Alles is goed

Michael Blast Greaser Classic

Goede en snelle levering van Fietsuniek via FietsNed. Binnen de afgesproken datum geleverd.. Goede communicatie! Ook het advies dat over de aangeschafte fiets geleverd werd ervaar ik als zeer goed…. De Michael Blast Greaser Classic een top aankoop voor de weg, het oog en als decoratie stuk in mijn huis…. Fietsuniek… bedankt!

Product zoals verwacht voor een goede prijs. Ik had nog een foutje gemaakt bij het bestellen maar de klantenservice reageerde snel en heeft het zonder problemen gecorrigeerd.

prima service

Wie koopt er nou een fiets via internet.... Ik nu dus wel. Want ik ben heel goed geholpen. Klantvriendelijk en deskundig.

Blij!

Quick and friendly service. I also had a small malfunction with the bike one week after delivery, but someone came to fix it right away.

Goede service en snelle levering

Fijne en duidelijke communicatie, mooie fiets en snel geleverd! De monteur heeft de fiets bij het afleveren netjes voor me afgesteld en heeft zelfs geholpen met het fietszitje (wat ik al had) te monteren! Super blij met mijn nieuwe cortina family moederfiets!!