Prima stoel

Op tijd geleverd er de stoel zit best heel lekker. Het in elkaar zetten was iets lastig omdat de handleiding niet volledig overeenkwam met de schroeven die er bijzaten. Uiteindelijk wel gelukt.

Top webshop met een top service

Bestellen gaat vlekkeloos, contact met de webshop is uitstekend!! Aftersales van deze webshop is uitmuntend!

Slecht

Ik had een stoel besteld en deze was na 2,5 maand niet meer bruikbaar. Voor een nieuwe stoel heb ik ongeveer +/- 15 mailtjes moeten sturen. Hier werd of niet op gereageerd of ik moest heel vaak hetzelfde mailtje sturen, omdat er elke keer een ander iemand mijn mailtjes beantwoordde. Nu eindelijk na 5 maanden een nieuwe stoel en hier ontbreken onderdelen van. Hier weer contact voor gezocht en nooit meer antwoord gekregen.

Super snelle levering

Echt snel geleverd en volgens afspraak..

Niks op aan te merken

Het bestellen online ging makkelijk en mijn product werd snel geleverd. Dat product was ook precies wat ik ervan verwachtte. Top!

top product

snelle en propere aflevering goederen in prima staat

Snelle levering en goede service.

De bestelde onderdelen werden de volgende dag geleverd. Goed verpakt. En ook een goede prijs.

Goede, snelle levering. Een mooie en fijne stoel met makkelijke instructies

Bosmaaier gekocht ruzie gekregen met de draadkop en zonder problemen een nieuwenl gekregen. Echt top!

keurige bezorging

Keurig op tijd

Kwaliteit 10 comfort 10 materiaal 10

De stoel zit heerlijk en is precies naar mijn wensen af te stellen! Zachte wielen die niet krassen en niet hoort Een snelle levering en absoluut niet duur !! Het kan dus nogsteeds !! Goedkoop zijn en kwaliteit leveren !!!

Erg goed

Savonds besteld volgende dag opgehaald goed en snel geholpen.

heel goed

heel goed

Topservice

Mijn multitool was zeer snel kapot...Goets heeft mij direct een nieuwe bezorgd....hopelijk had ik pech en is dit geen ondermaatse kwaliteit

Nog niet opengedaan, maar levering was heel snel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie gamestoel mijn zoon is er onwijs blij mee En goed te volgen wanneer hij wordt geleverd

Gewoon Top

Heel blij met de Gardentec Bosmaaier 52 CC

Bij de bosmaaier meteen een onkruidborstel gekocht, en in 45 minuten was de plaats vrij van onkruid. Daar doen we anders 2 hele dagen over. Bezorging was snel en goed.

zeer goede ervaring

prijs van gekochte goed levertijd niet goed maar gewoon perfect kon niet sneller. betalen na afloop mogelijk. zeer goede ervaring als ik weer iets nodig heb kijk ik zeker op deze site om te kijken of men het hier ook heeft.

hele goede communicatie

een grastrimmer gekocht en keurig op tijd afgeleverd, helaas kwam er een defect naar boven, werd keurig opgepakt door de klantenservice, en de communicatie verliep prima, oplossing werd aangezegd en nu even afwachten of dit allemaal goed verloopt, ik ga er wel vanuit, maar toch een keurig en correct bedrijf, ga zeker zo door gr harold roth

Vakmensen

Fantastische service en zeer snelle levering.

Simpel en snel

Snelle levering, goede kwaliteit met een prima prijs.

Goed georganiseerd bedrijf

Keurige afhandeling en snelle levering

Service goed, machine slecht

Het bestellen en de levering verliepen vlekkeloos. Echter na het in gebruik nemen van de gekochte bosmaaier heeft deze één middag gefunctioneerd. Aan het eind van de middag viel deze uit en was niet meer aan de praat te krijgen. Luchtfilter, bougie en brandstof zijn in orde, maar de machine helaas dus niet.