Top. Prims. vriendelijk. geen op en aanmerkingenkoop

Ben er heel blij mee,

Ben er heel blij mee. Gebruik hem nu voor eikels tussen de ardennersplit weg te blazen. En snel geleverd.

Klantvriendelijk

Prima producten een redelijke prijs.

geweldig!

vorig jaar een game stoel gehaald, super stoel maar een van de leuningen brak af. mailtje gestuurd, en na een tijdje alle nodige onderdelen gehad om de stoel te repareren. prima service en een lekkere stoel!

Niet binnen 24 uur geleverd

Op de website stond voor 12 uur besteld volgende dag in huis niet dus 3 dagen later

Bosmaaier

Bosmaaier een uurtje uitgeprobeerd en viel heel goed mee. Een aanrader voor iedereen.

in de ochtend besteld en meteen opgehaald

Ik vond het erg prettig dat ik de huishoudtrap meteen kon ophalen in Barneveld.

Prima aanbieding voor goede prijs.

Mooie aanbieding van motorbosmaaier. De bijgeleverde inbussleutels hebben dezelfde maat, terwijl de boutjes verschillende maten hebben.

Goed product en snel geleverd.

De kruk met rugleuning is mooi en degelijk. Het is snel en eenvoudig te monteren. Ik ben er tevreden over en kan weer volop aan de gang als pedicure.

Makkelijk bouwen

Alleen communiceren slechten moest achteraan gaan om te weten over productie gestuurde was

slechte communicatie, alleen e-mail, enz. bah

uw medewerker fabio geeft antwoorden die ik zelf ook wel kan bedenken. verder tutoyeert hij mij of ik met hem heb geknikkerd ! hij doet zeer nonchalant over een beschadigd geleverd pakket. knap is dat hij zo op afstand het e.e.a. kan beoordelen, verder geeft hij zonder kennis van zaken de vervoerder de schuld. zo'n iemand is zeer ongeschikt om communicatie met klanten te onderhouden. mocht het geleverde artikel niet functioneren, dan maak ik er een rechtszaak van. ondertekend een zeer ontevreden klant, bob meyster. ps ik zal niet schromen e.e.a. eveneens op het "internet" te plaatsen

Kapotte prducten, slechte service

Heb een massagetafel besteld die met een kapotte tas en hoofdsteun aankwam. Ik wilde graag de onderdelen vervangen hebben en werd aangeboden '10 euro terug te krijgen of de producten opgestuurd te worden'... Ik koos natuurlijk voor de tweede optie. Ik kreeg geen bericht wanneer de proucten opgestuurd zouden worden, geen tracking code. Niets. Na mailen bleek het dat ze waren opgestuurd en dat ik niet thuis was. Er is niemand voor de deur geweest en ik heb geen meldingen of mails ontvangen. Dit is 2 keer gebeurd. Daarna mailde ik nog eens en liet de eigenaar weten dat hij teveel verzendkosten had uitgegeven en ik de producten maar kon ophalen in Barneveld. Ik heb er geen tijd en energie meer voor en heb het dus maar opgegeven. Belachelijk webshop met belachelijke service

Excellent

Rapide

werd mooi op tijd geleverd

Product zeer naar wens, komt overeen met de foto’s op de website. Kwaliteit is goed, mooie ruime game bureau die aan alle eisen voldoet.

Geweldige service niks op aan te merken!

Blijf zo doorgaan met jullie snelle service en online service!

Gewoon top!

Snelle levering zoals ze beloven! Van mij 5 sterren!

Pakket 3 dagen na bestelling. Bosmaaier werkt goed, heeft veel vermogen. Goede koop. Ik heb andere onkruid borstels gekocht.

perfect

Goeie prijzen en snel geleverd

Excellent

Produit commandé, rapidement envoyé, produit conforme à la description. C'est juste dommage que j'ai commandé 2 produits et je les ai reçus en 2 fois.

Nog niet aan te raden

Ik zal de review aanpassen als alles alsnog netjes wordt afgehandeld, maar tot nu toe is het niet best. Ik heb een maandagochtend-bosmaaier ontvangen waarbij de hendel bij het eerste gebruik van ellende uit elkaar viel. En nadat ik deze zelf goed in elkaar had gezet, liep bij het tweede gebruik de trekstarter compleet vast. Ipv de bosmaaier terug te nemen is een nieuwe trekstarter beloofd, maar na 4 dagen is deze nog steeds niet naar ons toegestuurd... Het lijkt er dus niet op dat we dit weekend wel een werkende bosmaaier hebben.

Goed geregeld

Snelle oplossing gevonden na probleem met een onderdeel, en gratis vervangen

Snelle levering, alleen geen contact vooraf product info

Geen reacties op chat product info

Zeer snelle levering en een stevig trappetje voor een redelijk bedrag.Waar voor je geld.

redelijk goede afwerking

wachttijd was iets minder maar toch een redelijke goede afwerking