Mooi en lekker zittende strings voor vrouwen

Strings zitten erg goed, ook na een paar keer wassen. Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Top kwaliteit en leuke boxershorts!

Ik ben al jaren tevreden klant top kwaliteit en voor een scherpe prijs.

Voorheen Super, nu matig…….

Al jaren draag ik Zaccini boxershorts, de redenen om het merk te blijven kopen: -zitcomfort (elastiek vrijwel niet waarneembaar) -kwaliteit (mooie stevige stoffen) -pasvorm Na de laatste bestelling ben ik erachter gekomen dat er iets veranderd is…….. -zitcomfort (het elastiek is nu duidelijk waarneembaar/ irriterend) -kwaliteit (de stoffen zijn een stuk dunner geworden, ongeacht welke kleur/print je neemt) -pasvorm (de pasvorm is veranderd, de pijpen rekken veel minder op de boven benen) Ik vermoed dat er is gekozen voor een andere leverancier of…. een goedkopere stofsoort. Ik hoop dat het merk Zaccini weer teruggrijpt naar haar oude vertrouwde kwaliteit! (Let op: ik ben niet uit op geld terug of korting de volgende keer, ik zou graag de oude vertrouwde kwaliteit/ pasvorm terugzien!)

Goedemorgen, Ik heb het even voor u nagekeken en de maatvoering is veranderd en dit is dan waarschijnlijk ook de reden dat de boxershorts iets minder lekker zitten ? Ik hoor het in ieder geval graag en kijk graag samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

Zeer tevreden met het bestelde prima verzorgd

Hele goede ervaring met Zaccini

Fijne shorts

Ik kwam van een ander merk (een oude tennisser:)) maar nu ben ik helemaal om!

goede kwaliteit!

Geen op of aanmerkingen!

Top service en goede kwaliteit

Zaccini vanaf nu voor de hele familie. Blij met de kwaliteit prijs verhouding en leuke prints!

agwachten

Wat ik besteld heb was er niet meer en heb toen een alternatief gekregen en aangeven dat ik dat wilde maar daarna niets meer vernomen

Goedemiddag Ed de Vries, Bedankt voor de review en vervelend dat het nog niet binnen is. Ik zie dat mijn collega contact heeft gehad en dat de boxershorts deze week worden verstuurd. Ik hoop dat dit nog op tijd is ? Met vriendelijke groet, Joost

Goes

Snel en tussen tijds een alternatief gezocht voor een product wat niet in voorraad was

kwaliteit van het 6 pak is ruk

kwaliteit niet wat het was, pasvorm van een paraplu

Goedemiddag Eugene, Dit zou uiteraard niet het geval te zijn. Kwaliteit is bij ons zeer belangrijk en deze klacht hebben wij nog niet eerder gehad. Toch neem ik deze klacht serieus en los ik het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Joost [email protected]

volgens mij wisten jullie op voorhand dat ik ging bestellen. :-) :-)

Helemaal super!

Goed werkende en super mooie webshop. Vriendelijke klantenservice, die snel je vragen beantwoord. Snelle levering en goeie kwaliteit ondergoed. Kortom: ik blijf hier bestellen.

Mooie producten, snelle levering

Snelle levering en top service!

Bestelling vs levering niet hetzelfde

Bestelling van pakket met 6 st. Hiervan waren 2 st. goed geleverd. De andere 4 artikelen welke geleverd zijn, kwamen totaal niet overeen met wat ik besteld had. Ik heb de 4 artikelen nu retour gestuurd. Nu wil ik de 4 artikelen opnieuw bestellen, in de hoop dat ze de juiste gaan leveren. Maar deze 4 zijn niet in mijn maat te bestellen. Of ik moet opnieuw dat pakket van 6 bestellen, dan zijn ze wel in mijn maat te krijgen. Heel apart. Al moet ik zeggen dat dit de eerste keer is, dat het fout gaat met de bestelling/levering van Zaccini.

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor de review en de bestelling. Ik zie inderdaad dat de verkeerde producten zijn verzonden waarvoor onze excuses. Uiteraard kunnen wij de juiste bestelling alsnog verzenden. Ik heb u ook een mail gestuurd. Graag kom ik nog in contact om het samen netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, Joost [email protected] 085-3030237

Mooi product, snelle levering

Het is een mooi product, goede pasvorm, fijne brede boord. Ze hebben leuke acties, zeer betaalbaar.

boxers zitten heerlijk

goede boxers en prima prijs!

Fijne dames hipsters

De nieuwe dameshipsters bevallen me heel goed. Goede pasvorm en zachte kwaliteit.

Fijne short

dikke 10!

Heerlijke short.

Ik draag dit merk al jaren en ben dit de komende jaren ook van plan. Pasvorm is top en altijd leuke prints. Super!

Goede shorts en snelle levering

Fijne pasvorm

Zeer snelle levering

Makkelijk en snel te bestellen en supersnel geleverd

Snelle levering en mooie boxers

Goede prijs kwaliteit

Snel, scherpe prijs en goede kwaliteit!

Snelle levering!

Prima levering en snel!

Prima onderbroeken en snelle levering. Top.