Pakket 3 dagen te laat

Op de volgende dag bezorgt stond op de site. Vrijdag besteld pakket kwam dinsdag ipv zaterdag.

Goede boxer

Vertrouwd goed,jammer dat de elastische band nu een dun strookje is .en nog steeds jammer dat er voor de dames geen mooie printjes meer zijn in de boxer

Wat een top boxers!

Zeer goede pasvorm, blijven goed zelf nadat ze in de droger zijn geweest (wat niet geadviseerd werd haha)

Geweldig!!!!!

Goeie kwaliteit Mooie prints Zitten zo geweldig Goed verpakt en verstuurd Goede contact Een aanrader voor iedere man en vrouw!

Mooie boxers

Zitten erg goed. Ik ben om!

Werd snel geleverd super

Ik had dit product al eens eerder besteld was me goed bevallen ben 76 en kan iedere man van mijn leeftijd het aanraden zitten super

Perfecte service, goede kwaliteit

Van begin tot eind goede service, inclusief de logistiek bij per abuis verkeerd ingevulde postcode. Op tijd geleverd en de boxers zijn erg mooi en zitten fijn.

Super snelle levering en super kwaliteit

Snelle service super kwaliteit

Boxershort zit goed

Bij toeval een maand geleden ergens 2 boxershorts gekocht van dit merk. Ze dragen fantastisch. Daarom er nu 6 bijgesteld.

bestellen,ontvangen zonder gezeur

Op tijd geleverd en nog tegen een leuke prijs. Top hoor

Heel snel geleverd!

Goed afgeleverd en erg snel.

fijne shorts

Ook voor dames prima kwaliteit!

uitstekend

levering uitstekend product prima verzorgd alleen maar complimenten

Zitten heerlijk

Pintje is top en zitten goed

Mooi ondergoed snelle levering.

Prima kwaliteit voor deze prijs

Snelle levering en de boxers zitten als gegoten.

Mooie shorts

Ik draag dit al meer dan 5 jaar! Nieuwe uitstraling erg mooi trouwens

Betrouwbare shop!

Ik bestel altijd mijn zaccini boxershorts hier en ben erg tevreden! Ook als er een keer iets niet goed gaat lossen ze de klacht altijd netjes op. De boxershorts zijn van goede kwaliteit en voor een scherpe prijs. Ik blijf voorlopig klant!

12-pack verrassingsdeal besteld erg tevreden!

Had een verrassingsdeal besteld en de kwaliteit is goed en de prints waren helemaal prima. Duurdere merken vaak niet van betere kwaliteit en ook lang niet altijd mooiere designs.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Mooie boxershorts voor een scherpe prijs. Echt een aanrader.

Mooi en lekker zittende strings voor vrouwen

Strings zitten erg goed, ook na een paar keer wassen. Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Top kwaliteit en leuke boxershorts!

Ik ben al jaren tevreden klant top kwaliteit en voor een scherpe prijs.

Voorheen Super, nu matig…….

Al jaren draag ik Zaccini boxershorts, de redenen om het merk te blijven kopen: -zitcomfort (elastiek vrijwel niet waarneembaar) -kwaliteit (mooie stevige stoffen) -pasvorm Na de laatste bestelling ben ik erachter gekomen dat er iets veranderd is…….. -zitcomfort (het elastiek is nu duidelijk waarneembaar/ irriterend) -kwaliteit (de stoffen zijn een stuk dunner geworden, ongeacht welke kleur/print je neemt) -pasvorm (de pasvorm is veranderd, de pijpen rekken veel minder op de boven benen) Ik vermoed dat er is gekozen voor een andere leverancier of…. een goedkopere stofsoort. Ik hoop dat het merk Zaccini weer teruggrijpt naar haar oude vertrouwde kwaliteit! (Let op: ik ben niet uit op geld terug of korting de volgende keer, ik zou graag de oude vertrouwde kwaliteit/ pasvorm terugzien!)

Goedemorgen, Ik heb het even voor u nagekeken en de maatvoering is veranderd en dit is dan waarschijnlijk ook de reden dat de boxershorts iets minder lekker zitten ? Ik hoor het in ieder geval graag en kijk graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Joost klantenservice@zaccini.nl

Zeer tevreden met het bestelde prima verzorgd

Hele goede ervaring met Zaccini