Niets bekend.

Ik heb een bestelling geplaatst en vervolgens niets gehoord. Geen bevestiging niets! Zelf wel nog een keer gebeld en te horen gekregen dat het pakket op donderdag verstuurd zou worden. Inmiddels is het zaterdag en nog niets gezien.

Goed, maar mis bevesting per mail

Alles top. Maar ik zou graag na bestelling een bevestigingsmail ontvangen en dat is niet gebeurd.

Snelle afhandeling , super produkt

Makkelijk te bestellen , snelle levering. Ruime keuze . Goed produkt . Zeer tevreden

slecht en niet ontvangen

Was een mooie aanbieding...alles wat te mooi om waar te zijn is te mooi om waar te zijn. Geld overgemaakt via paypal. Na enkele dagen geen bevestiging en geen trackandtrace. Reageerde ook niet op mails. Daarna een refund gevraagd bij paypal en gekregen. Hier bestel ik niets meer. ik adviseer anderen om ergens anders te bestellen.

Super aanbieding

Zeer goede prijs Snel en goed GRATIS verzonden tot de volgende keer

Fijne boxers en goede deal

Matig

Pakbon klopt niet helemaal en er zijn 4 stuks niet geleverd...hebben gevraagd om teruggebeld te worden .maar nog geen gehoor gekregen

Goedemiddag, Excuses voor de verkeerde levering. Wij kunnen deze uiteraard gewoon nasturen. Zou je een mail kunnen sturen naar [email protected] wat er ontbreekt dan maken wij het maandag direct in orde. Hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Prima geholpen met het oplossen van het probleem

Zie hierboven

Goedemorgen, Bedankt voor de review en excuses voor de late reactie. wij waren net overgestapt op een nieuw magazijn. Als het goed is is het inmiddels gelukt met retour sturen ? Hoor het graag. Met vriendelijke groet, Joost

Geen bevestigingsmail van bestelling

Heb van de week een bestelling gedaan maar nog geen mail ter bevestiging gehad. Misschien dat er iets mis is gegaan. Maar zou graag wel een mail willen dat de bestelling binnen is gekomen en dat jullie ermee bezig zijn. Mvg Irene Hamer

Geweldig en snel geleverd

Blij met de broekjes . Ik bestel er nog meer.

Super goede kwaliteit en erg snel geleverd!

Goede oplossing na verkeerde bezorging

Ik heb drie weken gelden een bestelling geplaatst, bezorging was snel, maar de inhoud klopte niet helemaal. Een aantal keer gemaild en door omstandigheden was mijn mail niet goed doorgekomen. Inmiddels telefonisch contact gehad, vriendelijk te woord gestaan en wordt het opgelost!

Hoi Sandra, Naar aanleiding van ons gesprek zojuist hoop ik dat ik het netjes heb opgelost! Wij versturen donderdag 3 - 3-packs in totaal 9 toe. Voor het ongemak een 3-pack extra. Als er nog vragen zijn hoor ik het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joost

Matig

Mijn bestelling van verleden week zaterdag nog steeds niet ontvangen

Hoi David, Bedankt voor je bericht. Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek kon ik zien dat de bestelling niet goed was doorgezet naar ons magazijn, door een technische storing. Mijn excuses hiervoor en de order wordt vandaag verzonden. Met vriendelijke groet, Joost

Altijd goed.

Ik draag al jaren zaccini. Altijd goed.

Zitten heerlijk

Ik koop mijn ondergoed voor mezelf en voor mijn man altijd bij zaccini. Prima kwaliteit en een leuke prijs. We hebben het altijd snel in huis. Groet Yvonne

Fijne shorts, snelle levering

Eerste 2 pack in de winkel gekocht. N.a.v. Niet goed geld terug garantie.

Ingeloste verwachtingen

Niets op te merken.

fijne afhandeling van product zeer tevreden!

fijne afhandeling van product zeer tevreden!

Ga ik vaker doen

De woven shorts geven mij het mannelijke gevoel weer terug ik voel em weer bij elke stap!

Mooi, kwaliteit, simpel en snel.

Geen poespas maar gewoon zoals het hoort.

Keine Ware erhalten

Bezahlt und keine Ware erhalten

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

geweldig

super snel

Snelke levering en goede prijs/ kwaliteit

Binnen 24 uur in huis.

Top site en erg vriendelijke klantenservice.

De bestelling was snel in huis en de onderbroeken zitten top!

Fijne boxers

Draag dit merk al jaren. Altijd goed