Nette product omschrijving Goede en snelle aflevering en je wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket is Het enige min puntje is dat het verzonden is met dpd die van hun bezorging een rommeltje van maakt

zeer slecht

voor niet geleverde goedere heb ik betaald maar er wordt geen geld naar mij overgemaakt en als klap op de vuurpeil deze vragenlijst schande

Gamingstoel

Zeer tevreden, makkelijk besteld en snel geleverd, TOP!

Prima, snelle levering.

Duidelijk

Snelle bezorging, goed product

Bosmaaier besteld. Snel geleverd en werkt prima. Ook netjes via track&trace op de hoogte gehouden wanneer ik hem kon verwachten.

Snel bezorgd

Prima stevig trapje

nog geen pakketje ontvangen

al wel betaald maar nog niks ontvangen.

Moo product

Mooie zadelkruk en zit fantastisch en een aan rader voor een ieder die dit wilt aanschaffen en prijs en kwaliteit is zeer goed.

Snelle levering. Goed product

We hadden eerst besteld en toen was het artikel niet meer leverbaar. Later nogmaals besteld toen hij er weer op stond en toen ging alles goed. Snel geleverd en het product is goed.

Nare spammers.

Ze blijven mailen met de vraag of je ze wilt beoordelen en wat je ervaring was! 5 mailtjes na aankoo Van een simpel fietsenrekkie.. Lazer op.

Alles goed geregeld ga zo door.

Prima geregeld !

Prima, en correcte levering.

Te laat

Te laat.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en een nette stoel

Goed afgeleverd.

Goed afgeleverd.

Gamestoel voor mijn zoon z,n verjaardag, hij was supercontent! Wel wat liggen prullen met de schroeven want de bekleding zat wat in de weg .

vlug geleverd en in orde

Super fijne

Snel bezorgd. En van super kwaliteit

Goeie service

Mooi product met nette service

Zoals op de website vermeld. Vandaag besteld morgen in huis zelfs op zaterdag!

Uitstekend contact met klantenservice

Zeer snel respons, via email kan niet bellen. Verder goed geholpen alleen de levering liet DPD weer eens afweten ivm drukte

Zeer goed cijfer 12

Goet

Gewoon goed

Ik heb hier spullen besteld, die kwamen eerder dan verwacht en was van goede kwaliteit

Goede website, snel bezorgd

Alles verliep vlotjes, de bosmaaier was van prima kwaliteit

Product bestelt ,snel geleverd en product werkt perfect .

Voltastraat 34 3771RZ Barneveld