Top transport

Ze komen mijn prachtige bbq leveren met hun eigen Transport dienst en dat wel binnen 24 uur! Voor 50 euro (bezorging plus) extra hebben ze hem helemaal in elkaar gezet en nemen al het afval mee terug. top service

Product was zoals omschreven. top service

Goed.

Goede prijs, snelle levering en vriendelijk geholpen door de medewerkers.

Mooie BBQ voor een concurerende prijs

4.5 sterren. Enige minpuntjes zijn dat de trackingcode naar een onjuist mailadres is verstuurd en dat de postNL chauffeur het pakket gewoon bij de (openstaande) magazijndeur heeft neergepletterd. Gelukkig was het goed verpakt en omwikkeld met zwarte folie waardoor er van buitenaf niet te zien was wat de inhoud is. Zo niet dan was hij waarschijnlijk gejat. Tip aan BBQkopen.nl: volgende keer DHL Europlus gebruiken, die zijn met paketten tot 32 kg binnen NL even duur als Post NL maar bellen keurig aan om af te tekenen.

Super snelle levering!

Ik had een Weber besteld online op een donderdag avond waarbij werd aangegeven dat bezorg tijd dinsdag zou zijn. Ontving ik zaterdag ochtend al de nieuwe BBQ! Ik had nog niet eens tijd om kooltjes te halen en wat lekker voor op de BBQ :) Verpakking was ook netjes.

Scherpe aanbieding en vlotte levering

Ik had de Weber al een tijde op het oog en er was nu een mooie aanbieding, dus gelijk besteld. Ik ontving de BBQ enkele dagen later en hij staat inmiddels stand by voor de eerste mooie dag.

Snel, makkelijk en super communicatie

Duidelijk website, makkelijk producten te vinden en bestellen, communicatie was uitstekend! Ik ben zeer tevreden!

topservice!

Door een fout van de postNL was mijn bestelde vleesthermometer niet juist bezorgd. Na contact gezocht te hebben met de klantenservice van BBQkopen.nl, hebben ze de fout naar volle tevredenheid opgelost. superbedankt nogmaals!

Een bbq besteld die op voorraad zou zijn maar niet leverbaar bleek.

Ik bestelde on-line een barbecue die alleen door bbqkopen.nl als enige op voorraad was. Meteen afgerekend en een bericht dat ie binnen 1-7 werkdagen geleverd zou worden. De volgende dag een telefoontje dat is toch niet op voorraad was maar dat ie dezelfde week nog binnen zou komen. Vervolgens een telefoontje dat de bbq opgestuurd werd en dat ik hem 2 dagen later tussen 14.00 en 16.00 uur zou krijgen. Dan een dag later weer een telefoontje dat de bbq toch niet opgestuurd was omdat ie helemaal nog niet leverbaar blijkt.... misleidende informatie dus steeds. Ik he mijn geld daarom ook terug gevraagd en gekregen. (Dat stond inderdaad ook weer binnen 2 dagen op mijn rekening dat dan weer wel!

Snelle service binnen 2 dagen had ik mn nieuwe bbq

zeer goed

had een pelletgrill gekocht met de bedoeling hem zelf op te gaan halen . maar door een werkongeval was dit niet mogelijk. een mail en later een telefoon van hun naar mij stond een vriendelijk chauffeur 5 dagen na de besteldatum met mijn pellet grill aan mijn deur.

Snel en goed geleverd !!

Snel en goed afgeleverd,

Zeer positief

Simpele, overzichtelijke website. Snelle levering en feedback omtrent levering. Maandagavond besteld, dinsdag gebeld voor leverafspraak en woensdagochtend geleverd. Alleen jammer dat er geen optie was om hem inelkaar te laten zetten. Enige minpuntje. Verder uitermate positieve ervaring.

Everything came quickly

Everything came super quick, but unfortunately the free gloves and chicken roaster wasn't there. Everything else was perfectly packed.

Besteld, staat op voorraad volgens de website. Toch niet op voorraad.

De zalm was al besteld, de smokey mountain stond al klaar en dan de teleurstelling dat het artikel niet op voorraad is, ondanks dat de site aangeeft dat dit wel zo is. Jammer.

Behulpzaam, snel en komen hun afspraken na.

Snelle en nette levering, ook de prijs was goed vergeleken met anderen

Ondanks de coronacrisis, toch een erg snelle levering

super ervaring

Op marktplaats werd een weber bbq hoes aangeboden voor € 75.00 maar op de website stond hij voor € 89.95. Na een telefoontje is dit heel goed opgelost en kon ik hem voor € 75.00 kopen. Dit is heel snel en heel goed opgelost

Prima en snel bezorgd goed ingepakt.

Enige nare, de post smeet het pakje een beetje hard tegen de voordeur. Maar daar kan u niets aan doen. Ik hoop dat de plaat nog heel is maar dat zien we wel met kerst als die onder de boom vandaan komt.

Snelle service en levering!

In deze moeilijke coronatijden en drukke kerstperiode is mijn bestelling snel afgehandeld en afgeleverd. Waarvoor dank!

Gewoon keurig perfecte afhandeling

Makkelijk te bestellen hele scherpe prijzen En keurige levering met eigen vervoer En aardige jongen aan de deur .. En niet van hier dag

Goede deal, slechte communicatie

Bestelling geplaatst en verzending ging voorspoedig goed ingepakt etc. allemaal keurig. Prijs was ook de goedkoopste dat ik kon vinden. Maar jullie communicatie jongens Jezus wat slecht verschillende malen op de chat berichten gestuurd omdat ik dacht dat er wat fout was gegaan met de bestelling dagen geen reactie en als ik zie dat die al op de post is via post nl app notabene krijg ik een reactie "jazeker" daarna geen berichten meer gehad. Waarom heb ik geen betaling ontvangen update gekregen of we gaan hem aanbieden aan de vervoerder of iets dergelijks, nee een jazeker en een bericht van post nl moest mij duidelijkheid geven Mvg

Product nog niet ontvangen en gebrekkige communicatie

Bestelling geplaatst op 13/11 en na hun bevestigingsmail niets meer ontvangen. Producten zijn thans voorradig volgens hun website. Klantenservice is pro-actief tewerk gaan en niet zomaar het geld innen en dan de klanten in het ongewisse laten. Door deze gebrekkige service zal ik dan ook actief deze winkel afraden binnen mijn professioneel netwerk van cateraars en horeca.

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede kwaliteit

Ik ben er erg blij mee!