Snelle levering alleen jammer dat je niet van tevoren een mail krijgt wanneer het wordt geleverd.

Ondanks kerstdrukte toch snelle levering..

Goede prijs en prima product

Prima prijs en snel geleverd

Prima service en mooie kast

Kan meer in de kast dan ik dacht.

Mooie industriële vitrinekast

Erg blij met deze kast! Ook complementen voor de snelle levering helemaal in Groningen! De kast heeft wat schuurplekken aan de zijkanten. Dit is op de foto's niet zo goed te zien. Maar dit is niet storend.

Op woensdagavond had ik mijn eetkamerstoelen online besteld. Op vrijdag kreeg ik een telefoontje waarin met mij werd overlegd wanneer ze de stoelen konden komen bezorgen. De volgende ochtend stonden ze al bij mij binnen. De gratis retourservice was voor mij een reden om de gok te wagen en de stoelen, zonder ze gezien of getest te hebben, online te bestellen. Een grote gok, maar het was het waard. Ik ben super blij met mijn mooie stoelen! Super kwaliteit voor een zeer gunstige prijs. Ik zou iedereen deze site/dit bedrijf willen aanbevelen. Dank!

Goeie service

Afspraken goed nagekomen en correcte behandeling ga zo door

Ben tevreden uiteindelijk.

De twee soorten terrasstoelen zijn snel en correct geleverd, enkel kloppen de foto afbeeldingen op de site van het type stoelen niet helemaal precies met wat ik uiteindelijk heb gekregen.

Door mijn fout verkeerde kleur tafeltjes geleverd. Na een telefoontje, naar het bedrijf “dat kan ons allemaal overkomen” Werd mij aangeboden, als wij in de buurt iets moeten afleveren, komen we de tafeltjes wel even omruilen. En dat is dan ook gebeurt. In twee dagen had ik mijn goede kleur tafeltjes in huis.. Mijn complimenten.. En genieten wij van onze aanschaf.

prima!

Alles prima in orde!

Ze doen wat ze beloven.

De stoelen zijn keurig netjes afgeleverd op de telefonisch afgesproken dag. Het enige minpuntje vond ik dat de stoelen per 2 verpakt waren in onmogelijke grote dozen.

Past precies

Goede service, snelle levering. Blij verrast over de kwaliteit.

Prima setje, zit heerlijk en ziet er goed uit op balkon.

Alles prima geregeld. Deze set was hier behoorlijk wat goedkoper dan op andere sites! Werd paar dagen na bestelling gebeld dat set bezorgd zou worden op zaterdag na 12 uur. Ben half uur voor dat bezorger kwam gebeld, zoals ik gevraagd had. Vriendelijk personeel zowel klantenservice als bezorger. Hij nam verpakkingsmateriaal keurig mee. Zeker aanrader om bij dit bedrijf iets te bestellen.

Goede service en fijn dat ze het karton hebben meegenomen.

Duidelijke site en goede bezorging

Begin van de week een loungeset besteld. Volgende dag kreeg ik telefoon met de mededeling dat ze het kwamen bezorgen en hoelaat. Netjes gebracht en goed ingepakt afgeleverd. We hebben het nog niet uitgepakt omdat de tuin opnieuw bestraat gaat worden. Maar over de service en levering heel tevreden.

Super snelle bezorging

snelle bezorging alleen jammer dat ik zelf mee moest sjouwen. Dat viel tegen met mij gezondheid. Maar wel super blij met de kast

supersnelle levering

Vier Arezzo stoelen besteld. Binnen 48 uur na bestelling geleverd. Heel plezierig dat een medewerkster telefonisch contact opnam om te informeren of de geplande leveringsdag/-tijdstip zou schikken. Stoelen zelf heb ik nog niet kunnen beoordelen, omdat deze voor onze recreatiewoning zijn.

Super service!

Terrasoverkapping stipt geleverd, snelle service!

Snelle levering, mooi product

Binnen de 3 werkdagen geleverd. Product goed verpakt, geen schade. Vriendelijke koerier van het bedrijf. Wij zijn erg tevreden met ons nieuw wandrek! Bedankt

Prettig gesprek aan de telefoon..... daarna besteld.....

Weet men al wanneer ze bezorgd worden na 31/08? Hartelijke groet

Perfect service en zeer snelle levering

Binnen 2 a 3 dagen geleverd

duidelijke site, vlotte besteeling en snelle levering

Ik vond erg gemakkelijk de parasol die ik nodig had. Gemakkelijk te bestellen en erg snelle en vlotte levering.

Onduidelijk

Bestelling geplaatst je krijgt geen bericht als je het besteld hebt Of mail Ook niet met bezorgen bellen ze een uur van te boren met bel me even terug zijn ze al onder weg wij zijn niet thuis zeg ik oh dan komen zaterdag ze komen zetten het in de tuin en klaar geen kijken voor beschadigingen er zat alleen maar een plastic over het tafel blad

Snel en correct

zeer tevreden. Goede opvolging en snelle levering.