Zeer tevreden, TOP service!

Een aantal artikelen (inloopdouche, drain, badmeubel, kolomkast, ronde spiegel, radiator en aansluiten) via de webshop besteld, nadat ik met een medewerker gesproken had. Die legde heel duidelijk uit waar ik rekening mee moest houden en gaf mij tips. Levering was snel, producten waren goed verpakt. TOP service!

Goede en snelle service

Medewerkers zeer vriendelijk, eerst via chat contact opgenomen, later via telefoon. Communicatie bevalt prima met dit bedrijf.

Wat een fantastisch ervaring, kan ik iedereen aanraden.

Sanexo en medewerkers zijn meedenkend, vriendelijk en oplossingsgericht. We misten nog een sifon (vergeten te bestellen) en is zelfs door een medewerker thuis bezorgd. Zo’n goede service heb ik lange tijd niet meer ontvangen. Kan iedereen Sanexo aanraden.

Fijne mensen, uitstekende service!

Mooie ronde spiegel

Ik zocht al een tijdje naar een ronde spiegel. Uiteindelijk ben ik bij Sanexo terecht gekomen. De Starlight Round Touch is goed geprijsd. De ronde spiegel maakt mijn badkamer compleet en modern. De spiegel geeft veel licht en de anti condens functie is super handig wanneer ik mezelf moet scheren. Bezorging van de spiegel ging trouwens uitermate soepel.

Niet goed

Vrijdag morgen bericht dat het pakje s’middags zou worden geleverd, dit kwam pas op maandag . Ik had een mat witte kraan besteld en kreeg een witte met zwarte stippeltjes. Alles bij elkaar dus geen goede ervaring.

Beste meneer Gielis, We hebben geprobeerd contact op te nemen met u via de e-mail. Wij betreuren het te horen dat u geen goede ervaring heeft met de bestelling die u bij ons geplaatst heeft. U geeft aan dat u, in uw beleving, een ander artikel heeft ontvangen dan dat u besteld heeft. Graag verwijzen we naar Bol.com, waar op de afbeeldingen duidelijk te zien is dat de witte kraan zwarte spikkels heeft. Daarnaast lezen wij uit de beschrijving van uw ervaring dat u voornamelijk ontevreden was met de bezorging. Wij hebben het direct voor u uitgezocht en zien dat uw bestelling niet door onze persoonlijke bezorgservice, maar door DPD geleverd is. We vinden het erg spijtig dat uw ervaring bij ons, door een levering van een externe bezorgservice, zo vertroebeld is. Hopelijk kunt u nog met ons contact opnemen zodat wij u naar tevredenheid verder kunnen helpen. Team Sanexo

Super Cabine! Goede service, mooie kwaliteit en snel geleverd

We zijn erg tevreden met de douche cabine. Hij werd snel geleverd en heeft een duidelijke instructie om in elkaar te zetten!

Snelle en goede leveringen

Ik was op zoek naar tegels die ik bij geen andere leverancier kon vinden. Jullie hadden ze wel en konden ze ook snel leveren, ging allemaal goed!

Beste Falco, Bedank voor uw feedback. Wat leuk om te horen dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen aan de gewenste tegels! Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan staan wij uiteraard voor uw klaar! :) Met vriendelijke groet, Team Sanexo

Geweldige service!

Zeer goed en persoonlijk contact! Er wordt alle tijd genomen om goed te adviseren en ook naderhand zijn ze zeer bereid mee te denken. Ik vind ze in 1 woord "Geweldig"!

Top service en after sales!

In een woord geweldige service, snelle bezorging, goed klant contact!

Prima en snelle levering

Prima ervaring snelle levering en als iets niet lukt kan je bellen en wordt het netjes uitgelegd

Goed geholpen. Men denkt ook zeker mee in mogelijkheden bij aankoop

Ik ben zeer tevreden over de leveringssnelheid, en de prijsk kwaliteit verhouding.

Jullie hebben een zeer duidelijke website met goede foto's, waardoor ik een goede indruk kreeg of het product de juiste was. Dat bleek te kloppen en ook de levering ging snel. Dus volledig aan alle wensen voldaan.

Helemaal top!

Snelle levering, goed product!

Tevreden met leveren

Snel en netjes geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

Goede klantenservice

Nette klantenservice die met goede oplossing komt bij problemen.

Good product variety with an amazing staff.

I found the shower cabin that I needed, and I was helped to find other items and solutions to my project in a very personalized treatment. Highly recommend a visit.

Zeer goed geholpen.

Fijne mensen daar. Ook voor garantie, had een spiegeldeur met kleine beschadiging , deze is een nieuwe geleverd. Zo doorgaan.

Super klant vriendelijk en service gericht

Snel en top geregeld

Goede en snelle verzending en service!

Het product was als beschreven, werd goed verpakt en snel verzonden en sanexo heeft zelf actief nazorg geboden. Ook op vragen was er steeds snel en kordaat antwoord. Ik raad zowel het product als sanexo.nl aan.

Snelle correcte levering en mooi product

Product ziet er erg mooi uit. We hebben het laten plaatsen dus was een makkie.

Een blikvanger voor in de badkamer.

Ik heb deze verwarming gekocht omdat ik in de badkamer niet veel warmte nodig heb. De verwarming was binnen 24 uur geleverd. Het staat mooi in de badkamer en met de haakjes kunnen er fijn handdoeken aan opgehangen worden. Top product!

Tijdige en probleemloze bezorging

Douchescherm besteld voor een mooie prijs en goede kwaliteit

Super snelle levering en top product

Wij hadden een radiotor besteld bij jullie! Zeer netjes geleverd en snelle vriendelijke service

Zeer tevreden.

Onze douchewand ¨dahlia¨van Sanexo via bol.com besteld. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de goede bereikbaarheid van dit bedrijf. Op de dag van levering werden wij keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Er was met plaatsen van de douchewand even wat onduidelijkheid maar is dankzij de goede telefonische bereikbaarheid en de deskundigheid van de desbetreffende medewerker naar volle tevredenheid opgelost.

Wernhoutseweg 72

4884AX Wernhout

Over Sanexo.nl

Wilt u binnenkort een nieuw toilet, een bijpassende kraan, een onderhoudsvriendelijke douche, praktische badkamermeubels of een accessoire aanschaffen? Dat is zo geregeld. Of toch niet? Vandaag de dag is het aanbod in sanitair erg uitgebreid en divers; zoveel soorten wastafels, radiatoren, spiegels en baden. Uw keuzes hangen niet alleen af van de stijl van uw badkamer, maar u dient ook rekening te houden met de verschillende maten, materialen en de kwaliteit van een product. Wij realiseren ons dat dit proces niet voor iedereen even makkelijk is. Om keuze- en aankoopstress te voorkomen willen wij u middels alle mogelijke wegen ondersteunen. Wij denken graag met u mee en willen u producten aanbieden tegen betaalbare prijzen.