Super!!!

Hele snelle levering, niet te klagen

Snel en een goed product!

Ik ben heeeel blij met de massagetafel. Zoals het staat omschreven is het ook en de levering g was super snel!!!

Goed en s el geleverd, product echter na eerste gebruik al deels beschadigd defect

Strimmer aangeschaft, De volgende dag keurig geleverd. Bij eerste gebruik direct deel van de beschermkap beschadigd/ gebroken. Dat is niet wat je verwacht.

Super snel

Snelle levering Goede kwaliteit

Super snelle service. Snel in huis. Goede kwaliteit! Helemaal top

Prima leveren op afgesproken tijd

Product besteld precies tijd geleverd Product komt overeen met beschrijving op de website.

snelle levering !

snelle levering !

Uitstekende levering

Goetz betrouwbare leverancier Komt de afspraken en levering waar

Betrouwbaar bedrijf

Na eerder een aankoop gedaan te hebben, nu een bosmaaier gekocht, er was een probleem mee, maar ze spoedig en correct opgelost. Dit bedrijf beveel ik van harte aan.

Snelle levering met tracking info

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Na lang zoeken toch maar bladblazer aangeschaft. Prima prijs, goede kwaliteit. Snelle levering.

Spullen zijn goed

Spullen zijn goed maar levering is best lang met wat er nu tegenwoordig mogelijk is. Daarnaast is dpd een domper en niet prettig dhl is fijne kwa levering.

Snel geleverd prima site!

Eerste aankoop

Beveel ik zeker aan om bij die mensen te bestellen snelle service en zeker leveringen

Product zag er perfect uit - snelle levering - goed verpakt

Zeer tevreden, Product (massage / behandel tafel + Draaikruk), zag er perfect uit - Zelfs groter en zwaarder als gedacht. Makkelijk in elkaar te zetten. Snelle levering - en zeer goed verpakt. Prijs kwaliteit verhouding - zeer goed. Een zeer tevreden klant, Dankuwel.

Eerste “kennismaking”, vertrouwenwekkend.

Wat ik besteld had op de afgesproken tijd gekregen.

Super snel en compleet naar mijn zin.

Super snel en goede kwaliteit

Is een winkel die goed materiaal leverd aan goede prijzen en de service is ook perfect

Snelle levering,scherpe prijzen!!

Bosmaaier voor rond huis,mooi apparaat en snelle levering.Top!

Ik ben nogal een twijfelaar als het gaat om het uitgeven van geld. Ik heb, vooral na het getoonde geduld en duidelijke communicatie, geen moment meer getwijfeld.

Goede en fijne ervaring

Alles is goed gegaan. Ik heb hier op of aan te merken. Goederen netjes geleverd, goed verpakt.

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling

Maandag avond had ik mijn bestelling geplaatst en diezelfde week donderdag had ik mijn filter in prima staat ontvangen. Zeer tevreden hiermee .

Super snelle levering, mooie kwaliteit / prijs

Snelle levering en prijs kwaliteit heel goede producten! Heel leuk als alles zo vlot verloopt! Een aanrader!

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering