Mooi product goede service

Mooi product goede service

Snel geleverd ondanks pakket drukte

Kreeg de spullen binnen 2 dagen geleverd in de eerste week van januari.

Prima geregeld.

Vlugge levering tegen een goede prijs.

Goede service!

Helaas bleek een onderdeel kapot na levering, binnen een dag werd dit onderdeel nieuw toegestuurd. Top service!

Niks mis mee

Markeer niets aan

Snelle levering en mooie kwaliteit

Blij mee!

Helemaal top!

Bestellen ging makkelijk en ophalen van m'n bestelling ging ook gesmeerd. Ben blij met m'n zadelkruk. Was ook zeer makkelijk te monteren

Kreeg netjes een bericht dat de spullen later geleverd zouden worden. Uiteindelijk toch nog sneller binnen dan de genoemde datum. Netjes verpakt! Prima service

Erg goed

Veel snellere levering. Super massagetafel

Goed en netjes

Ruim te verden

Zeer snelle levering & handige tracklink

Mijn bestelling kwam 2 dagen sneller dan verwacht aan met de feestdagen, de trackingslink gaf dit zeer correct aan met juiste periode waartussen het geleverd werd (een korte periode van 2u in tegenstelling tot bv van 8u - 19u)

Top levering

Eerste keer besteld, snelle service, goede kwaliteit, duidelijke handleiding, binnenkort nog een stoel bijbestellen

Alleen zit er een klein scheur in de stoel jammer.. vond het niet de moeite waard om het terug te sturen door de corona drukte. verder is het een top stoel en was goed te spreken over de levering snelheid.

Snel en op tijd geleverd, de stoel zit prima

Goed gamen en werken stoel

Ik had een “goede” stoel nodig voor het thuiswerken en gamen. Ik was wel wat huiverig om hem te bestellen zonder proef te kunnen zitten maar voor deze prijs is het echt een hele goeie stoel! Wel zelf in elkaar zetten maar dat is ie wel waard! hij heeft een goede lendensteun en je kan de stoel “flexibel” zetten (zodat je lekker achterover kan leunen met bellen bijvoorbeeld ) :). Neksteun is ook erg prettig. Al met al echt heel blij met deze keuze! Super tevreden

Zeer goede service

Mooie stoelen voor een mooie prijs. De gamers zijn er erg gelukkig mee.

Goede en snel advies. Vlugge levering. Top

Goed en snel advies. Vlugge levering. Top

Ik had mijn bestelling niet op tijd gekregen, ik heb dan gestuurd om te vragen of ze mijn bestelling konden annuleren. Ze hebben dat heel correct opgelost en 1 dag erna stond mijn geld terug op mijn rekening. Ik zou zeker terug bestellen bij dit bedrijf.

We kregen de materialen snel geleverd, maar er zat in 1 zitting en klein gaatje, toen kregen we de keus; of een nieuwe zitting, of een refund. Echt super!

Snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden.

Goede prijs en keurig geleverd

Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling

Prima bedrijf

Snelle levering mooi produkt echt aan te bevelen

Heel goeie kwaliteit en service

correcte en snelle afhandeling

Heel positief