Ongelooflijk slecht

Op zondag 3 dure Capi bloempotten besteld. Op dinsdag bericht dat een niet meer leverbaar was. Dat kan gebeuren maar ik heb wel meteen aangegeven dat ik de andere potten graag zo snel mogelijk wilde hebben. Vervolgens totale stilte. Geen status updates. Chat is geen medewerker zoals gesuggereerd maar een robot die alleen standaardantwoorden geeft. Telefoon en email worden 9 van de 10 keer niet beantwoord. En als je eindelijk een keer iemand spreekt doen ze beloftes die niet nagekomen worden. Uiteindelijk een week later aangegeven dat ik op donderdag op vakantie zou gaan, en dat ik de order wilde annuleren als de potten niet voor die tijd afgeleverd zouden worden. En wat gebeurt er? men zet de potten toch op transport, terwijl ze weten dat ze te laat geleverd zullen worden. En als ik dan nog aangeef dat ik dan al op vakantie ben, weigeren ze doodleuk de potten nog van de kar af te halen (wat nog gekund had). Dus ik mag op zoek naar een oplossing terwijl ik al in het buitenland zit. Ongelooflijk wat een puinhoop en wat een totaal gebrek aan klantgerichtheid. Ik ga bij deze shop echt nooit meer iets kopen.

Goed product

Goed product en snel geleverd

Geen tweede keer

Als je op meerdere foto's een kweekbak met deksel ziet en er nergens bij vermeld staat dat dit artikel exclusief deksel is dan voel je je als klant misleid als het artikel zonder deksel geleverd wordt.

Beste Veronique, Nadat de bestelling is ontvangen is er duidelijk mailcontact geweest waarin wij ook vermelden dat de bak zonder deksel is. Online op de website staat er nadrukkelijk bij dat het zonder is en je wordt geadviseerd de bijbehorende deksel erbij te bestellen. Jammer dat je weer vermeldt je misleid te voelen, terwijl dat absoluut niet het geval is. Ik begrijp dat je het jammer vindt, maar dit probleem is gemakkelijk op te lossen door de bijhorende deksel te bestellen. Fijn weekend gewenst.

Mooie ligbank met wat gebreken

Ligbank besteld. Ik dacht dat deze nieuw was. Echter kwam deze in het geheel binnen zonder verpakking. Ook zaten er vlekken op de kussens en beschadigingen op het frame. Waarschijnlijk een showroommodel. Graag hadden we dit van tevoren willen weten. In het kader van verwachtingen.

Traag en geen communicatie tenzij je zelf vraagt

Op 1 mei een bestelling geplaatst, de factuur op 5 mei betaald via achteraf betalen. Op 10 mei een mail gestuurd omdat ik geen betaal-verzendbevestiging kreeg. Ik kreeg een automatisch antwoord maar verder dagenlang niks. Geen uitleg, geen verzendgegevens. Op 16 mei kreeg ik per email een bevestiging dat de bestelling klaar stond voor verzending. Vandaag is het bezorgd, dankzij Postnl wist ik dat het geleverd zou worden, niet via de verkoper. Tot nu toe geen antwoord gehad op mijn vraag van 10 mei. Slechte communicatie, of beter gezegd nagenoeg geen communicatie waardoor ik bang was dat ik opgelicht was. De bestelling is gelukkig goed aangekomen en volledig.

Supper goed en snel gelevert

Fijne afhandeling van de levering

een dikke 10

ik heb besteld en krijg gelijk een transport planning te zien waar ik een moment kan kiezen die mij het beste uitkomt. de 4 Seasons tuinset is zoals gepland aangekomen en staat prachtig in onze tuin. Dankjewel TOQ webshop voor de uitstekende service die hier geboden is.

Prima regenton, waardeloos bedrijf

Wij hebben een regenton besteld welke snel werd geleverd. Bij uitpakken bleek de regenton een flinke beschadiging te hebben (krassen aan de voorkant, zichtkant). We konden deze kosteloos retourneren. Een dikke week later ontvingen we de ''nieuwe'' regenton... niet dus, het was precies dezelfde, met exact dezelfde beschadiging en de vulautomaat ontbrak. De regenton weer retour gestuurd. 3x is scheepsrecht zeggen we dan maar. De derde levering was een andere regenton, echter ook met (lichte) beschadigingen. Deze krassen zaten op het gedeelte waar je planten in kunt zetten en wij hebben besloten deze regenton te houden, aangezien over deze krassen planten komen te hangen. Uiteindelijk hebben we 20% korting gekregen. De regenton zelf wat betreft functionaliteit is prima en hij staat goed op ons terras. Ook leuk dat je bovenop de regenton planten kunt planten. Echter zullen wij niet snel nog een bestelling plaatsen bij tuincentrumoutlet. Jammer.

Waardeloos

Na 2 weken nog steeds niks ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Mail gestuurd maar ook daar geen antwoord op gekregen.. Schandalig!

Beste Katrien, Bedankt voor je review. Ik zie dat er contact is geweest, maar zonder terugkoppeling. Als ik het nu bekijk zie ik dat het is ingepland om te komen leveren. Ik hoop dat het goed is opgelost! Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag. Mooie dag gewenst. Groet, Nilay

Lage prijzen en snel bezorgt.

top

voordelig,en snel

Service!

Correcte afhandeling van een internetbestelling

Prima ervaring

Makkelijk bestellen en snelle levering

Topm service

Product besteld en keurig geleverd. Product is mooi, goed en voldoet aan alle vooraf gestelde beschrijvingen. We zijn er erg blij mee.

Levering nog niet binnen

Levering nog niet ontvangen. Na enige tijd te hebben gewacht zelf maar eens contact opgezocht waar mijn bestelling bleef. Oppakken van mijn email gebeurde spoedig maar wat bleek, het product was niet aanwezig (wel in andere kleur voorradig maar dat is juist niet de gewenste kleur)en zou afgelopen week geleverd moeten worden. Zoals de titel van mijn review al verklapt, deze belofte is niet correct. Tot op heden niks ontvangen of een levering bevestiging. Op basis van niet pro actief informeren van mij als klant en het niet nakomen van belofte na contact zou ik niet nog een keer bestellen bij deze partij.

Snel geleverd en goed ingepakt. Fijn dat ze het onderdeel hadden van Boretti. Is niet echt een outlet merk.. Boretti had dit onderdeel zelf niet meer op voorraad dus heel blij mee!

Mooie smalle ton

Deze regenton is extra smal en daardoor goed te plaatsen. Wel heb ik een spanband om de ton gezet omdat deze vrij hoog is en kans op omvallen te verkleinen.

2 grote bloempotten online gekocht Perfect verpakt kwamen ze aan. Die potten hadden gelukkig geen enkele kans om beschadigd te raken.

Goed en goedkoop

Vogelpindakaas gekocht. Snel en volgens afspraak geleverd, de vogels vinden het heerlijk.

Mooi product, snel geleverd.

Op maandag een regenton besteld en op donderdag al geleverd. Prima verpakt en geheel compleet.

Producten zoals beschreven

Producten zoals beschreven, goede en accurate communicatie over verzenden, prima ervaring.

Vlotte afhandeling van de bestelling .

Zeer tevreden over de manier waarop de bestelling en levering gebeurd. Zeer goede communicatie , zowel met de leverancier als met de afleverfirma.

De regenton werd snel geleverd toen bleek dat er onderdelen miste werden deze zeer snel nagestuurd.

Helemaal goed !!!!

Alles naar wens !!! Op tijd bezorgd. Goeie service

Onvoldoende

Regenton Tubes goed. De erbij behorende accessoires om deze goed aan te sluiten op regenpijp en overloop naar naar de tuin zijn niet goed/compleet. Evenals de video film geeft niet volledig/ correct aan : ook de opstelling verhoogd om water te tanken wordt niet vermeld. En het feit dat in de deksel veel te veel water blijft staan. Planten rotten in deksel. Al met al onvolledig info en onvoldoende accessoires. De prijs is goed.

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg