Duidelijke website. Gezochte items makkelijk te vinden. En super snel verzonden en geleverd.

kleine zendingen alstublieft in een envelop

Jammer dat een (zeer)kleine zending blijkbaar niet in een envelop verstuurd kan worden, zodat het door de brievenbus gaat en je dus niet thuis hoeft te blijven/ de zending pas een dag later kan ophalen!

Verbazend snel geleverd. Zo hoort het.

item in de namiddag besteld en daags nadien om 10Am in mijn bus, super.

Snel en goedkoop geleverd

Snel en goedkoop geleverd

Boven mijn verwachtingen

valt me niet echt mee de afwikkeling

ik wacht nog steeds op een knappe factuur

Snel verstuurd voor een redelijke prijs

Via een zoekmachine kwam ik bij fietsuniek.nl uit voor een moeilijk te vinden onderdeel van een vouwfiets. Voor een redelijke prijs hebben ze me dat snel verstuurd. Groeten van een blije klant.

zeer goed

Zeer goed en snel geleverd

Vlugge afhandeling van bestelling

Duidelijke website

Goede service en snel geleverd!

Snel geleverd! Netjes in de communicatie. Top!

Geen factuur gekregen ... :-(

Ik heb factuur nodig en gevraagd maar ik heb het niet gekregen

Zeer tevreden!

Erg snel ontvangen. Heel tevreden!

TOP

HEEL GOED !!

alles ok

Lieferung schnell angekommen. alls OK

matig

blijkbaar is het lastig om op e-mail te reageren.

Super snel geleverd

Perfect geregeld allemaal

Bestaat deze firma wel? Of is het een scam?

Op 15 december 2022 bestelde ik een helmlichtje van Abus via de webstore. Quasi onmiddellijk ontving ik een bestelbevestiging en een factuur. De betaling via creditcard is ondertussen ook van mijn rekening. Echter tot op heden (5/1/2023) geen levering. Ook geen enkele communicatie. Ik stuurde reeds 3x een mail, maar die blijven onbeantwoord. Is daar aan de andere kant wel iemand? Of is het gewoon incasseren en gedaan?

Desinteresse??

Tweemaal via contactformulier info gevraagd over een prijzige ebike. Na automatische bevestiging niets meer vernomen. Desinteresse?? Rare instelling dus niet aan te bevelen.

Snelle levering!

Vandaag besteld en morgen geleverd, prima service!

Een tandwiel besteld dat achteraf niet paste, netjes terug gestuurd en de volgende dag het geld weer retour. Keurig zo horen ze overal te werken, zodra ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij fietsuniek bestellen.

Snel en netjes ontvangen

Vind verzendkosten beetje veel voor brievenbus post. Maar desondanks toch een aanrader

Superrrrr snel geleverd!

Tijdens het bestelproces had ik al gezien dat het een paar dagen kon duren maar het was de volgende dag al in huis. Dus mijn zoon kon weer snel fietsen :-)