Het product werd snel en intact geleverd. Prijs-kwaliteitverhouding is zover te beoordelen goed.

Super snelle levering

Super snel en keurig afgeleverd

Alles top

Alles top

Duidelijke site snelle levering goed verpakt zeer tevreden

Duidelijke site snelle levering goed verpakt zeer

Ruime tafel voor een goed prijs.

Mooie tafel voor een goede prijs. Stevig. Voor meer geld heb je een betere tafel. Minpunten: Muismat ligt los en groter dan blad. Rand blad is gewoon zwart en niet zoals op foto. Twee bladen aan elkaar vastzetten om 1 groot blad te krijgen. Door ontwerp ontstaat er ruimte tussen bladen.

Precies wat ik had verwacht

Netjes op tijd geleverd zoals afgesproken. Goed product, keurig verpakt. Ik koop hier zeker vaker, echt een aanrader!

Tevreden!

Goedkoopste ergonomische rolkruk die ik kon vinden en dat merk je ook wel een beetje aangezien de wieltjes niet heel smooth over m'n laminaat glijden. Maar ik heb totaal tevreden en onder de indruk van de algemene kwaliteit van het zitvlak. Ik kan er prima een aantal uur op werken achter de computer en als het moet kan ik er ook een volle werkdag mee doen, al voel ik het dan wel aan de binnenzijde van m'n bovenbenen. Je moet misschien even je zitbotten laten wennen, maar die voel je al gauw niet meer in de weg zitten na een dag of twee. Fijne stoel en een fijne prijs!

TOP

Snelle levering. En de kwaliteit van de massagetafel komt naar waarheid overeen met de beschrijving. Goets is zeker aan te raden!

snel en goed

de levering van het product was snel en het pakket was netjes verpakt. Goede producten geleverd

Makkelijk te bestellen, product komt overeen met omschrijving, snelle levering.

Heel snel mijn draaikruk ontvangen, komt overeen met omschrijving, heel makkelijk te bestellen.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Snelle levering.

Ok

Mijn ervaring van jullie is fijn De materiale dan heb ik van jullie gekocht is fijn en so snel gestoord naar mij en ik ben dankbaar is van jullie .

Snelle en correcte levering

Vertrouwd adres prima

Hulpvaardig en vriendelijk.

Hulpvaardig en vriendelijk.

Opvolging van een garantiegeval super opgelost, klant staat op nr 1! Top

Hij ziet er fantastisch uit!

Duurde iets langer dan verwacht.....maar eind goed al goed!

Ok

Fantastisch !

Snelle levering en geweldig goed product voor een mooie prijs

Goede snelle verzending. Netjes verpakt.

Prima bedrijf

Korte lijnen, snel geregeld. Prima kruk!

Dik tevreden

Makkelijke site. Prima prijzen. Goede kwaliteit. Snel geleverd. Ik ben blij met mijn aankoop!

Prima product en snelle levering.

Product voldeed aan de verwachting en werd de volgende dag al bezorgd!

Prima product en service

Snelle levering goede kwaliteit.

Alles naar wens

Snel bezorgd, goede bezorging, prima product. Meer dan waard voor het geld. Vrouw is er blij mee

Eenvoudig online te bestellen, achteraf betalen, snel af te halen