Veel te kaat

Er werd beloofd dat de levering tussen 1 en 3 dagen gin gebeuren. Maar het waren 5 dagen

Snelle levering. Top

prima bedrijf

vlot geleverd

Goede kwaliteit.snelle levering.

Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat de handleiding niet geheel klopte.

Snel en netjes geleverd!

Had hier een gamestoel besteld voor mijn zoon. Prima stoel voor een mooie prijs. Alles snel en in goede staat ontvangen!

Druppelslang werkt goed; direct na aanleg wel meteen lekkage

Ik heb een druppelslang gekocht. Bij het afrollen kwam er een knik in de slang die, nadat ik de knik er uitgehaald had, bij het eerste gebruik meteen ging lekken, omdat er een scheur in de slang zat. Verder prima slang met voldoende verbindingsstukken.

Goede service na defecte aankoop

De tuinslang die ik besteld had was op verschillende plekken lek. Daarover heb ik mailcontact gehad met de verkoper en er werd onmiddellijk een nieuwe tuinslang gestuurd,

Tout ok

Bonjour

Prima !

Bosmaaiert en onkruidborstel besteld. Bosmaaiert bezorgd met DPD, de borstel met PostNL. Beide keurig op dezelfde dag bezorgd. Geen klachten (tot nu toe ;)

goede leveringen

spullen in orde, verpakking ook. Mss een aandachtspuntje, wanneer een levering verlaat wordt, even melden aan de klant ))

Doet het perfect!

Het apparaat doet het perfect, wij zijn zeer tevreden!

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Geen pakket ontvangen

Nadat ik een mail had gestuurd, zeer snel mijn geld terug. Top

Goede kwaliteit voor een uitstekende prijs

Mooie artikelen scherp geprijst Nette levering en vriendelijk contact

Makkelijk te hanteren

De aansluiting voor de kraan past niet helemaal goed.De schroefdraden zijn net iets breder dan van de kraan.Maar met een aansluiting van gardena bleef het droog

Alles zoals beloofd op tijd en als geplanned. Mijn zoon is superblij en gelukkig.

Super!!

Ook op vragen ( per mail) kreeg ik een goed antwoord en advies. Ook later toen ik een ander artikel wou bestellen en ik daar een vraag over had kreeg ik en duidelijk en goed advies. Super

Snel geleverd, goed geprijsd

Mooi assortiment, goed geprijsd en snel geleverd. Wij hadden in eerste instantie een verkeerd item ontvangen dan besteld, maar dit werd super snel opgepakt en direct in orde gemaakt.

correcte prijs en snelle levering

correct

Levering in goede orde aangekomen.

Top en snel

Zie mijn vorige beoordeling.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Snelle levering en alles prima in orde

Via een kennis bij Goets terecht gekomen hij was zeer positief. En inderdaad er is een snelle levering en alles werkt en zat goed verpakt. We konden de zelfde dag aan het werk.