Prima service, snelle levering

Hele snelle bezorging

Groot assortiment

Trapje besteld, kwam optijd binnen. Product is stevig en ziet er netjes uit. Zeer tevreden mee.

Zeer goed! Super snelle levering

Super leuk hebben een picknick bankje besteld erg leuk! Super snel geleverd ook!

Prima service. Prima goederen

Leuk assortiment, goede website, correcte service

Zeer prettig webshoppen

Snel en Goed

Alles ok

Alles Top

Het het eerste probleem was hij weer bruikbaar

Er moest na drie gebruiken een nieuwe bougie in toen deed hij het weer maar dat was wel effe zoeken want dit verwachten ik niet nou maar hopen dat dit het enige probleempje blijft

Fantastische tuinslang

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en de slang werkt fantastisch

Komt afspraak niet na

Voor 15:00 uur besteld, volgende dag in huis. Niet dus! Nu hals over kop plannen wijzigen voor ons tuinfeest….

nooit ontvangen

nooit ontvangen

Beste Ramon, Er is bij ons een bestelling geplaatst op 7 juli. Deze is direct 7 juli verzonden, Post-NL heeft deze volgens onze leverafspraak proberen te bezorgen op 8 juli maar helaas was je zelf niet thuis. Hierna is de zending naar een Post-NL punt gegaan. De zending zou 16 juli zijn afgehaald om 14:44, mocht je dit niet kloppen kun je contact opnemen met klantenservice@goets.nl Met vriendelijke groet, Team Goets

Quality en snelle bezorging. Super blij mee

perfecte snelle levering

zeer blij met de machine en zeer snelle levering !!!!!!

super snel.

snelle reacties via de mail.

In orde

Snelle levering. Artikel kon redelijk snel in elkaar worden gestoken. De uitleg was oké. Artikel zelf voldoet aan de verwachtingen.

Snelle levering heel netjes verpakt. 2 dagen later al in huis mooie prullenbak. En track and tracé was ook top.

snel en goed

snel en goed

Niet lang wachten op je items. top

Heb al aardig wat besteld en de kwaliteit van kleding is goed. Ook als je terug stuurt om wat voor reden ook je geld staat binnen een week weer op je rekening.

correct netjes geleverd

alles ok

Gewoon goed met GOETS

Correct.

Correct.

Alles perfect verlopen van bestellen tot afleveren.