netjes geholpen

De kruk was netjes verpakt. Omdat de kruk niet beviel, heb ik het binnen 14 dagen terug gestuurd (wel de doos bewaren) Goede hulp gehad van de klantenservice per mail en app. Jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn.

Artikel ter waarde van ca € 150 is nog steeds niet ontvangen.

Niets ontvangen.

Goedemorgen, We verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice op info@goets.nl. Wij zien namelijk dat dit pakket al op 10-11 geleverd zou moeten zijn, één dag na levering. We horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Goets

Ik had een kunststof louncheset besteld. Tafelblad is hol dus was wat ingedeukt maar zelf opgevuld. zodat hij wat kon uitzetten en daardoor wel weer in het frame van de poten paste en het tafeltje wel in elkaar paste. Misschien handig om tijdens transport als alle onderdelen tegen elkaar gedrukt in doos zit, de holle onderdelen op te vullen.

zal zeker dit bedrijf aanraden

Ik kreeg mijn product aangeleverd met een beschadigd onderdeel, binnen drie dagen had ik het nieuwe onderdeel in huis.

Correcte snelle verzorgde levering van wat ik vroeg

Zéér aangename ervaring.....en zéér snelle levering....voor herhaling vatbaar.....een aanrader wat mij betreft....

Helemaal top!

Super service. Had perongeluk een kruk teveel besteld en werd zelfs voordat ie werd verzonden eruit gehaald en het bedrag meteen terug gestort! Scheelde mij hoop gedoe om het daarna weer te retouren. Snelle levering, dus helemaal top!

Prima, snel en mooi product

super

Goede omschrijving van het product. ik vind hem alleen niet lekker rollen, maar kan natuurlijk ook aan een plavuizen vloer liggen. Verder merk je echt dat je met een zadelkruk je "zit" verbeterd. Ik gebruik hem ook in de keuken. bv roerbakken kan ff duren. dan moet ik te lang staan en pak ik hem erbij. Werkt top. Verder snelle levering. Goed verpakt. Ja ik ben blij.

TOP

Snellere levering dan verwacht, betere kwaliteit dan ik had verwacht.

Top kwaliteit en snel levering

Gooie product voor een hele redelijk prijs, snel en accuraat bezorgd

Goede ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Eenvoudig besteld en afgehaald

Zadel kruk aangeschaft. Prima ding

Duidelijke info, goed product en snelle levering!

Goede ervaring!

prima en snelle afhandeling

Top bedrijf en goede klantenservice

Goed bedrijf. Dankzij de klantenservice snelle na levering van een nieuw rugleuningstuk voor de zadelkruk. Zadelkruk Nikki uitstekend voor een goede werkhouding

prima tabourin, voor redelijke prijs

functionele kruk met rugleuning, voor aantrekkelijke prijs. niet super afgewerkt

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding goed, heldere omschrijvingen

Heldere website. Beschreven informatie goed en een snelle levering.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Benzine bladblazer besteld. Prima kwaliteit voor een mooie prijs. Snelle levering. Zeker weer wat bestellen.

Goed ( zadelstoel) product en keurig bezorgd.

Goed product en keurig ingepakt bezorgd

Gevonden wat ik zocht - supersnelle levering !!

Strijkstoeltje op wielen gevonden aan de juiste prijs !

Geleverd wat ik verwachtte

Het geleverde was precies als ik me had voorgesteld. Erg vlotte levering.

Helemaal in orde

Product is zoals omschreven, bezorgd zoals afgesproken. Niets op aan te merken!

2 gamestoelen besteld, type Max. Voor de prijs zeker en mooie stoel! Natuurlijk weinig verstelbaar ( wel hoogte en vering zit gedeelte) maar dat was bekend.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goede prijs kwaliteitsverhouding