Betrouwbare partner

Ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Elho plantenbakken tegen mooie prijzen in het assortiment.

Vervangende plant.

Op mijn op het Oosten liggende venster wilde ik een wat grotere plant plaatsen. Mijn ervaring is dat de meeste planten daar niet kunnen overleven, ook de zonminnende planten niet. Daarom ging ik op zoek naar een , niet van echt te onderscheiden kunstplant , die vond ik bij Tuincentrumoutlet.com. ,ik koos voor een Dracena. Deze plant is inderdaad nauwelijks van echt te onderscheiden en vult de lege plek perfect op

Vlotte levering

Vlotte levering voor een kwaliteitsproduct voor een aantrekkelijke prijs!

Snel en goedkoop

Al enkele bestellingen gedaan, gaat allemaal erg goed.

Besteld en het is keurig bezorgd dus tevreden

Prima service!!

Snelle verzending, mooie spullen.

Top website

Was op zoek naar een regenton, en kwam uit bij tuincentrum outlet, was goedkoer dan elders je kreeg er een volautomaatgratis bij en de bestel/betaal procedure verliep makelijk en binnen 2 weken in huis.

Correcte afspraak en samenwerking,

Prijskwaliteit, Afspraak wordt nageleefd, Vlugge levering, Stevige verpakking, Top,

Komen beloftes niet na

Hebben beloofd lamp voor aquarium na te zenden omdat bij ontvangst van aquarium lamp het niet deed. Nou, ik heb nooit andere lamp ontvangen.

Van 2 naar 1/2 ster en gaan weer omhoog naar 3

We zakken van 2 sterren naar 1. Voor de derde keer een defecte bloembak ontvangen ondanks toezeggingen dat er deze keer serieus gecheckt zou worden. Nee dus. En nu maar weer wachten op de vierde bak. Aardig zijn aan de telefoon of per Email is fijn maar het gaat er natuurlijk om dat ik de bestelde en betaalde producten in goede conditie binnen redelijke tijd ontvang en daar is hier geen sprake van. Vierde bak ontvangen en deze keer in goede staat. Tuincentrum heeft deze keer meer aandacht besteed aan de verpakking.

Ik ben echt super goed geholpen. Jullie hanteren normale prijzen. Goede service en ik vond het heel netjes dat de tuinset gratis thuis bezorgd werd echt top!chauffeur kwam echt keurig op de afgesproken tijd de tuinset helemaal naar Vleuten (Utrecht )te brengen . De doos met onze setis keurig in de achtertuin neer gezet door de chauffeur echt een super aardige man .

Slecht

Het product dat ik besteld had voldeed niet zo als het hoorde. Het is kapot geleverd alle onderdelen die vast hoorde zitten zaten los in de doos gegooid. Had van te voren geïnformeerd bij jullie of dit een nieuwe product was kreeg als antwoord ja. Maar was bij levering een gebruikt product. Heb het de zelfde dag nog retour gestuurd. Met gevolg dat ik niks meer jij jullie bestel.

Uitstekend!

Uitstekende levering, prima service!

Netjes en snel verzonden.

Alles is heel snel en netjes verzonden. Echt een hele nette service!

Pakketje zoek

Maar een medewerkster van bedrijf kwam meteenin actie volgendag was mijn pakketje er klasse goede service dank je wel mvg Marian

Top verzorgd

2 x achter elkaar een bestelling geplaatst. Keurig alles geregeld

keurige levering en geheel compleet

Kwam per ongeluk op jullie site en vond daar een muurregenton die veel goedkoper was dan wat ik eerder had gevonden. Besteld en betaald en na bevestiging werd het stil. Aangeven wanneer een product wordt geleverd zou ik op prijs stellen. Op de site staat 5 werkdagen maar het werden ruim 2 weken. Levering wel perfect in doos met alle toebehoren

Snelle levering en goede prijs!

Het loonde weer om eerst prijzen te vergelijken.

De kennis leek aanwezig totdat ik het product thuis gestuurd kreeg

De online medewerker duidelijk aangegeven wat ik nodig had. Diameter van de buis etc. Artikel was op voorraad en na lang wachten kreeg ik het thuis gestuurd. Diameter fout 1,5 cm er naast. Klantenservice heeft mij gebeld en in plaats van een aanbod hoe probleem op te lossen kreeg ik alleen maar te horen wat het tuincentrum niet kon in plaats van wat ze mogelijk wel kunnen. Erg vreemd, geen aanbod, niets opgelost en kom hier niet meer terug.

Service vriendelijk verzending niet snel

Product verzenden duurde dagen. Bij navraag wel vriendelijk te woord gestaan

Volgende keer weer!

Naar aanleiding van mijn zoekopdracht vond ik een duidelijke advertentie, ik kon het makkelijk bestellen, ben vriendelijk te woord gestaan per telefoon. Ik heb een prachtige tuintafel tegen een héél redelijke prijs ontvangen!

mooie producten, goede levering, prijs kwaliteit = top

Mooie prijs snelle levering goed veroakt

fijne webshop

Kwaliteit is perfect, keurig op tijd thuis bezorgd. En het product voldoet precies waar het voor bedoeld is. Deze shop is een aanrader

Snelle nette service

Ik had een bloempot besteld en deze werd de volgende dag al geleverd. Hij was zeer goed verpakt, waardoor de pot zonder enkele beschadiging aangekomen was. Heel blij mee.