Top boxershorts!

Ik droeg altijd Calvin Klein maar ik ben nu overgestapt op Zaccini. Goede kwaliteit voor een zacht prijsje!

Zijn fijne boxer’s, je voelt ze praktisch niet zitten

Lekker te dragen, behouden tijdens het wassen hun vorm en comfort.

De kleuren en pasvorm, waardeer ik enorm.

Fijn ondergoed, zoals het moet. Bestellen via de website is zo rond en zit het de volgende dag gegoten om de kont,...

uitstekend

snelle levering goede kwaliteit

Zitten Perfect

Zitten lekker goed kleur vast en leuke prints!

Fijne short, goed kwaliteit

Mooie boxers, prima kwaliteit ook na een paar keer wassen. Meteen volgende dag geleverd.Top!

Verzending was iets vertraagd, maar daar word je keurig van op de hoogte gehouden. Heeft uiteraard te maken met de drukte online in de lockdown. Kwalitatief hele goede boxers, mijn vriend draagt dit merk al jaren.

Geweldig ondergoed!

Zit perfect, fijne stof en leuke designs. Aanrader!

Prima short

De shorts heben een prima pasvorm en zitten goed

Comfortabel, goede elasticiteit, mooie vormgeving

Na 20 jaar het merk Toño te hebben gedragen ben ik om op basis van prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga nu de black in black proberen. Mooi onder een zakelijk kostuum.

Top ondergoed

Erg goed en snelle levering ondergoed zit prima .

Ondergoed zit comfortabel

Fijne stof. Zit erg comfortabel. Niet te strak.

Makkelijk geregeld, snel binnen.

Prima side, makkelijk kiezen voor een redelijke prijs.

Topfit

Niet te strak, maar houdt alles precies goed op zn plaats. Blij mee!

De shorts zijn van hele goede kwaliteit, draag ze al vele jaren, en mooi vlot ontvangen

Leuke actie voor de kerst met frisse design. het verwerken van de koop gig snel en ook was de bezorging goed geregeld met in deze kersttijd vlotte ontvangst.

Hele snelle service!

Zo kort voor de feestdagen, had ik toch mijn cadeautje snel binnen!

Top ondergoed voor een zacht prijsje.

Wat kan ik hier aan toe voegen?! Ze zitten heerlijk,leuke printjes en een mooie prijs! Over de verzending nog niet gesproken. De volgende dag al in huis. Gewoon top!

Suoer snelle levering van kwaliteit onderbroeken

Deze onderbroeken zitten erg prettig en is van goede kwaliteit. En de levering is altijd super snel. Aanrader

Klasse

Keurig geleverd, mooi verpakt. Leuke designs. Gewoon goed gedaan

Super comfortabel!

Sluit perfect aan, ook na meerdere keren wassen.

Uitstekend, ik draag dit merk al twee jaar

Super boxers, ik ben tevreden.

A-kwaliteit!

Deze boxers draag ik al jaren. Nog nooit gedonder mee gehad en bestellen gaat simpel. Ga zo door!

Nette afhandeling

Na een slechte ervaring netjes een oplossing aangeboden gekregen.

Goedendag, Bedankt voor de review en vervelend dat u niet tevreden bent. Wij gaan voor 100% tevreden klanten en bieden graag een oplossing. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en verwachten dan ook dat dit een fabrieksfout is geweest. Na telefonisch contact te hebben gehad sturen wij vandaag de nieuwe shorts toe. Wij horen uiteraard graag of deze wel naar tevredenheid zijn. Met vriendelijke groet, Joost

Snel, vriendelijk, oplossingsgericht.

Gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding: een pakje gratis bij je bestelling. Echter ging er wat mis en kwam het niet mee. Gebeld en een dag later lag het al in de brievenbus! De maten zijn bij de nieuwste modellen anders en vallen groter uit. Hier was al rekening mee gehouden in de bestelling ( helaas niet bij het gratis pakje) Misschien handig om het verschil in maten kenbaar te maken op de site?

Super fijne service en goede kwaliteit boxers

Al jaren gebruikt mijn vader naar alle tevredenheid de Zaccini boxers. Hij vroeg een setje voor kerst en toevallig hadden ze een actie met een gratis setje, dus ik natuurlijk besteld. Helaas was het niet helemaal goed gegaan. Het werd heel fijn opgelost! Super service! Bedankt Zaccini.

Noorderstationsstraat 47 A

9716AR Groningen