Bestellen was makkelijk, kreeg redelijk snel antwoord op mijn vraag via de chat. Netjes aan huis geleverd.

5 Sterne

Alles Bestens , schnelle Lieferung gute Ware

Bestelling op 20 augustus

Tot op heden weinig positief te vertellen. Blijkbaar is het bumbal systeem een goede dekmantel om niet leveren. Na contact zouden ze de mail van bumbal opnieuw verzonden hebben, echter, geen mail... daarna, geen kontakt. Tuinstoelen dewelke op voorraad zijn ten tijde van bestelling uitleveren, is blijkbaar moeilijk.

Beste Joris, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. In ons systeem zie ik dat de stoelen gisterenmiddag bij u bezorgd zijn. Natuurlijk veel later dan gewenst, maar ik hoop dat u alsnog tevreden bent met de tuinstoelen. Excuses voor het lange wachten en de slechte communicatie. Vriendelijke groet, Klantenservice Groenrijk Tilburg Tuincentrum Outlet

Zeer correcte levering in alle opzichten

Prachtige tafel en alles werd heel goed gecommuniceerd zeer vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de bezorger

zeer tevreden zeker aanbevelen

perfecte service en geweldige producten( heel mooi)

Geweldig geholpen, ruim aanbod.

niet geweldig

Levering van product vertraagd door op onthoud bij vervoerder. Rits van de bestelde parasolhoes is 40 cm te kort, parasol wordt daardoor niet volledig afgedekt en dus alsnog bij regen (gedeeltelijk) nat wordt. Bijgeleverde stok paste niet en daarvoor bestemde opening, heb deze ongeveer 1 cm in moeten korten. Niet goed nagedacht over rits systeem, rits te kort en geen katrol aan bovenzijde om rits te kunnen hijsen.

Levering okay, retouren te langzaam

Ik heb een product besteld. Prima product, maar helaas niet passend voor mij. 10 juli geretourneerd en nu is het al 11 dagen stil vanaf Tuinmeubels.nl. Dat is echt niet goed.

Goedemiddag, Vervelend dat u tot op heden nog niks heeft vernomen. Ik kijk graag met u mee en verneem dan ook graag uw factuurnummer. Met vriendelijke groet, Tanja

De chauffeur kwam op de afgesproken tijd. De tafel was goed verpakt. De chauffeur heeft meegeholpen om de zware dozen een trap naar beneden te dragen, en op de juiste plek te zetten. Wat een goede service, en dan op zo’n warme dag! Chapeau!

Top !

De goede stoelen geleverd...prima ingepakt.....vriendelijk bezorger.

Voldoende

Tuinset werd geleverd met kapotte stoel, Een week later is deze omgewisseld, dus op zich goede service, Maar wel jammer dat er weer iets aan mankeert. Krijg je visite, zit je met drie stoelen, ipv vier, Ik zou een excuus of attentie dan wel op prijs stellen. Verder wel goede info over bezorging, dus hoefde gelukkig niet een hele dag thuis te gaan zitten wachten.

Beste Marion, Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat u weer een stoel heeft met mankementen. Is dit al opgelost voor u? Zo niet kijk ik graag met u mee, u kunt ons een e-mail sturen of telefonisch contact. Met vriendelijke groet, Tanja

Voor de gek gehouden

Er staat bij OP VOORRAAD dus verwacht je snelle verzending, maar daar denken hun anders over. Een week gewacht op een flesje teak behandel spul. Levering binnen 24 uur kun je dus vergeten, ben je het snel nodig, elders bestellen. Op mailtjes wordt niet geantwoord dus ook daarom geen beste score.

Mooie melia gekocht, blij mee

Erg tevreden

Mooie artikelen voor een goede prijs echter de levering service kan beter

Wij hebben bij tuinmeubels een uitschuifbare Sun tafel besteld. Het contact met de winkel en de levering van de tafel liepen voorspoedig en geheel naar wens. Wij hadden echter de levering plus afgenomen waarbij de tuintafel in elkaar gezet zou worden als wel het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Een vriendelijke jongeman kwam hem alleen brengen waardoor hij zeker hulp nodig had om de tafel in de tuin te krijgen (2.60m lang). Hij gaf al snel aan dat hij nog nooit een tafel in elkaar had gezet en daar hebben we hem dus ook bij geholpen. Doordat hij onervaren was met het plaatsen hebben we nu wat lichte krassen op de aluminium poten en 1 stukje waar de lak van het aluminium af is....zonde Tevens het verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen aangezien dat volgens die persoon alleen bestemd was voor papier en niet voor plastic. We hadden ook extra oderhoudsartikelen voor het teak blad aangeschaft maar ook hier wist de werknemer niet van te vertellen hoe we het moesten gebruike en konden we dat op internet opzoeken Al met al is die extra service zijn geld niet waard geweest en heb ben we nu ook een licht beschadigde tafel. Ik zou hier nog wel kopen vanwege de goede service en prijs van de winkel maar alleen niet betalen voor de extra service.

De bestelling en levering verliepen prima

Het bestelproces verliep zoals het hoort. Ik werd netjes gebeld door Fleur wanneer de levering zou plaatsvinden door hun eigen besteldienst. Kon via track&trace zien hoe laat de chauffeur zou komen. De levering was precies op tijd. We zijn erg tevreden over de geleverde loungeset. Zou hier volgende keer weer bestellen.

Klantenservice is geen klantenservice

Een paar vragen gesteld voor mijn bestelling maar ze geven geen inhoudelijk antwoord, weten niets en doen ook niets voor je. Je krijgt het gevoel dat er een paar “mutsen” een reactie geven zodat de vraag weer “afgehandeld” is voor de statistieken.

Deskundig advies

Geweldige service

Top geholpen van begin tot eind!

Goede service!

Uitstekend!

Uitstekende kwaliteit

De gekochten producten zijn van uitstekende kwaliteit

Super kwaliteit

Super kwaliteit. Prachtige loungeset. Zeer tevreden.

Top! Vriendelijk geholpen in de winkel en daarna overzichtelijk in de winkel nog kunnen bestellen! Snel geleverd!

Geweldige service

Onze loungeset werd binnen 1 week door eigen bezorgservice geleverd.

Mooi meubel

Erg blij met m’n tuinmeubel, ik ga er deze zomer eens lekker op liggen in m’n nieuwe zwembroek. Klein drankje erbij en klaar is kees. Zin in!

Mooie tuinset besteld, duidelijk om in de plannen, snel geleverd. Zeer vriendelijke klantenservice en ook de chauffeur die het kwam brengen was heel vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar zeer tevreden