Fijne BBQ

Vrij eenvoudig in elkaar te zetten. Houdt zijn temperatuur goed vast.

Het duurde wel bijna 2 weken voordat de bbq er was. Nergens stond er dat het zolang kon duren maar hij is er. In elkaar gezet, prachtige bbq. Helaas zitten er 2 deukjes in 1 van de poten. Contact opgenomen, kregen na 2 dagen keurig een mail van Weber dat we een nieuwe poot opgestuurd gaat worden, zodra ze hem weer op voorraad hebben. Dus dat word keurig opgelost. Dus laat het maar weer zomer worden

Te lange levertijd

Ze communiceren snelle levering op de website. Vervolgens is de standaard levertijd 2-5 werkdagen. Anno 2023 is zoiets geen snelle levering te noemen.

Beste Wouter, Wat vervelend om te horen dat de levertijd voor u te lang is. Wij vermelden deze levertijd wel op de website om teleurstelling hierover te voorkomen. Mocht u nog vragen hebben hierover neem dan gerust nog contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Matthijs

Het bestelde goed NIETOntvangen .

Heb tot nu toe de bestelde bakplaat niet ontvangen, wel volgens DPD.

Beste Hendrik, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Heeft al contact met ons opgenomen? Wanneer een pakket als bezorgd staat maar niet is bezorgd, dient er een onderzoek gestart te worden. Dit maak ik graag in orde voor u. U kunt ons een e-mail sturen of telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Tanja

Was erg goed

Ook de service was goed

Keurige levering

Nadat we in de winkel het bestelde product hadden bekeken en goed zijn voorzien van informatie hebben we thuis online de bbq besteld. Die is volgens afspraak keurig netjes geleverd. De na bestelling was helaas niet meegegeven maar na een telefoontje hebben we een nieuwe afspraak gemaakt en die spulletjes komen nu per post. Een perfecte oplossing.

Slecht

Ik ben zeer ontevreden over deze aankoop. Na één gebruik valt de coating van de pan eruit. (zie foto). Ik stuur de pan terug.

Beste Erica, Wat enorm vervelend dat de coating eruit valt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u ons al een e-mail gestuurd met foto's? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag een e-mail van u met de foto's. Deze mag u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Tanja

Top BBQ voor weinig geld

Geleverd op de afgesproken datum en de bbq is top

Uitstekende BBQ voor een goede prijs snel bezorgd

Door de prima combinatie BBQ en beschermhoes voor een mooie prijs de BBQ besteld.

Snelle levering goede prijs

Had mijn bestelling snel binnen, product was hier al afgeprijsd dus dat was mooi meegenomen

Weken moeten wachten op bestelling

Na een bestelling te hebben geplaatst -artikelen waren allemaal nog op voorraad- duurde het veel langer dan de gestelde bezorgtermijn dat er een verzendende kwam. Na zelf meerdere malen (!) te hebben gebeld en gemaild bleek dat na 1,5 week een van de producten toch ineens niet meer op voorraad was. Ik heb dus zelf de klantenservice moeten benaderen. Daar ging vervolgens nog bijna een hele week overheen voordat het uiteindelijk was opgelost. Producten binnen, geld nog niet terug. Zal hier nooit meer wat bestellen.

Goedemorgen, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor. Zo gaat het normaal gesproken niet. Als ik het goed begrijp is alles nu wel geregeld en bent u deels terugbetaald zie ik. Hoop dat het nu in orde is. Mocht dat niet zo zijn bel dan naar 0134550860. Dan kan ik u gelijk helpen. Met vriendelijke groet, Anique, Groenrijk Tilburg

Heel Goed

Heel Goed

Beste Willie, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik heb zojuist uw mail gelezen en hier een reactie op gegeven. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg BBQkopen.nl

Lange levertijd

Duurtde ca. 7(!) dagen voordat de BBQ binnen was. BBQ is prima, goede prijs- kwaliteit.

Prima service.

Bij het opbouwen van de bbq bleek er een beugel van een zijtafel krom te zijn. Na contact te hebben gehad en even een foto van het onderdeel te hebben gestuurd is er per direct een nieuw onderdeel afgestuurd. Prima service.

Slechte communicatie

Moest zelf, na bijna 2 weken niks te hebben gehoord, achter mijn bestelling aan bellen. Bleek mijn bestelling te blijven 'hangen' op 1 artikel dat er niet was. Heb toen maar alles afbesteld.

Beste meneer M, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Excuses voor de onduidelijke communicatie vanuit ons. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg Tuincentrum Outlet

Geen reactie op vraag

Naar aanleiding van mijn geleverde bbq een vraag gestuurd via WhatsApp gestuurd maar al dagen geen enkele reactie!

Beste Melvin, Wat vervelend om te zien dat u niet tevreden bent over onze service. Zojuist heb ik uw Whatsapp bericht gelezen en u hier een mail over gestuurd. Ik hoop dat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg BBQkopen.nl

Levering.

De Barilo bevalt prima, alleen heb na een kleine week moeten bellen wanneer de BBQ werd geleverd, en toen werd er dus geconstateerd dat het fout was gegaan, dat er wel voorraad was maar geen bestelling klaar stond! Excuus is aangeboden en bij deze alles vergeven!

Mooie aanbieding.

Ik zocht een bbq hoes en vond die op de website tegen een aantrekkelijke prijs. Levering is prima geregeld.

Goede prijsstelling en snel geleverd.

Helaas nog niet kunnen proberen op de csmping Te weinig ampère. Mooie BBQ netjes verpakt. We houden de aanbiedingen in de gaten. Succes André de Zwart

Voorraad niet op orde

Heb bij deze winkel een Kamado Joe 3 gekocht, alleen werd ik na een dag gebeld dat ze deze niet meer op voorraad hadden. Op mijn geld terug kon ik ook nog even wachten, omdat degene die dat doen op vakantie is. Heel onprettig als het om zo'n groot bedrag gaat...

Snel en simpel

Besteld en snel geleverd. Goede prijs in vergelijking met andere aanbieders

Top !

Mijn zoon was dolgelukkig met zijn nieuwe grillplaat en til grip voor zijn Bastard BBQ. ( verjaardags kadotjes )

slechte communicatie

Heb 2x gebeld waar mijn bestelling bleef. Bij de eerste keer bellen gaf de medewerker aan dat er iets fout was gegaan in het magazijn en dat het dezelfde dag of de dag erna verzonden zou worden. 4 dagen later belde ik weer aangezien ik nog geen bestelling had ontvangen en toen zei de medewerker dat ze de artikelen helemaal niet op voorraad hadden en dat ze de levering moesten annuleren. Ik had de artikelen besteld als cadeau. Alleen sorry kreeg ik door de telefoon. Ik zou persoonlijk dat een kortingscode aanbieden als een klant al bijna een maand op een levering zit te wachten.

Ik ben zeer te spreken over de goede service. Ik kocht The Bastard VX Large bij dit bedrijf. De vragen die ik had werden snel beantwoord door de klantenservice. Via track&trace kon ik de levering goed volgen. Bezorger was netjes en vriendelijk. Ik ben een zeer tevreden klant! Absoluut een aanrader!

Slechte afhandeling van de bestelling

Heb 2,5 week op mijn bestelling moeten wachten terwijl het voorraad was op deze manier beveel ik jullie niet aan en dat is jammer

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg