Ik ben echt super goed geholpen. Jullie hanteren normale prijzen. Goede service en ik vond het heel netjes dat de tuinset gratis thuis bezorgd werd echt top!chauffeur kwam echt keurig op de afgesproken tijd de tuinset helemaal naar Vleuten (Utrecht )te brengen . De doos met onze setis keurig in de achtertuin neer gezet door de chauffeur echt een super aardige man .

Slecht

Het product dat ik besteld had voldeed niet zo als het hoorde. Het is kapot geleverd alle onderdelen die vast hoorde zitten zaten los in de doos gegooid. Had van te voren geïnformeerd bij jullie of dit een nieuwe product was kreeg als antwoord ja. Maar was bij levering een gebruikt product. Heb het de zelfde dag nog retour gestuurd. Met gevolg dat ik niks meer jij jullie bestel.

Uitstekend!

Uitstekende levering, prima service!

Netjes en snel verzonden.

Alles is heel snel en netjes verzonden. Echt een hele nette service!

Pakketje zoek

Maar een medewerkster van bedrijf kwam meteenin actie volgendag was mijn pakketje er klasse goede service dank je wel mvg Marian

Top verzorgd

2 x achter elkaar een bestelling geplaatst. Keurig alles geregeld

keurige levering en geheel compleet

Kwam per ongeluk op jullie site en vond daar een muurregenton die veel goedkoper was dan wat ik eerder had gevonden. Besteld en betaald en na bevestiging werd het stil. Aangeven wanneer een product wordt geleverd zou ik op prijs stellen. Op de site staat 5 werkdagen maar het werden ruim 2 weken. Levering wel perfect in doos met alle toebehoren

Snelle levering en goede prijs!

Het loonde weer om eerst prijzen te vergelijken.

De kennis leek aanwezig totdat ik het product thuis gestuurd kreeg

De online medewerker duidelijk aangegeven wat ik nodig had. Diameter van de buis etc. Artikel was op voorraad en na lang wachten kreeg ik het thuis gestuurd. Diameter fout 1,5 cm er naast. Klantenservice heeft mij gebeld en in plaats van een aanbod hoe probleem op te lossen kreeg ik alleen maar te horen wat het tuincentrum niet kon in plaats van wat ze mogelijk wel kunnen. Erg vreemd, geen aanbod, niets opgelost en kom hier niet meer terug.

Service vriendelijk verzending niet snel

Product verzenden duurde dagen. Bij navraag wel vriendelijk te woord gestaan

Volgende keer weer!

Naar aanleiding van mijn zoekopdracht vond ik een duidelijke advertentie, ik kon het makkelijk bestellen, ben vriendelijk te woord gestaan per telefoon. Ik heb een prachtige tuintafel tegen een héél redelijke prijs ontvangen!

mooie producten, goede levering, prijs kwaliteit = top

Mooie prijs snelle levering goed veroakt

fijne webshop

Kwaliteit is perfect, keurig op tijd thuis bezorgd. En het product voldoet precies waar het voor bedoeld is. Deze shop is een aanrader

Snelle nette service

Ik had een bloempot besteld en deze werd de volgende dag al geleverd. Hij was zeer goed verpakt, waardoor de pot zonder enkele beschadiging aangekomen was. Heel blij mee.

Slechte verzending

Een ELHO plastic plantenbak tot twee maal defect afgeleverd. Waarschijnlijk is de minimale verpakking hier mede debet aan. Telefonische helpdesk niet te bereiken, maar support online functioneert uitstekend. Zeer snelle en effectieve acties via Email. Ik wacht nu af of de derde bak wel in orde is

Beste Wim, Inderdaad vervelend dat de bakken al tot twee keer toe niet in goede staat zijn aangekomen. Zoals u aangaf heeft u gelukkig al mail contact met mij gehad. De nieuwe bak is nu naar u onderweg. Als ik u verder nog ergens mee kan helpen hoor ik dat natuurlijk graag. Vriendelijke groet, Lotte

Goede webshop

Duidelijke webshop, veel diversiteit. Producten goed verpakt en snel geleverd

Goede prijzen. Vriendelijke mensen

snelle levering en goede service

onverhoopt moeten bellen met levering om te verplaatsen! dit alles geen probleem en vol begrip

Snelle levering, goede service

2 Regentonnen besteld, helaas was er 1 beschadigd (vervormd) tijdens transport. Gemeld via email, meteen reactie en diezelfde dag nog omgewisseld bij de vestiging in Tilburg. Geen gedoe, gewoon geregeld. Inmiddels zijn de regentonnen al vol in gebruik zonder problemen.

Netjes!

Ik had wat besteld, wat ik achteraf niet nodig had. Allemaal geen probleem, en advies gekregen hoe ik het kon oplossen. Geld netjes terug gestort,

Mijn Stitch tuinbeeld besteld, deze had ik binnen een paar dagen al binnen. Deze was overigens zo supergoed en zorgvuldig ingepakt, top gedaan! Ik hoop dat jullie meer grote Disney beelden gaan ontvangen/ verkopen zoals die van Stitch. De andere beeldenzijn net te klein. Hartelijk dank voor de goede zorgen !

Snelle en correcte service!

Bloembakken werden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Top!

Alles top ook dienst na verkoop

Vaak goed en niet duur.

Leuk dat de outlet er is, dus ga er soms naar toe. Voordeel is dat de planten niet duur zijn en je geluk hebt als de planten die je zoekt er zijn. Nadeel vind ik, dat het assortiment klein is ( je kunt nemen wat er is) en dat het soms niet de allerbeste planten zijn. Dus je moet er altijd een ander tuincentrum naast hebben.

Stokhasseltlaan 39 5049 TB Tilburg