Goede informatie en snelle levering. Ga zo door.

Is tweede maal dat ik iets bij Goets bestel nadat ik verschillende internetwinkels en het product dat ik wou heb vergeleken. Ik ben uiterst tevreden over de verhouding prijs/kwaliteit en de betaling en levering zijn ook correct verlopen.

ben zeer tevreden

alles op tijd en goed geleverd.

Product ziet er goed en stevig uit.

Ben 150 en kan nu goed bij het aanrecht super goede koop zeer tevreden

Snel verzonden en product zoals omschreven

Ben blij met de bladblazer. Goed product voor een goede prijs.

Prima voor elkaar

Alles was gewoon prima voor elkaar.

Alles Was Top

Alles Was Top

Erg goede service toppie

Erg goed geholpen

Zeer goede en snelle service

Na bestelling een zeer snelle levering. Ik had een probleem met 2 defecte onderdelen en deze werden direct vervangen en geleverd.

Zeer positief verrast

Zeer positief verrast over de kwaliteit van de huishoudtrap, ergens anders ten minste het dubbele kwijt.

Snelle levering en blij met de producten (massagetafel en krukje)

Alle goeds komt van Goets.

Direct,correct, zonder poespas.

Helemaal top

Hele goede ervarjng,, werd goed op de hoogte gehouden wanneer er bezorgd zoe worden, de vuilnisbak zelf is prachtig, en werkt heel goed...chapeau!

OK

For my Wife, who cannot try yet. Seems fine though.

Goede, correcte levering.

Het gezochte was wat moeilijk te vinden, verder verliep de bestelling prima. Op de afgesproken daggeleverd.

Snel geleverd en mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs

Supergoede service

Een onderdeel van de massagetafel was incompleet, maar na een belletje de volgende dag meteen een nieuwe ontvangen.

Netjes op tijd en goede prijs

Goede snelle levering, artikel perfect!

Super snelle levering

Bijzonder tevreden. Fietsenrek werd super snel geleverd en was makkelijk in elkaar te zetten. Erg blij mee!

Is keurig op tijd gekomen

Blij met het product wat ik binnen heb, en een goeie service

Ik heb een behandelbank besteld bij Goets en hij voldoet aan alle verwachtingen. Daarnaast is de service uitstekend.

Snel geleverd, prima prullenbak!

Bij Goets zelf besteld want precies dezelfde prullenbak was bij Bol €10,- duurder. Snelle levering, goed verpakt. En hij werkt perfect.