Correct, snel en juiste prijs...

Correct, snel en juiste prijs.

Van A t/m Z GOED gegaan.

Van eerste contact tot aan de levering correct verlopen.

Gut und schnell

Gute und schnelle Lieferung. Bestellte Kombitool ist wie beschrieben.

Helaas bestelling in twee keer geleverd Ipv 1 x

Goede prijs/kwaliteit!

heel goed

het wordt snel geleverd!! En je krijgt ook alles mee geleverd.

Website duidelijk

Alles goed geregeld

Een huishoud trapje besteld ,goede kwaliteit tegen een mooie prijs . Goed mailcontact en snelle levering . Het zat ook prima verpakt.

Prima fietsenrek voor prima prijs

Het rek voldoet 100% aan de omschrijving en past dus prima in de laadbak van mijn pickup. Ook heel compact op te bergen. Ophalen in Barneveld makkelijk en snel

Snel en correct en goede prijs

Snel en correct

Goede producten voor een fatsoenlijk prijs en snelle levering

Ik heb een verstelbare zadelkruk besteld en die is op tijd geleverd. Het bestellen ging prima en de kwaliteit, we hebben het ding maar een week of twee, is ook goed. Kortom: wij zijn blij.

Bij een defect product wordt er slecht en onjuist gecommuniceerd met de klant

Na onze picknicktafel een week te hebben gebruikt, zakte deze door. Na vakantie teruggekomen, contact gezocht met goets. De bedenktijd was voorbij dus moest ik hem maar naar Barneveld brengen zodat het teruggestuurd kon worden naar bol. Dit was geen optie dus moest ik hem maar zelf op eigen kosten retourneren. Ook hier ging ik niet mee akkoord omdat het een slecht/defect product is. Uiteindelijk werd er op een apparte, brutale manier gecommuniceerd dat ik een uitzondering was (lees de nieuwe revieuws bij bol en je weet beter) en of ik wel een nieuwe wilde. Eigenlijk niet, want wilde m'n geld terug maar toen was de nieuwe tafel opeens al verstuurd naar mij. Deze tafel zouden we op z'n vroegst pas volgend jaar gebruiken dus als ie het dan ook maar een week uithoudt dan kunnen jullie er niks meer mee werd er gezegd. Helaas is dit product verre van zeker en betrouwbaar. Voelt als een heel onstabiel product die één keer meegaat. In deze tijden van duurzaamheid niet echt prettig. Ik zou dit product maar ook jullie bedrijf niet perse aanraden om iets bij te kopen/bestellen.

Correcte en vlotte service

Artikelen vlot ontvangen en goed verpakt. Traceerbare verzendservice. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Prima gamestoel

Prima gamestoel voor een redelijke prijs, besteld en snel geleverd. wat mij betreft een aanrader.

Producten zoals vermeld op de site en goede levering.

Ja ervaring is goed

Was goed alleen jammer dat t niet telefonisch bereikbaar is

Alles is goed en snel afgehandeld

Zelfs een vraag naderhand via mail is korrekt en snel afgehandeld.Het was ivm de werking van de rugsproeier.

Perfect geadviseerd, en later tijdig ontvangen

Goed geadviseerd.

kwaliteit, snel in leveren, goed verpakt

voor de 1e keer bestelling geplaatst en over heel de lijn zeer tevreden van bestelling tot levering SUPER!

klasse en snel geregeld

bij het ophalen is ingang moeilijk te vinden, onvriendelijk

Mijn zadelkruk was in goede staat en zeer snel geleverd , dikke pluim

tevreden

goeie prijs voor kwaliteits ladder

Keurig volgens afspraak

Zie boven

Dikke prima

Bestelde iets, kreeg het sneller binnen dan verwacht (was er verbaasd over), kwaliteit was top voor de prijs.