Wederom prima!

Snelle levering van fijne tuinset, met kussens en bijzettafel met glasplaat, onbeschadigd aangekomen. Online juiste, voordeligste én veilige aankoop gedaan. Hou dit niveau vast!

Uitstekende service, informatie en uitvoering bestelling

Telefonisch contact gezocht voor meer info. Geen antwoord. Eigenlijk al afgehaakt, maar gelukkig werd ik teruggebeld. Correcte en volledige info vertrekt. Vervolgens besteld en opnieuw zeer correcte info over levertijd/moment.

Beste Jan, Bedankt voor je feedback. We streven ernaar om de service snel te laten verlopen. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze webshops. Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

top

Alles liep naar wens zoals bijv; terugkoppelingen, eigen vervoer en afspraken maken waar alle transporteurs een voorbeeld aan kunnen nemen.

Beste Jan, Bedankt voor je review. We doen ons best om de afspraken omtrent bestellingen vlot in te plannen en snel te kunnen leveren. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk zien we je snel terug. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nilay

Mooie stoelen goede levering

Product besteld, ik kon direct een levering inplannen. Werd gebeld met de vraag of een andere dag ook goed was, werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Op afgesproken dag werden de stoelen geleverd. We zijn er heel blij mee

Beste Marcia, Bedankt voor je review. We stellen dit zeer op prijs. Wij willen jou tevens bedanken voor het wijzigen van onze bezorgafspraak. Graag zien we je snel terug in een van onze webshops. Mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Nilay

Alle afspraken precies op tijd nagekomen!

Het was makkelijk besteld, communicatie via de mail was prima, bezorgafspraak was snel en gemakkelijk gemaakt en de vervoerder was stipt op tijd van de afspraak.

Mooi lichtgewicht tuinset

Goede en snelle service

Bestelproces verloopt makkelijk. Je kan vervolgens zelf datum van levering aangeven. Je wordt goed op de hoogte gehouden over tijdstip levering.

Precies wat we zochten

Bij een tuincentrum bij ons in de buurt hadden we een mooie meubelset gezien voor op ons balkon, maar die was wel belachelijk duur. Bij Tuinmeubels.nl vonden we een vergelijkbare set voor slechts 1/3 van de prijs. Staat inmiddels keurig bij ons op het balkon. Nu nog een mooi zonnetje.......

Veel keuze

Veel keuze op de site, mooie set gekocht voor een goede prijs. Heel blij mee!

Dat wordt genieten!

Mooie tuinset besteld, snelle levering en goeie kwaliteit voor een mooie prijs. Laat de zon maar komen!!

Ik heb een nieuwe 4 seasons loungeset gekocht met een Suns Maranza overkapping. Ze zijn het komen brengen monteren en gebruiksklaar gemaakt. Samen met de klantenservice heb ik de deal rond gemaakt. top service.

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen door de klantenservice. Ze hebben me meteen ingepland, waardoor ik de tuin kan gaan inrichten

In één woord: topservice!

Snelle levering en een prachtige loungeset! Het bestellen ging makkelijk en de website is overzichtelijk. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Top klanten service!

Een verschrikkelijke ervaring

Niet leveren binnen de 2 tot 5 werkdagen en na 8 dagen doodleuk een berichtje dat de tafel niet voorradig is en niet gekeverd wordt. Belachelijk!

Beste Albert, Ik kan op uw gegevens geen bestelling terug vinden en kan hierdoor ook niet nakijken waar het precies fout is gegaan. Wellicht heeft u met een ander e-mailadres besteld. Ik vindt het vervelend dat u de bestelling niet heeft mogen ontvangen, hiervoor biedt ik ook mijn welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, Tanja

Bij Tuinmeubels.nl een parasol besteld als cadeau. Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Helaas ontbrak de afdekdop. Na één telefoontje is deze alsnog opgestuurd en was het cadeau compleet en nog op tijd. Hele goede ervaring met Tuinmeubels.nl. Topservice!

Beste, Bedankt voor je reactie. Fijn dat alles naar wens is verlopen. We streven altijd naar een snelle en goede service. Hopelijk tot de volgende keer! Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Kersthuisje gekocht was netjes ingepakt en redelijk snel geleverd, zou zo weer hier bestellen.

Beste Erik, Bedankt voor je mooie foto en reactie. Ziet er prachtig uit! Hopelijk tot de volgende keer. Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Het bestelde bleek uiteindelijk niet beschikbaar

Op de site stond dat het artikel beschikbaar was maar uiteindelijk was het uitverkocht. Heb moeten wachten op het teruggestorte geld om dan een nieuwe hoes te kunnen bestellen.

Beste Patrick, Vervelend om te horen dat de hoes die u graag gewild had niet op voorraad was. Ik zie in ons systeem dat het aankoop bedrag terug gestort is. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Lotte

Mijn bestelling is zoekgeraakt

Mijn bestelling is zoekgeraakt bij DPD, na 1 telefoontje werd alles netjes geregeld en word de bestelling opnieuw verstuurd.

Aangeboden producten niet leverbaar

Op de website producten besteld welke vervolgens geannuleerd worden omdat ze niet op voorraad zouden zijn. Zelfs na een paar weken zijn de producten nog steeds te bestellen op de website. Een 2 ipv een 1 als cijfer omdat de retourbetaling snel verliep.

Prima meubels en levering. Info op website moet beter.

Ik heb de Arezzo tuintafel en 2 Arezzo tuinstoelen besteld, waarbij bij levering bleek dat het gebruikte polywood op de stoelen niet hetzelfde materiaal en kleur had als de tafel. Dit stond niet op de website vermeld. Na telefonisch contact werd laconiek gereageerd, niet meegedacht over een oplossing en de website is niet aangepast. Ik ben wel tevreden over de snelheid van levering van de meubels.

Beste Mir, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen uw feedback meenemen voor onze service te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Tim

Ze hebben de bestelling op het juiste tijdstip afgeleverd, dat door een heel vriendelijke bezorger.

Teleurstellend

Moest er twee mailtjes aan wijden voordat ik antwoord heb gekregen, mijn product was uitverkocht terwijl op de site staat op voorraad

Beste Gerard, Vervelend om te horen dat u niet eerder reactie heeft mogen ontvangen. Ik zie dat het bestelde artikel inderdaad niet op voorraad is, deze heeft helaas wel online gestaan waardoor deze besteld kon worden. Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Tanja

Het product was verschoven in de doos en moest ik zelf herstellen voor ik het in gebruik kon nemen.

Ten eerste zou ik een andere bezorgdienst inhuren als ik jullie was. DPD heeft niet aangebeld, wel een briefje in de bus gedaan dat ik het pakket kon komen afhalen bij de HUBO. Dat is erg onprofessioneel van DPD en erg onhandig voor mij. Ik bestel niet voor niets iets online. Ik ga uit van aflevering aan huis. Ik heb hierover overigens een klacht ingediend bij DPD, daarop hebben ze nog steeds niet gereageerd. Ook dat is onprofessioneel van ze. Ten tweede wat betreft het draaiplateau (lazy suzan), was de onderste ring van de plaat afgekomen, deze was verschoven in de doos en moest ik zelf herstellen voor ik het in gebruik kon nemen. Dat was lastig omdat de dubbele tape op verschillende plaatsen onbruikbaar was geworden en ik het middelpunt heel precies moest nameten.

Beste, Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met DPD. Hopelijk reageren ze nog op uw klacht. U geeft aan een klacht te hebben over de Lazy Susan, heeft u aangegeven dat het artikel kapot is? Zodra u dit doet, wordt er een passende oplossing gevonden. U dient het artikel niet zelf te maken. Met vriendelijke groet, Tanja

Snel bezorgd en goed verpakt

De stoelen waren goed verpakt en op het afgesproken tijdstip bezorgd. Vriendelijke bezorger dat is ook een pluspunt.