Lange levertijd

Duurtde ca. 7(!) dagen voordat de BBQ binnen was. BBQ is prima, goede prijs- kwaliteit.

Prima service.

Bij het opbouwen van de bbq bleek er een beugel van een zijtafel krom te zijn. Na contact te hebben gehad en even een foto van het onderdeel te hebben gestuurd is er per direct een nieuw onderdeel afgestuurd. Prima service.

Slechte communicatie

Moest zelf, na bijna 2 weken niks te hebben gehoord, achter mijn bestelling aan bellen. Bleek mijn bestelling te blijven 'hangen' op 1 artikel dat er niet was. Heb toen maar alles afbesteld.

Beste meneer M, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Excuses voor de onduidelijke communicatie vanuit ons. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg Tuincentrum Outlet

Geen reactie op vraag

Naar aanleiding van mijn geleverde bbq een vraag gestuurd via WhatsApp gestuurd maar al dagen geen enkele reactie!

Beste Melvin, Wat vervelend om te zien dat u niet tevreden bent over onze service. Zojuist heb ik uw Whatsapp bericht gelezen en u hier een mail over gestuurd. Ik hoop dat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg BBQkopen.nl

Levering.

De Barilo bevalt prima, alleen heb na een kleine week moeten bellen wanneer de BBQ werd geleverd, en toen werd er dus geconstateerd dat het fout was gegaan, dat er wel voorraad was maar geen bestelling klaar stond! Excuus is aangeboden en bij deze alles vergeven!

Mooie aanbieding.

Ik zocht een bbq hoes en vond die op de website tegen een aantrekkelijke prijs. Levering is prima geregeld.

Goede prijsstelling en snel geleverd.

Helaas nog niet kunnen proberen op de csmping Te weinig ampère. Mooie BBQ netjes verpakt. We houden de aanbiedingen in de gaten. Succes André de Zwart

Voorraad niet op orde

Heb bij deze winkel een Kamado Joe 3 gekocht, alleen werd ik na een dag gebeld dat ze deze niet meer op voorraad hadden. Op mijn geld terug kon ik ook nog even wachten, omdat degene die dat doen op vakantie is. Heel onprettig als het om zo'n groot bedrag gaat...

Snel en simpel

Besteld en snel geleverd. Goede prijs in vergelijking met andere aanbieders

Top !

Mijn zoon was dolgelukkig met zijn nieuwe grillplaat en til grip voor zijn Bastard BBQ. ( verjaardags kadotjes )

slechte communicatie

Heb 2x gebeld waar mijn bestelling bleef. Bij de eerste keer bellen gaf de medewerker aan dat er iets fout was gegaan in het magazijn en dat het dezelfde dag of de dag erna verzonden zou worden. 4 dagen later belde ik weer aangezien ik nog geen bestelling had ontvangen en toen zei de medewerker dat ze de artikelen helemaal niet op voorraad hadden en dat ze de levering moesten annuleren. Ik had de artikelen besteld als cadeau. Alleen sorry kreeg ik door de telefoon. Ik zou persoonlijk dat een kortingscode aanbieden als een klant al bijna een maand op een levering zit te wachten.

Ik ben zeer te spreken over de goede service. Ik kocht The Bastard VX Large bij dit bedrijf. De vragen die ik had werden snel beantwoord door de klantenservice. Via track&trace kon ik de levering goed volgen. Bezorger was netjes en vriendelijk. Ik ben een zeer tevreden klant! Absoluut een aanrader!

Slechte afhandeling van de bestelling

Heb 2,5 week op mijn bestelling moeten wachten terwijl het voorraad was op deze manier beveel ik jullie niet aan en dat is jammer

Vergeten om de bbq te bestellen

Bbq besteld met de garantie dat die zeker voor een bepaalde dag geleverd kon worden voor een speciale gelegenheid. Avond van tevoren telefoontje dat “ergens iets mis is gegaan en we de bbq niet hebben besteld. Bbq kon pas 3/4 weken later geleverd worden, dus maar CoolBlue gebeld en die konden de ochtend erna zonder probleem leveren :). Ik raad CoolBlue daarom zeker aan!

Goed product

Het spit 21 inch past perfect op mijn kamado joe classic, motor is geruisloos ,ziet er zeer degelijk uit, perfecte pris ten opzichten van andere merken

Prima verzorgd!

Pizza plaat voor de barbecue was prima verpakt en voldoet volledig.

Vlotte snelle levering

Via een link op deze website terecht gekomen en direct gevonden waar ik naar op zoek was. Artikel besteld en 2dagen later was het bij mij thuis. Vlotte service dus

Gewoon topservice

Het door ons gekochte goed is snel verzonden en de door ons gestelde vragen zijn top beantwoord. Hier kunt u zonder twijfel kopen.

Zeer fijne service!

Heel fijn geholpen in de showroom bij het kopen van een bastard. Enkele dagen later werd deze netjes thuis bezorgd.

aankoop was snel en prima maar die gedwongen review is irritant!

aankoop was snel en prima maar die gedwongen review is irritant! Ik vind het strontvervelend dat er iedere keer weer een mail in mijn mailbox komt omdat ik nog geen score heb gegeven! Ik heb daar geen behoefte aan! Als ik daar behoefte aan had had ik het al lang gedaan! Houd daar dus mee op!

Webshop snel met afhandeling, levering dpd traag

Zoals in het onderwerp staat aangegeven was de webshop snel met versturen maar dpd heeft er maar liefst 5 dagen voor nodig gehad om het pakketje (handschoenen) te bezorgen. Hierdoor waren ze laat voor de verjaardag en heb ik alsnog een ander cadeau moeten regelen. Als ik dit vooraf had geweten dat de levering zo lang zou duren dan had ik ze niet besteld.

Beste Patrick, Wat vervelend om te horen. Wij zijn hier natuurlijk ook afhankelijk van. Helaas hebben ze het de laatste tijd best druk waardoor dit kan gebeuren. Ik hoop dat ze binnenkort bijgewerkt zijn zodat dit niet meer kan gebeuren. Mocht ik nog iets voor u kunnen doen dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Anique

Duidelijk en snel geleverd

Prima prijs en kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed prijsniveau, levertijd kan korter.

Product was geleverd onbeschadigd vanwege de goede verpakking. Het prijsniveau is goed de levertijd was 1 week, ik had geen haast maar het kan beter, de bevestiging van de verwerking van de order kwam 4 dagen na order.

Goedemiddag Antonello, Fijn om te horen dat het pakket goed aan is gekomen. En dat u tevreden bent over de prijs. Over het leveren, ik snap het helemaal. We doen ons best. Maar door de drukte wil dit soms wel wat langer zijn. Wij treven erna dat in het vervolg de levertermijnen korter zullen zijn. Mocht er nog iets zijn dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Anique

Geweldige service

Van begin tot eind geweldig geholpen. Aanrader!