Goeie service

Vriendelijke medewerkers en een scherpe prijs voor de bastard bbq’s

Goede info en nette prijs

Veel info op website en beste prijs, top dus

Relaxed en leerzaam

Fijne kennismaking en duidelijke introductie. Fijn dat je ervaring kan op doen met verschillende BBQ's.

Alles is verlopen naar wens

Voor de eerste keer besteld bij bbqkopen.nl is echt een aanrader prijs kwaliteit.

Goede en snelle levering

Leuke aanbieding en de barbecue werd binnen enkele dagen bezorgt.

Uitstekend!

Snelle levering en prima in orde.

Goede producten, goede prijs, maar verzending kan sneller

Kleine bestelling geplaatst op donderdag. Op maandag gebeld wanneer ik deze zou ontvangen. Pakket ging op dat moment weg met DPD en werd gelukkig volgende dag bezorgd. Jammer dat dat niet sneller kon.

Gewoon TOP

Zeer goede ervaring zowel via mail als telefoon. Goed assortiment tegen goede prijzen. Duidelijke communicatie over levering

Uitstekend dienst, zeer snel en bij de beste prijzen

Ik ben zeer tevreden van BBQKopen.NL, mijn aankoop past perfect en geleverd in 4 dagen, TOP. Ik denk zelf in persoon lang te gaan, misschien is goed om rond te kijken

Zeer tevreden over de snelle levering en kwalitatieve inhoud van het product

Mijn bestelling geplaatst, de dag nadien werd ik opgebeld, dat mijn bestelling geleverd zou worden op datum en uur dat we afgesproken hadden. Deze morgen werd mijn bestelling geleverd,een kwartier vroeger dan afgesproken. Als dat geen service is! Bedankt BBQ Kopen NL

Snelle bezorging!

Snelle bezorging. Ideaal hoe alles uitgelegd werd met filmpjes! Mijn man was erg blij met zijn cadeau :)

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

De BBQ die we zochten was bij BBQkopen.nl scherper geprijsd dan op andere plekken, de levering was compleet en was erg snel. Zeer tevreden.

Alles is goed en vlot verlopen

Alles is goed vlot verlopen alleen jammer dat de doos van mijn artikel wat beschadigd was

zeer goed, prijs was een beetje aan de hoge kant

levering was snel en goed

Geen verzending ondanks toezegging.

Bizar. Maandag gebeld of item op voorraad is. Er zijn er nog 2! (Weber werkbladen set) Direct besteld. Week later nog niks. Het zou inmiddels verzameld zijn.. Bij navraag na derde keer bellen bericht dat item 'kwijt' is. Nu wachten op terugbellen door medewerker. Niet best jongens.. --- Helaas.. mijn spullen zijn per ongeluk blijkbaar toch aan iemand anders verkocht. :-( Medewerker gaf telefonisch toe dat het fout is gegaan. Schriftelijk reageert iemand anders op deze review.. Het zou een voorraadverschil betreffen. Ja, doei.. toen ik belde lagen er 2. Communicatie is een flink leerpuntje hier. Nu is het wachten op het geld terug.. 2 dagen zijn alweer voorbij.

Beste Judy, Bedankt voor uw review. Helaas was er een voorraadverschil bij uw bestelde product. Hierdoor was het nog wel mogelijk om de bestelling te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak. We gaan dit intern oppakken. Mocht u nog iets willen bestellen bij onze webshop dan willen we u graag een leuke kortingscode aanbieden. Hiervoor kunt u contact opnemen met info@tuincentrumoutlet.com Nogmaals onze excuses. Een fijne dag verder voor u. Met vriendelijke groet, Manon Team klantenservice bbqkopen.nl

Heel goed, snelle service netjes verpakt en goeie producten. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Goed, snel geleverd.

Goed, snel geleverd.Redelijke prijs

Uitstekend!

Ontzettend tevreden met de goede service van bestellen tot de levering!

Said

Weber touch besteld en ik ben super tevreden mee. De bestelling verliep uitstekend en erg snel geleverd.

Weber BBQ besteld maar niet leverbaar

Bbq besteld, maar na een week niets gehoord te hebben kreeg ik bericht na mijn vraag via WhatsApp dat de bbq niet leverbaar was. Jammer dat er niet actief over gecommuniceerd wordt en dat je er zelf achteraan moet gaan. Hopelijk is het reeds betaalde bedrag wel snel terug, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen.

Beste A, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niks hoorde over de BBQ. Excuses voor het ongemak. We gaan het intern oppakken. Het bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij dat graag! Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Manon Team klantenservice bbqkopen.nl

Goede service, goed advies, fijne bbq

Mooie site, handig om mooie bbq uit te zoeken en advies te krijgen. Aflevermoment kan gekozen worden. We hadden kleine beschadiging aan de bbq en dat is snel en heel goed opgelost

goede prijs en perfecte service

Nieuwe BBQ besteld, deze werd snel geleverd er was echter een onderdeel defect door een fabricage fout, direct een nieuwe gekregen en eerste zonder problemen kunnen retourneren.

Goede snelle en vriendelijke service

Ik had eerst besteld en toen de referenties gelezen. Daar stonden hele nare dingen. Ik meteen gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Onze BBQ binnen een week in huis. Je moet ook niet op vaderdag een BBQ bestellen. Heel veel mannen willen namelijk een BBQ voor vaderdag. Ze wisten me heel snel te melden wanneer ze langs konden komen om te bezorgen. Toppie.

Vriendelijk contact, snelle levering

Eerst telefonisch contact gehad met een inhoudelijke vraag over de leverning waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan en mijn vraag goed beantwoord is. Bestelling en levering ging verder goed en snel.