Uitstekend!

Ontzettend tevreden met de goede service van bestellen tot de levering!

Said

Weber touch besteld en ik ben super tevreden mee. De bestelling verliep uitstekend en erg snel geleverd.

Weber BBQ besteld maar niet leverbaar

Bbq besteld, maar na een week niets gehoord te hebben kreeg ik bericht na mijn vraag via WhatsApp dat de bbq niet leverbaar was. Jammer dat er niet actief over gecommuniceerd wordt en dat je er zelf achteraan moet gaan. Hopelijk is het reeds betaalde bedrag wel snel terug, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen.

Beste A, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niks hoorde over de BBQ. Excuses voor het ongemak. We gaan het intern oppakken. Het bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan horen wij dat graag! Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Manon Team klantenservice bbqkopen.nl

Goede service, goed advies, fijne bbq

Mooie site, handig om mooie bbq uit te zoeken en advies te krijgen. Aflevermoment kan gekozen worden. We hadden kleine beschadiging aan de bbq en dat is snel en heel goed opgelost

goede prijs en perfecte service

Nieuwe BBQ besteld, deze werd snel geleverd er was echter een onderdeel defect door een fabricage fout, direct een nieuwe gekregen en eerste zonder problemen kunnen retourneren.

Goede snelle en vriendelijke service

Ik had eerst besteld en toen de referenties gelezen. Daar stonden hele nare dingen. Ik meteen gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Onze BBQ binnen een week in huis. Je moet ook niet op vaderdag een BBQ bestellen. Heel veel mannen willen namelijk een BBQ voor vaderdag. Ze wisten me heel snel te melden wanneer ze langs konden komen om te bezorgen. Toppie.

Vriendelijk contact, snelle levering

Eerst telefonisch contact gehad met een inhoudelijke vraag over de leverning waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan en mijn vraag goed beantwoord is. Bestelling en levering ging verder goed en snel.

Netjes op tijd geleverd

Het pakket is netjes op tijd geleverd. Verder niks op aan te merken.

Met een zeer tevreden gevoel de aankoop afgerond

Dag voor levering leek het er op dat het product later dan afgesproken zou komen. Na goed overleg met de klantenservice is de bbq toch op tijd geleverd. Erg blij met de oplossing van bbqkopen!

Wat ik zeer apprecieer is dat je met deze firma telefonisch contact kan opnemen om advies en zo kan een aankoop zoals in mijn geval zeer vlug tot stand komen. Met name Mr Jeroen heeft me zeer goed geholpen en ook de montage van de BBQ werd, uiteraard tegen betaling, ook door de firma prima uitgevoerd. Ander niet te versmaden pluspunt was de gratis levering van de BBQ evenals de accessoires. Vooraf wordt je op de hoogte gebracht van de dag van levering met naam van de chauffeur en het voorziene uur. De levering gebeurde vlekkeloos de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam en het effectieve tijdstip van levering klopte tot op de minuut met datgene vermeld in de notificatie. Alles prima en een alvast een aanrader, behoud zeer zeker de telefonische klantenservice, want het chatgedoe bij andere firma's vind ik niet commercieel. Ik kom hier zeer zeker terug.

Mooie BBQ voor een goede prijs

Ik wist al welke BBQ ik wilde hebben en ben voor een goede prijs hier uitgekomen. Ben zelf naar de winkel gegaan en daar meteen wat extra spulletjes erbij gekocht. Zeer tevreden.

Het ging goed, snel en tegen een zeer scherpe prijs

Mijn gekochte weber BBQ 5750 zwart was bij BBQ-kopen het goedkoopst wat ik zo snel op internet kon vinden. De afhandeling en levering ging snel. Gooie fik er maar in en het vlees erop. Het is zomer!!!

Goed aangekomen. Top product!

Beste Jorit, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat het product goed aangekomen is en u het ervaart als een top product, super! Wij wensen u nog veel plezier met het product! Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Manon Team klantenservice bbqkopen.nl

Na 1,5 week nog geen bestelling en geen info.

2x gemaild, geen antwoord. 1x gebeld, werd mij vertelt dat het die dag verzonden zou worden. Al met al, nog niets wat blijkt van een zending. Wel inmiddels 2x het verzoek ontvangen tot het schrijven van een beoordeling.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw bericht! Vervelend om te horen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, wij horen graag van u of wij u nog ergens mee kunnen helpen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, heeft u een ordernummer voor mij? Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Tijn Team BBQkopen.nl

veel te laat geleverd

3-5 werkdagen volgens de site. nu een week verder nog niet eens overgedragen aan post-nl. zelf moeten bellen en dan verschuilen ze zich achter de leverancier. het was wel een scherpe aanbieding, maar ik weet niet meer of het het waard was.

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw levering! Wij doen ons best om de leveringen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is dat bij u niet gelukt, wij zouden het graag goed willen maken. Zou u ons een mail kunnen sturen met uw factuurnummer? Als u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Tijn Team BBQkopen.nl

kansloze klantenservice en levering

geen reactie op whatsappberichten.. na 10 dagen nog niet eens aangeboden bij postnl....

Beste Ron, Bedankt voor uw bericht, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het verloop van uw bestelling. Ik help u graag verder! U kunt ons altijd bellen op 013-4550860. Met vriendelijke groet, Tijn Team BBQkopen.nl

Werd goed geïnformeerd over de lopende bestelling

Levering sneller dan eerst aangegeven , ivm ontbrekende voorraad .maar toch werd bezorgd. Hierover is goeie communicatie geweest

Lange levertijd

Terwijl de bbq op voorraad was, toch pas geleverd na twee weken. Vandaar 3 sterren Het product zelf is perfect

Super, maandag besteld, woensdag in huis

Weber Master Touch 5775 bestelt op maandag en vandaag in huis. Reageren snel (1 dag) op whatsapp of email.

Nette prijs en goede uitleg op de site

Goede prijs en een nette website met video's die de keuze voor de juiste BBQ voor je vereenvoudigd. Direct op de hoogte gesteld van voortgang in leverings proces.

Lange levertijd

8 dagen geleden besteld en het is nog steeds niet verzonden ! Had het graag voor vaderdag willen geven. Dat was afgelopen zondag, nu is het woensdag en nog steeds niet verzonden! Straks maar weer eens bellen ...

Beste Priscilla, Bedankt voor u review. Het spijt ons om te horen dat de verzending niet is gelopen zoals verwacht. Fijn dat u contact met ons opgenomen heeft en hopelijk bent u daar verder geholpen. Onze excuses voor het ongemak. Als we nog iets voor u kunnen beteken of nog vragen/opmerkingen heeft horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Manon Team klantenservice bbqkopen.nl

Goed en vriendelijk advies

Door Jeroen geholpen . Prettig om met iemand te praten waarbij je gelijk t gevoel krijgt dat hij weet waarover hij praat.

Goedkoop en vriendelijk enkel de levering duurde langer dan verwacht

Ik had onmiddelijke levering verwacht maar duurde toch zeker wel een week, blijkbaar door de grote aanvraag voor het artikel. Echter zou het wel fijn geweest als jullie mij gecontacteerd hadden en niet omgekeerd.

Vriendelijke service

Goede levering

Zeer slecht

Op maandag een bqq uit voorraad besteld. Geen bestelbevestiging ontvangen. Pas toen ik belde kreeg ik een factuur gemaild als zijnde bestelbevestiging. Geen notificaties over de voortgang. Op woensdag nog niets ontvangen. Geen product geen verzendbevestiging. Weer gebeld. daarna kreeg ik plots bericht dat mijn product klaar stond voor verzending incl. track en trace code. Donderdag echter niets ontvangen. Vrijdag nog niks ontvangen. Post NL gebeld. Zij hadden het pakket nog steeds niet aangeleverd gekregen. Vervolgens Bbqkopen gebeld. Pakket staat nog in magazijn. Of er sprake was van een foutje vroeg ik. Nee hoor., normale procedure....Maandag een voorraad product bestellen wat vrijdags nog niet eens bij de pakketpost is aangeleverd... Dan heb je het als webshop niet voor elkaar. Inmiddels elders de bbq besteld. Direct bestelbevestiging in de mail, verzendbevestiging niet veel later en de bbq 1 werkdag later in huis. Zo hoort een webshop te werken.