Uitstekend product( Bosmaaier), snel geleverd!

Snelle levering, goed product

Prima winkel

Top !

Prijs/kwaliteit ligt heel goed, en geleverd op het beloofde tijdstip.

prima geregeld

communicatie ok

No complaints

Ordered a gaming chair. It arrived as expected.

Ik had een bosmaaier met staalborstel besteld ! Kreeg vrijdag de staalborstel en helaas maandag de bosmaaier pas ! Heb hem nog niet geprobeerd

Zeer vlotte levering, top klantendienst

Overzichtelijke site, vlotte afhandeling en levering. Een item dat niet meer in stock was aangevinkt en gevraagd aan de klantendienst het uit de bestelling te halen, binnen de 24 hr gedaan. Wat kan een mens nog meer vragen?

Alles is vlot verlopen!

Leveringsafspraak vielen binnen de gestelde uren !!

Geweldig product doet uitstekend zen werk.

Prima, geen klachten.

was wel ok

vandaag besteld morgen in huis gaat niet echt op . iets op maandagavond besteld dan verwacht ik het ook niet op dinsdag maar wel woensdag en niet op donderdag of vrijdag

Wij hebben een keukentrap besteld bij Goets. De levering was dezelfde dag al verzonden en de trap was goed verpakt, waardoor er geen beschadigingen aan de trap zijn. De trap zelf bevalt ook goed. Levering via DPD, waar ik tot op heden nog niet zulke goede ervaringen mee heb, maar dat ligt niet aan Goets.

Zeer goede after sale.

Kwaliteit is gewoon slecht en de bezorging ook

Het fietsenrek is kwalitatief uitermate teleurstellend. Bijna direct rijp voor de oud ijzer bak. Krom, slecht gelast, slap uitgevoerd cq niet sterk genoeg voor 4 fietsen en de lak is ontzettend beschadigd. Deugd helemaal niks van. Vervolgens wordt het bezorgd door PostNL op een afhaalpunt terwijl ik gewoon thuis was. Ze zijn niet eens langsgeweest maar in een rechte streep naar het afhaalpunt gereden. Voor mij dus 1 keer nooit meer.

Bezorging kan beter

Pakket zou zijn bezorgd volgens bezorger omdat er bij ons ook kantoor niemand zou zijn , helaas was dit een leegstaand pand wat dus onmogelijk kon zijn. Heb gebeld met DHL (dit hielp mij niet echt), vervolgens met goets gemaild en die adviseerde mij maar alle bedrijven langs te gaan waar het misschien bezorgd zou zijn . Echter vind ik dit een zeer dom voorstel want nu werd het mijn probleem van gemaakt terwijl de bezorgdienst gewoon zijn werk moet doen en niet wat achteraf blijkt terug in het magazijn neer zet . Wat dus achteraf blijkt dat het dus onmogelijk was dat de bezorgdienst het bij de buren had gebracht en zelfs ook een handtekening had gezet voor ontvangst nering van mijn pakket. Graag hoor ik hier nog meer over terug. Mvg Guus

Bijzondere goede service

Levering goed zou handig zijn als er een pakbon erbij geleverd wordt als zending in twee keer gebeurt

De verpakking was niet ok!

De machine werd opgestuurd in de originele verpakking en die is daar niet geschikt voor. De doos moest zelfs door de bezorger dichtgeplakt worden. En er was kans voor beschadiging.

Goede service en snel geleverd

Snel geleverd en een goede service

Goefe ervaring

Snelle service!

Pakket volledig dicht en alles goed

Product netjes

Het product is netjes aangekomen. Het ging allemaal prima op 1 ding na , het verzenden gaat met DPD , daarom 1 ster minder.

Zeer snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding tussen de geleverde spullen.

Nadat ik een heggenschaar had besteld en de bezorger met een bosmaaier aankwam, na wat mailen contact toch nog goed gekomen

Snelle levering!