Snel en simpel

Overzichtelijke website en handig werkend. Aanrader!

snel

snel

Werkt prima.

Eenvoudig online verzendetiket aanmaken. Doorgaans vlotte bezorging.

adequaat en op tijd

Eenvoudig en toch meteen de beste keuze.

Zeer voordelig

gemakkelijk om een verzendlabel te maken en de snelle verzending

goede website

eerste keer met jullie ga zo door

Beter en makkelijker dan gedacht

Ik was nog niet bekend met deze website maar ga het nu vaker gebruiken. Aanrader!!

Gewoon goed

Prima site genoeg keuzes prima.afhandeling Melding pakket geleverd. Is ook goed

Snel makkelijk

Makkelijke & Duidelijk

Lekker simpele lay-out. Welke het daarom makkelijk maakt, snel een pakketzegel aan te maken.

prima dienst! gemakkelijk en eenvoudig.

Alles prima uitgevoerd.

Snel en doeltreffend

U hoeft alleen maar de adressen in te voeren, af te drukken, te betalen en naar het postkantoor te brengen

Gemakkelijk en heel betrouwbaar

Gemakkelijk verzenden van het pakket en de administratie er om heen. Pakket wordt keurig binnen 24 uur bezorgd.

bedanmkt

betrouwbaar en snelle levering

ik ben tevreden

Geen levering, geen service, goedkoop is duurkoop.

Het pakket is geleverd, notabene weer terug bij mij thuis. Daar was het al en daar had ik uw hulp juist bij nodig. Ik had het ook thuis kunnen laten. Ik heb 17 euro betaald voor het retourneren van een pakket dat ik zelf heb afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt, een pakket van 23 kilo dat ik niet alleen kon tillen. Bij aflevering bij het PostNL punt in kreeg ik geen ontvangstbericht, geen mail, geen track en tracecode. De behulpzame medewerker belde hierover op met PostNL of dit wel goed ging. De barcode kwam alleen op de adressticker te staan van het pakket. Die heb ik genoteerd en gefotografeerd. Nu is het pakket dus weer bij mij thuis en moet ik het zelf, met nieuwe kosten gaan vervoeren naar de leverancier. Ik vind uw service slecht en heb er geen gebruik van kunnen maken en toch betaald.

zeer blij met snelle bezorging

Gelukkig nog nooit problemen gehad met de bezorging.

Super makkelijk

Goedkoper dan post nl en je pakketje moet je toch afgeven dus waarom niet met goedkoop paket.nl.

Al een paar keer gebruik gemaakt om een verzendlabel aan te maken. Zo gebeurd en goedkoper dan in de winkel bij postnl.

Weer een stipte en snelle levering

Tot nog toe steeds tevreden over de verzendtijd en levering van verzonden pakketten.

Zeer betrouwbaar

Altijd snelle levering, heel fijn!

Alles verliep op rolletjes.

Ik vond het een zeer aangename ervaring. Alles liep vlotjes en was duidelijk te vinden op de site.

Prima, maar niet heel goedkoop!

gemakkelijk

gemakkelijk online, ook verzendtegoed is fijn.

Verassend snel geleverd naar Belgiƫ

Aanvankelijk wilde ik naar Belgiƫ versturen via de website van PostNL, maar via Goedkoop.NL was het een stuk goedkoper en ook nog snel bezorgd.