Mooie bbq mooie prijs

Was op deze site de beste prijs, netjes afgeleverd door het bedrijf. Vriendelijke chauffeur. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Nieuwste Weber

Ik heb de Nieuwste Weber besteld. De eigen bezorger van bbqkopen heeft de zware bbq over het grindpad naar binnen getild. En monteert geleverd dus ik kan meteen aan de slag

Nog nooit zo goed geholpen bij een online webwinkel

Gisteren heb ik een deal gemaakt met de klantenservice. Deze ochtend hebben ze de bbq gemonteerd bezorgt met de eigen transport service van ze. dat is nog eens klasse. Uitbreiding voor mijn Napoleon gas bbq ga ik zeker kopen bij BBQkopen.nl

Toppie

Mooie barbecue besteld. Ging allemaal eenvoudig en snel. Aanrader!

Telefonisch contact opgenomen omdat het verschil tussen de barbecues niet helemaal duidelijk was. Uitstekend te woord gestaan

Goede service, snelle levering

top service

ik had verkeerde postcode ingevuld,maar telefonisch super geholpen en opgelost,zeer tevreden

Na een fijne uitleg in de winkel, online een VOLT 22 gekocht. Hierin was wat mis gegaan met de beschrijving van de geleverde producten. Dit is keurig opgelost.

Het duurde meer dan 14 dagen voordat de koerier het ontving!

Ik heb na een week gebeld om te vragen of mijn betaling was ontvangen. Hier had ik geen mededeling van ontvangen. Volgens de medewerker was mijn betaling ontvangen. Toch duurde het nog meerdere dagen (week) voordat de koerier mijn pakket aangemeld had gekregen. Al met al het hele traject tot het pakket uiteindelijk bij de koerier was is veel te lang. Daarom mijn 2 sterren beoordeling.

Beste Wim, Vervelend dat u het niet goed heeft ervaren met ons bedrijf. We streven altijd naar een klanttevredenheid. Door sommige handmatige betalingen kan het langer duren voordat bestellingen worden verwerkt. Daarom raden we altijd online betalen aan. Zodra het bij de koerier ligt hebben wij er vrijwel niets meer mee te maken, waardoor we ook geen oplossingen kunnen vinden op zulke ongelukkige momenten. Onze excuses. Als er andere zaken zijn waar ik mee kan helpen, graag. Hopelijk gebeurt dit niet een tweede keer. Hele fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Een grote teleurstelling

Service uitermate slecht,zoiets nog nooit meegemaakt. Mooie kamado besteld,levering ingepland. Wordt je een paar dagen later gebeld. Levering kan niet doorgaan maar nemen zsm contact op wanneer wel. Werd niet meer gebeld en er werd op mail niet gereageerd. Door meerdere malen te bellen erachter gekomen dat bbq helemaal niet meer zou komen. En dus zelf meerdere malen gebeld te hebben uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Beste Linda, Heel vervelend dat het niet is verlopen zoals gewenst, dat is absoluut niet de bedoeling. Door een personeelstekort en de drukke feestdagen zijn sommige zaken niet gelopen zoals afgesproken. Normaliter zijn we veel sneller bereikbaar voor onze klanten. Onze oprechte excuses hiervoor. De artikelen zijn bij ons tevens niet tijdig geleverd, waardoor wij ook genoodzaakt waren om jou een nee te verkopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. Groetjes, Nilay

Slechte ervaring

Ik heb helaas een product besteld wat niet op voorraad was, dit werd helaas niet duidelijk gemaakt bij het bestellen van het product. Daarbij ben ik ook nog zelf achter de bestelling aan gemoeten en vragen waar het product blijft. Na in contact te zijn geweest met de klantenservice werd pas duidelijk dat ik mijn bestelling niet zou ontvangen 1 week later. En dan moet je ook nog 2/3 weken wachten voor ik mijn geld retour krijg. Eerlijk gezegd is 1 ster echt nog teveel van het goeie.

Beste Georgie, Het is zeer vervelend om de producten niet te mogen ontvangen. Onze excuses voor het niet kunnen nakomen van de gemaakte afspraken. Dit had veel sneller afgehandeld moeten worden. We hebben tijdens de feestdagen moeten kampen met een personeelstekort, waardoor wij zeer slecht te bereiken waren. Dit heeft er ook voor gezorgd dat we sommige taken later konden afwerken. Als er andere zaken zijn waar ik u mee kan helpen, hoor ik het graag. Groet, Nilay

Top ervaring

Met slecht weer, toch een bbq geleverd en zelfs in de tuin gezet. Klein pakketje van 125 kg. Binnen een week geleverd en ik kon gelijk bbqen. Hartelijk bedankt

Beste Kilian, Wat een leuke foto, ziet er heerlijk uit! Fijn dat je het goed hebt ervaren met onze service. Geniet van je bbq en ik wens je nog vele lekkere maaltijden;) Hopelijk tot een volgende keer. Groet, Nilay

Levering pas na een bericht na de beloofde levertijd

Helaas kwam het bestelde artikel pas na een bericht van mijn kant waarom ik niks hoorde.

Beste Linda, Vervelend dat je zelf erachter aan moest om het te kunnen uitzoeken. Met de drukke feestdagen zijn vele pakketten later afgeleverd dan afgesproken. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgdiensten zodra het bij ons wordt verstuurd. Hopelijk tot een volgende keer. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Echt heel slecht

Kort in volgorde waarom het zo slecht is: Mooie aanbieding, kopen, betalen en wachten op levering. Bestelling werd verwerkt en daarna wachten. Na 10 dagen wachten en nog steeds niks, maar gaan bellen. Eerste keer bellen, na 7:52 min. komt er verbinding en wordt de telefoon erop gegooid. 2de keer bellen na 10 minuten in de wachtrij hebben gezeten, contact. Gevraagd naar de status, bleek dat de levering eerst in gang was gezet en later weer geannuleerd. Daarna is er niks meer ondernomen. Blijkt dat de voorraad op was en die zou weer binnen komen in het nieuwe jaar. Als ik niet gebeld had had ik nu nog steeds gewacht. Uiteindelijk is het geld terug gestort.

Goede prijs, vlotte en nette levering.

Tijdje gezocht en gevonden.

Beste Mathijs, Bedankt voor je review. Tot de volgende keer! Groet, Nilay

Slechte service

Grill Guru xl niet leverbaar. Aan t lijntje worden gehouden over lever datum. Na anderhalve week werd me toch maar verzocht ergens anders te bestellen want het zou nog wel eens lang kunnen duren voor het product op voorraad was. Maar wel adverteren met 35% korting...

Beste, Ik kan me voorstellen dat het zeer vervelend is om een product niet te kunnen bestellen/ontvangen. Wij hebben met sommige producten voorraadproblemen ondervonden, waar wij geen invloed op hadden. Hier streven wij absoluut niet naar en willen klanten altijd onze belofte nakomen. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Een fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Bestelling werd geannuleerd

Na twee weken een mail gestuurd met de vraag wanneer het artikel bezorgd zou worden, vervolgens werd mijn bestelling helaas geannuleerd. Echter staat het nog steeds leverbaar op de website. Jammer!

Beste Ilse, Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Wij streven altijd naar een klanttevredenheid. Helaas hebben wij voorraadproblemen ondervonden waardoor wij artikelen niet konden bestellen. Tevens door een personeelstekort was onze website niet up to date voor enige periode. Dit is gelukkig verholpen en we komen onze beloften zoals altijd weer na. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Prettige dag gewenst. Groet, Nilay

Slecht, komt afspraak niet na

Bestelling gedaan, bevestiging ontvangen en paar dagen later gebeld dat de levering niet door kan gaan. Enigzins Vreemd, bestelde artikel stond paar dagen later en nu nog steeds op de website/shop. Mij betreft misleiding.

Beste Marco, Vervelend dat u het als misleiding heeft ervaren. Dit is absoluut niet de gang van zaken. We hebben problemen met de leverancier ervaren en helaas klanten moeten teleurstellen. We streven in alle tijden naar een klanttevredenheid. Onze oprechte excuses hiervoor. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Nilay

Trage verzending

Had het besteld als 5 december cadeau. Veel te laat verstuurd. Navraag gedaan maar geen reactie. Toen werd het volgende dag wel ineens verstuurd. Nu maar bij de kerst cadeaus gevoegd. Hopelijk werkt het apparaat want moeten het nu nog testen. Inmiddel het apparaat getest en werkt het gelukkig.

Goedemiddag, Excuses dat het zo is verlopen. Hoop dat u er al plezier van heeft gehad. Met vriendelijke groet, Anique

Alles liep vlotjes

Vlot besteld, nadien leveradres zonder problemen nog kunnen wijzigen. Snelle reactie op email, netjes verpakt en snel/correct toegekomen. Bedankt!...en uiteraard de bbq al een eerste keer uitgetest en goedgekeurd.

Levering tot in je tuin klopt niet

Vooraf afgestemd en bevestig het wordt geleverd tot in de tuin. Ik ben nu opgebeld dat ik mensen moet regelen om 134kg op te tillen terwijl ik ervoor betaal en er niet een bus met laadklep is geregeld. Ben ik niet blij mee!

Beste Theo, Vervelend om te vernemen dat de bezorgen niet is verlopen zoals was afgesproken. Bij het telefonisch contact hebben we aangegeven het voor u bij het volgende bezorgmoment op te lossen zodat deze bezorging wel verloopt zoals u heeft aangegeven. Met vriendelijke groeten Klanten service

Bastard gescoord tijdens black friday week

Met black friday week een kamado gescoord voor een mooie prijs. Ondanks het geautomatiseerde planningsysteem voor bezorging was er helaas dus toch iets niet goed gegaan waardoor ik de hele dag tevergeefs thuis heb zitten wachten. De eerstvolgende mogelijkheid die mij schikte was helaas pas een week later. Die dag was Gregor (hele aardige chauffeur) op tijd bij mij en heeft de BBQ netjes afgeleverd. Helaas bleek er een fabrieksfout in het onderstel te zitten. Daar kan BBQkopen niks aan doen. Gelukkig heeft The Bastard het netjes opgelost, maar wederom ben je dan een week verder. We zijn ook even in de winkel geweest. Mooie collectie accessoires beschikbaar. Gelijk aanmaakwol meegenomen.

Perfect geregeld

Goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Aardige en behulpzaame chauffeur!

Juiste prijs en prima bezorging

Snel en keurig tot in de veranda geleverd!

Goed gedaan!

Goed gedan!