Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed prijsniveau, levertijd kan korter.

Product was geleverd onbeschadigd vanwege de goede verpakking. Het prijsniveau is goed de levertijd was 1 week, ik had geen haast maar het kan beter, de bevestiging van de verwerking van de order kwam 4 dagen na order.

Goedemiddag Antonello, Fijn om te horen dat het pakket goed aan is gekomen. En dat u tevreden bent over de prijs. Over het leveren, ik snap het helemaal. We doen ons best. Maar door de drukte wil dit soms wel wat langer zijn. Wij treven erna dat in het vervolg de levertermijnen korter zullen zijn. Mocht er nog iets zijn dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Anique

Geweldige service

Van begin tot eind geweldig geholpen. Aanrader!

Wat een top service!

Heel goed!

Goede en snelle service

Goede en snelle service bij aankoop van mijn producten

Heel goed! Goed product en goede service

Goede service eerlijke prijs

Levering en product volgens verwachting

Goedkoopste en makkelijk bestellen

Ervaren mensen die ook telefonisch goed advies geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie bbq gekocht voor een goeie prijs. We hebben hem ook al meteen gebruikt en zijn zeer tevreden

Lange levertijden

Als een product niet aanwezig is moet je er 2 keer achterna bellen om erachter te komen dat het er nogsteeds niet is en je deze beter ergens anders kunt kopen.

Goede aankoop

Top bedrijf. Ruime keus aan producten. Bied goede hulp als je ze belt over informatie van een product. En een snelle bezorging. Zal hier vaker bestellen!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Erg blij met de bbq

Verschrikkelijk

Deze website is verschrikkelijk. Groengrijs Tilburg zit erachter en die zijn duidelijk een fysiek winkel en hebben geen kaas gegeten van de logistiek rondom een webshop. Na 6 x bellen en veel loze beloftes nog steeds niets geleverd en nu maar mijn geld terug gevraagd na een maand. Ik bestel best veel online maar dit heb ik gelukkig nog niet eerder meegemaakt. Ik raad iedereen af om hier te bestellen.

Slechte communicatie

Online bestelling gedaan, na 7 werkdagen nog niks van gehoord terwijl de service is binnen 5 werkdagen verzonden. Toen gebeld, alles werd uitgezocht. Er was iets mis met de voorraad en ze konden mijn product niet leveren. Toen ik vroeg hoe het dan komt dat ik hier zelf achteraan moet kreeg ik geen antwoord. Toen mijn bestelling geannuleerd, er werd mondeling vermeld dat dit bedrag de dag erna (vrijdag) of maandag terug gestort zal worden. Vervolgens krijg ik een mail dat dit binnen 14 dagen terug gestort word. Inmiddels een week verder nog geen geld.. ben benieuwd of ik dit komende week we terug krijg…

Niet compleet

De BBQ netjes ontvangen. Prima product! Luxe hoes kwam na wat bellen en mailen wat later! Super opgelost! Thnx!

Goeie service! Super blij met mijn aankoop.

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. De bbq werd mooi in elkaar geleverd. Goeie ervaring zeker ja!

Nog niks ontvangen

Bestelling en Betaling van BBQ 3 weken geleden en op vandaag nog niks mogen !? 2 weken terug ook telefonisch contact opgenomen en de bevestiging gekregen dat levering vandaag zou gebeuren, nog niks mogen ontvangen !

Slechte communicatie en veel te late levering

Meerdere artikelen besteld, levertjes zou 2-5 werkdagen zijn. Na 6 dagen maar gebeld voor status. Bleek 1 artikel niet op voorraad, maar inmiddels wel. Zou opnieuw gepicked worden en verzonden. Na 3 dagen nog niets gezien of gehoord. Weer gebeld, was iets fout gegaan en zou direct verzonden worden. Dat duurde uiteindelijk nog 3 dagen en DPD bezorgde pakket. Omdoos was open en gescheurd, inhoud gelukkig compleet en goed. Al met al, hele slechte communicatie, en levertijden zijn niet van deze tijd.

Teleurgesteld

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Breed assortiment en zeer klantvriendelijk!

Via de website onze ideale BBQ samengesteld met extra accessoires. Binnen twee dagen thuis bezorgd!

prima service

Deskundig advies. Top

Super ervaring

In de winkel langs geweest om de bbq te kopen. Er werd ruim de tijd genomen om alle vragen die ik had te beantwoorden. Er werkt deskundig personeel die je ook een eerlijk advies geeft en niet onnodig dingen aanpraat. Bezorging ging ook super! Werd netjes op de gewenste plek gezet. Kortom super ervaring en zou iedereen zeker aanraden om hier te bestellen!

Top barbecues

Super mooie barbecues en snelle levering.

Goede service en snelle levering

Makkelijk bestelllen en snelle levering.

Fijn geholpen!

Fijn geholpen door deskundige in de winkel daarna mijn napoleon 425 online besteld! Bestellen ging soepel en overzichtelijk! Vriendelijke chaufeur kwam de bbq afleveren en heeft nog mee geholpen om hem even achterom via de tuin naar binnen te dragen super service!!!

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg