Filters

2

Slecht, komt afspraak niet na

Bestelling gedaan, bevestiging ontvangen en paar dagen later gebeld dat de levering niet door kan gaan. Enigzins Vreemd, bestelde artikel stond paar dagen later en nu nog steeds op de website/shop. Mij betreft misleiding.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Vervelend dat u het als misleiding heeft ervaren. Dit is absoluut niet de gang van zaken. We hebben problemen met de leverancier ervaren en helaas klanten moeten teleurstellen. We streven in alle tijden naar een klanttevredenheid. Onze oprechte excuses hiervoor. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Nilay

2

Trage verzending

Had het besteld als 5 december cadeau. Veel te laat verstuurd. Navraag gedaan maar geen reactie. Toen werd het volgende dag wel ineens verstuurd. Nu maar bij de kerst cadeaus gevoegd. Hopelijk werkt het apparaat want moeten het nu nog testen. Inmiddel het apparaat getest en werkt het gelukkig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Excuses dat het zo is verlopen. Hoop dat u er al plezier van heeft gehad. Met vriendelijke groet, Anique

9

Alles liep vlotjes

Vlot besteld, nadien leveradres zonder problemen nog kunnen wijzigen. Snelle reactie op email, netjes verpakt en snel/correct toegekomen. Bedankt!...en uiteraard de bbq al een eerste keer uitgetest en goedgekeurd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Levering tot in je tuin klopt niet

Vooraf afgestemd en bevestig het wordt geleverd tot in de tuin. Ik ben nu opgebeld dat ik mensen moet regelen om 134kg op te tillen terwijl ik ervoor betaal en er niet een bus met laadklep is geregeld. Ben ik niet blij mee!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Vervelend om te vernemen dat de bezorgen niet is verlopen zoals was afgesproken. Bij het telefonisch contact hebben we aangegeven het voor u bij het volgende bezorgmoment op te lossen zodat deze bezorging wel verloopt zoals u heeft aangegeven. Met vriendelijke groeten Klanten service

7

Bastard gescoord tijdens black friday week

Met black friday week een kamado gescoord voor een mooie prijs. Ondanks het geautomatiseerde planningsysteem voor bezorging was er helaas dus toch iets niet goed gegaan waardoor ik de hele dag tevergeefs thuis heb zitten wachten. De eerstvolgende mogelijkheid die mij schikte was helaas pas een week later. Die dag was Gregor (hele aardige chauffeur) op tijd bij mij en heeft de BBQ netjes afgeleverd. Helaas bleek er een fabrieksfout in het onderstel te zitten. Daar kan BBQkopen niks aan doen. Gelukkig heeft The Bastard het netjes opgelost, maar wederom ben je dan een week verder. We zijn ook even in de winkel geweest. Mooie collectie accessoires beschikbaar. Gelijk aanmaakwol meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Aardige en behulpzaame chauffeur!

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste prijs en prima bezorging

Snel en keurig tot in de veranda geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gedaan!

Goed gedan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne BBQ

Vrij eenvoudig in elkaar te zetten. Houdt zijn temperatuur goed vast.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Het duurde wel bijna 2 weken voordat de bbq er was. Nergens stond er dat het zolang kon duren maar hij is er. In elkaar gezet, prachtige bbq. Helaas zitten er 2 deukjes in 1 van de poten. Contact opgenomen, kregen na 2 dagen keurig een mail van Weber dat we een nieuwe poot opgestuurd gaat worden, zodra ze hem weer op voorraad hebben. Dus dat word keurig opgelost. Dus laat het maar weer zomer worden

  • Aanbevelen? Ja
6

Te lange levertijd

Ze communiceren snelle levering op de website. Vervolgens is de standaard levertijd 2-5 werkdagen. Anno 2023 is zoiets geen snelle levering te noemen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wouter, Wat vervelend om te horen dat de levertijd voor u te lang is. Wij vermelden deze levertijd wel op de website om teleurstelling hierover te voorkomen. Mocht u nog vragen hebben hierover neem dan gerust nog contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Matthijs

1

Het bestelde goed NIETOntvangen .

Heb tot nu toe de bestelde bakplaat niet ontvangen, wel volgens DPD.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Hendrik, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Heeft al contact met ons opgenomen? Wanneer een pakket als bezorgd staat maar niet is bezorgd, dient er een onderzoek gestart te worden. Dit maak ik graag in orde voor u. U kunt ons een e-mail sturen of telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Tanja

9

Was erg goed

Ook de service was goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige levering

Nadat we in de winkel het bestelde product hadden bekeken en goed zijn voorzien van informatie hebben we thuis online de bbq besteld. Die is volgens afspraak keurig netjes geleverd. De na bestelling was helaas niet meegegeven maar na een telefoontje hebben we een nieuwe afspraak gemaakt en die spulletjes komen nu per post. Een perfecte oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht

Ik ben zeer ontevreden over deze aankoop. Na één gebruik valt de coating van de pan eruit. (zie foto). Ik stuur de pan terug.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Erica, Wat enorm vervelend dat de coating eruit valt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u ons al een e-mail gestuurd met foto's? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag een e-mail van u met de foto's. Deze mag u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Tanja

10

Top BBQ voor weinig geld

Geleverd op de afgesproken datum en de bbq is top

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende BBQ voor een goede prijs snel bezorgd

Door de prima combinatie BBQ en beschermhoes voor een mooie prijs de BBQ besteld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering goede prijs

Had mijn bestelling snel binnen, product was hier al afgeprijsd dus dat was mooi meegenomen

  • Aanbevelen? Ja
4

Weken moeten wachten op bestelling

Na een bestelling te hebben geplaatst -artikelen waren allemaal nog op voorraad- duurde het veel langer dan de gestelde bezorgtermijn dat er een verzendende kwam. Na zelf meerdere malen (!) te hebben gebeld en gemaild bleek dat na 1,5 week een van de producten toch ineens niet meer op voorraad was. Ik heb dus zelf de klantenservice moeten benaderen. Daar ging vervolgens nog bijna een hele week overheen voordat het uiteindelijk was opgelost. Producten binnen, geld nog niet terug. Zal hier nooit meer wat bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor. Zo gaat het normaal gesproken niet. Als ik het goed begrijp is alles nu wel geregeld en bent u deels terugbetaald zie ik. Hoop dat het nu in orde is. Mocht dat niet zo zijn bel dan naar 0134550860. Dan kan ik u gelijk helpen. Met vriendelijke groet, Anique, Groenrijk Tilburg

8

Heel Goed

Heel Goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Willie, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik heb zojuist uw mail gelezen en hier een reactie op gegeven. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg BBQkopen.nl

7

Lange levertijd

Duurtde ca. 7(!) dagen voordat de BBQ binnen was. BBQ is prima, goede prijs- kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Bij het opbouwen van de bbq bleek er een beugel van een zijtafel krom te zijn. Na contact te hebben gehad en even een foto van het onderdeel te hebben gestuurd is er per direct een nieuw onderdeel afgestuurd. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte communicatie

Moest zelf, na bijna 2 weken niks te hebben gehoord, achter mijn bestelling aan bellen. Bleek mijn bestelling te blijven 'hangen' op 1 artikel dat er niet was. Heb toen maar alles afbesteld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer M, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Excuses voor de onduidelijke communicatie vanuit ons. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg Tuincentrum Outlet

2

Geen reactie op vraag

Naar aanleiding van mijn geleverde bbq een vraag gestuurd via WhatsApp gestuurd maar al dagen geen enkele reactie!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Melvin, Wat vervelend om te zien dat u niet tevreden bent over onze service. Zojuist heb ik uw Whatsapp bericht gelezen en u hier een mail over gestuurd. Ik hoop dat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg BBQkopen.nl

6

Levering.

De Barilo bevalt prima, alleen heb na een kleine week moeten bellen wanneer de BBQ werd geleverd, en toen werd er dus geconstateerd dat het fout was gegaan, dat er wel voorraad was maar geen bestelling klaar stond! Excuus is aangeboden en bij deze alles vergeven!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.