Zeer corect en super goed

Ben zeer tevreden van jullie

Klasse. Goede communicatie en perfecte levering

Klasse

Ik heb niks te zeggen sorry

Ik heb niks te zeggen, het was de eerste keer dat ik bij jullie hebben besteld wat moet ik zegt de spullen die ik heb besteld was echt mooi en goed

Gewoon zoals het zonder poespas

Zie boven

Bij goets pak je heel wat goeds.

Ben een nieuwe klant en heb totaal geen spijt. Ik heb een gaming bureau besteld en zoals aangegeven op de webshop is deze de volgende werkdag geleverd met PostNL. Heel goed verpakt en een top bureau. Ik zal wel vaker naar de webshop van goets kijken.

Snelle levering, hele correcte afhandeling, aanrader om opnieuw te bestellen.

En prijsgunstig (na diverse aanbieders op internet vergeleken te hebben) en dat zij 1 dag later leveren (2 of 3 had ook gemogen) was ook een verrassing.

Bestelling ging goed alleen product wat minder

Het bestellen en leveren was top ook fijn omdat dag later bezorgd werdt dat netjes een mail kreeg. Alleen lijkt het of het onderstel van de tabouret tweedehands is, omdat er wat deukjes en beschadigingen op zitten. Aangezien ik deze gaat gebruiken in de schuur is het nog niet so heel erg, alleen vind ik het niet zo netjes. Mvg boudewijn broekhuizen

Zeer tevreden.

Product voldoet aan de verwachting. Snelle levering!

perfect

Mooi op tijd geleverd. Product werkt perfect.

alles prima verlopen

van eerste tot laatste contact prima geholpen .

Fijne zadelstoel die soepel rolt!

Zeer stevige stoel voor deze prijs!

geweldig

Top webwinkel en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Werkt perfect ook door wat dikkere takken. Wel een zwaar apparaat.

Helemaal tevreden bestelling op tijd

Heel goed tijdig geleverd

Afhandeling bestelling perfect, product ver beneden maat.

Ik heb een tabouret met rugleuning besteld voor mijn vrouw die met hopelijk tijdelijke rugklachten problemen heeft met langdurig staan in de keuken. Een tabouret met 5 zwenkwieltjes geeft haar de vrijheid om zich gemakkelijk te verplaatsen, terwijl ze wel kan blijven zitten. Helaas was de uitvoering van de zwenkwielen dusdanig slecht, dat zwenken alleen met de nodige krachtsinspanning maar ten dele mogelijk was. Dus hierdoor totaal ongeschikt voor het doel waar het voor wordt aangeprezen. Uiteindelijk heb ik in een hobbymarkt vijf nieuwe zwenkwielen gekocht en daarmee functioneert de stoel zoals beoogd. Ik heb hem dus gehouden, maar was uiteindelijk circa 30% meer geld kwijt. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat het geleverde product pas voldoet nadat er bij een andere leverancier nieuwe onderdelen worden bijgekocht als vervanging van geleverde?

Snelle levering en product volgens beschrijving!!

Online zadelkruk besteld, volgende dag in huis en keurig geleverd. Kruk was makkelijk te monteren en de kwaliteit is zeer goed! Ben een tevreden klant!

Supersnel geleverd en precies wat heb besteld heel blij mee

Goede ervaring, geleverd zoals besteld

prima geregeld

Vlotte aankoop en levering. Maar wat meer uitleg bij de webpagina is nodig. Bij deze bosmaaier is het nuttig om het geluidsniveau en het gebruik van trillingsdempende handschoenen te vermelden.

Het was een cadeau voor onze kleinzoon voor zijn verjaardag. 8 jaar. Helaas zaten er behoorlijk wat beschadigingen op de stoel. En dat was erg jammer. Verder zij we tevreden

Correct, snel en juiste prijs...

Correct, snel en juiste prijs.

Van A t/m Z GOED gegaan.

Van eerste contact tot aan de levering correct verlopen.

Gut und schnell

Gute und schnelle Lieferung. Bestellte Kombitool ist wie beschrieben.

Helaas bestelling in twee keer geleverd Ipv 1 x

Goede prijs/kwaliteit!