Filters

9

Vlotte communicatie en levering

BBQ besteld, maar werd niet meteen geleverd. Vlotte communciatie waarin werd vermeld dat het momenteel heel druk was. Een paar dagen daarna kwam de BBQ zonder problemen aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima bbq, prima prijs, uitstekende bezorging

De track&trace kwam niet twee à drie dagen voor de geplande bezorgdatum, daardoor was ik een beetje zenuwachtig… Even gebeld en toen bleek dat de code een dag voor bezorging zou komen. Dat klopte en daarna verliep alles perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon simpel met aandacht voor kwaliteit en klanten

Prima prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Wat een geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service snelle levering

Ik had een vraag over een bepaalde bbq en ze hebben me goed te woord gestaan en goede uitleg gegeven. Daarna meteen de bbq besteld en binnen 3 dagen geleverd, met hun eigen transport service! Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat super

Heb nog nooit zn goede service meegemaakt als bij toqwebshop. Binnen 3 dagen mijn tuinset van 5000 euro uitgepakt en wel in de tuin laten zetten. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Alles leek wel fout te gaan bij onze order van een bbq, veroorzaakt door post nl. Lege doos geleverd en de doos met de bbq was op een post nl afhaalpunt neergezet. Bij uitpakken bleek de bodem van de bbq flink beschadigd. Telefonisch contact met de webwinkel ging zeer plezierig en begripvol. De bodem werd los opgestuurd en de zending was opgeleukt met bbq goodies. Nogmaals dank. Een andere transporteur en dan zijn het 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
1

"voorraad" BBQ die niet geleverd werd

op 22 april een BBQ besteld die voorradig en snel leverbaar was. Dag erna ingepland om enkele dagen later de levering af te stemmen. Echter, 1 avond voor levering (heb geregeld dat er die dag iemand thuis blijft) krijg ik een mailtje dat de levering niet doorgaat want ze hebben de BBQ toch niet op voorraad en dat deze ergens midden juni verwacht wordt en dat ik tzt wel een mailtje krijg om de levering opnieuw in te plannen. Sorry, maar wat voor service is dat nu weer? Heb meteen de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Dat laatste hebben ze gelukkig wel binnen redelijke termijn afgehandeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top ervaring A+++

Overzichtelijke webshop met een ruim aanbod en veel mooie aanbiedingen! Levering van de bbq verliep snel en goed! Ook de klantenservice reageert vlot en vriendelijk! Ik ben positief! Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
1

Komen afspraken niet na

2 x bezorgmoment voor dure BBQ op het laatste moment geannuleerd. Verjaardag verziekt, zeer ongeïnteresseerde telefoonmedewerkster. Ze komen zelf al met het voorstel :"dan koopt u hem toch ergens anders. Nou graag, koop hier niet. Vandaag besteld, over 2 weken nog niets is hun motto.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan Jaap, Vervelend dat je het niet fijn hebt ervaren met onze service. We hebben inderdaad de bezorgafspraak 2x moeten verzetten, hier hadden wij helaas geen grip op. De leverancier was niet tijdig met de levering. Onze excuses. We hebben een eerlijk gesprek met u aan de lijn gehad, u zou ons terugbellen als u de bbq toch nog wenste te ontvangen. Er is nooit door onze klantenservice een voorstel aangeboden 'om het ergens anders te kopen'. Zeer jammer deze reactie, terwijl we met z'n allen druk zijn bezig geweest om het op te kunnen lossen. Wij wensen u toch nog een fijne dag namens de klantenservice.

10

Commande conforme et reçue très rapidement.

Commande conforme et reçue très rapidement.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

zeer slecht

een Cobb grilplaat besteld in de aanbieding later een bericht via email dat de grilplaat niet geleverd gaat worden daar de prijs niet goed vermeld was zelf nog even gebeld met de vraag is er een mogelijkheid om ergens elkaar tegemoet te komen nu dit was niet het geval met een beetje service hadden we elkaar wel kunnen vinden maar heellaas dit was niet aan de orde mvg Simon Bal

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Simon, Bedankt voor je reactie. Helaas is het inderdaad niet mogelijk geweest om het artikel voor de online prijs te verkopen. Zoals gecorrespondeerd heeft er een fout in het systeem te lage verkoopprijzen aangeboden. We hebben met alle betrokken klanten duidelijk contact gehad om het tot een mooi eind te brengen. Ik vind het jammer dat de service niet naar wens is verlopen en dat je enorm teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je een goed weekend. Groet, Nilay

1

Super slecht

Ik had uit de aanbieding de Cobb grillplaat besteld en natuurlijk ook betaald.was voor een kado . Nog extra gebeld of het snel verstuurd werd ja hoor 100% oké Wat gebeurd er door bbqkopen zelf geannuleerd met het excuus foute prijs.nogmaals gebeld want nu had ik geen kado.nee hoor u krijgt uw geld terug want wij verkopen hem niet voor die prijs . Echt erg en dan in de mail zetten dat ik zelf geannuleerd hebt. Ja doeiiiiiii nooit weer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je review. Helaas is het niet naar wens verlopen. Dit product is door een systeemfout met een te lage verkoopprijs aangeboden. We hebben open en eerlijk contact gehad met de desbetreffende klanten dat het niet voor de aangegeven prijs verkocht kon worden. Onze excuses hiervoor dat het niet mogelijk is geweest om je bestelling te laten bezorgen. Ik begrijp dat je zeer teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je toch een heel mooi weekend. Groet, Nilay

10

Probleemloos bestel en ontvangen!!

Ik kende deze site niet. Via Google zag ik een product van weber in de aanbieding, ik twijfelde een beetje omdat voor mij een onbekende site was. Geen spijt van gehad.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk zien je we snel terug in een van onze webshops. Fijne dag gewenst! Groet, Nilay

7

Goed

Netjes afgeleverd !!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je reactie. We doen ons best om alles snel en vlekkeloos te laten verlopen. Fijn dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

7

Good price, very late delivery

They have good prices but it took 2 weeks to deliver a simple BBQ. If you need it ASAP, think again.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering

Ik was door m’n aanmaak blokjes heen en had geen voorraad meer. Gebruikte de witte blokjes van Weber voor m’n houtkachel. Super prijs en ook nog snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop

Goede ervaring: mooie prijs, gratis verzending en binnen toegezegde tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

No delivery

First delivery option is only 2 weeks from the order and no chance to change for another day. Track and trace code on delivery day totally useless and unreliable After waiting a full day at home on planned delivery date, no one shows up or calls , and delivery was not done Customer service is not trained to help customers or to look for solutions to make it up to their customers. Worse of all, despite knowing and accepting that delivery was not completed which was a mistake of the company, no proper apology was given and still no sincere attempt to find a solution to gain the customer again

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Snel geleverd... en het product tegen een zeer scherpe prijs!! Wij zijn blij!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, goed product

Zeer goede website, product makkelijk gevonden. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
5

Aardige lui maar kapotte bbq

Ik heb een weber smokefire besteld. Van tevoren is keurig gevraagd of akkoord ging met het vrijwel in nieuwstaat verkerende showroommodel. Eindstand: nu al 2 weken een kapotte barbecue met roestvorming, die ik met de volle 80+ kilo op m’n dakterras heb moeten tillen. Weber pakt dit traag op en ben al uren kwijt aan een oplossing.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jurgen, Vervelend om te horen dat u een kapotte barbecue ontvangen heeft. Zojuist heb ik u een mail gestuurd zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing. Vriendelijke groet, Lotte

9

Goede klantenservice

Nieuw urban bastard gekocht. Verzocht om levering later te plannen in verband met nieuwbouw. Goed geholpen en afspraak gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam. Nu wachten op levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bbq mooie prijs

Was op deze site de beste prijs, netjes afgeleverd door het bedrijf. Vriendelijke chauffeur. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nieuwste Weber

Ik heb de Nieuwste Weber besteld. De eigen bezorger van bbqkopen heeft de zware bbq over het grindpad naar binnen getild. En monteert geleverd dus ik kan meteen aan de slag

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg

013 455 0860

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.