Mooie tuinset besteld, duidelijk om in de plannen, snel geleverd. Zeer vriendelijke klantenservice en ook de chauffeur die het kwam brengen was heel vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar zeer tevreden

Wel betaald, maar niets ontvangen

Op 7 juni de order geplaatst n betaald voor een parasolhoes, zou binnen 2 tot 5 sagen bezorgd worden. Tussendoor gehaald wanneer het pakket bezorgd zou worden. Op 14 juni opnieuw gebeld met een medewerker...hij zou ervoor zorgen dat de hoes verzonden zou worden... Tot heden weer niets gehoord, geen bericht van verzending ontvangen. Ik ga maandag maar weer bellen waar de hoes blijft....liever wil ik de order annuleren en geld terug. Ik heb geen vertrouwen meer in uw bedrijf. Helaas....... Ordernummer 2023060083 Gr, Lia Deutz

Nog nooit zo'n chagrijnige bezorger meegemaakt.

Het gaat mij niet lukken om een objectieve mening te vormen over het product als die op zo'n onbeschofte en chagrijnige manier wordt afgeleverd. Ondanks een fijne bank, krijgt het toch een nare bijsmaak.

Waardeloos. Er niet kopen.

Tuinbankkussen besteld. Werd los in een doos geleverd zonder verdere verpakking er om heen (eerder geretourneerd product??). Eén van de lussen van het kussen bleek afgescheurd / afgeknipt te zijn. Dit gemeld maar geen enkele reactie ontvangen. Uiteindelijk het tuinbankkussen geretourneerd. Echter tot op heden geen geld terug ontvangen. Dus als je een goed product wilt kopen en correct wilt worden behandeld, dan moet je hier niet kopen. Wil je onfatsoenlijk worden behandeld en je geld kwijt zijn, dan is dit bedrijf een aanrader.

Goede levering, goed product

Kort na aankoop kreeg ik een link om mijn bezorgmoment te plannen. Mijn tuinbank werd volgens afspraak geleverd en voldeed aan de verwachting. Daarnaast was hij erg betaalbaar. Ik ben er heel blij mee, hij zat zo in elkaar en ik kan nu heerlijk in de tuin koffie drinken.

Producten voldoende levering matig

Ik had een tuintafel besteld het blad is schitterend. De poten hout zijn minder. De lak is op een aantal plekken niet aanwezig komt denk dat de onderdelen tegen elkaar aan zaten in de doos. De bezorging was ook minder eerst werd aangegeven 12 uur telefonisch Via bezorg app werd het 4 uur aantal uur op moeten nemen. De tafel werd bezorgd half 8. Deze moest ik alleen naar achteren lopen erg zwaar blad.

Keurig op tijd geleverd volgens zelf gekozen dag. En super communicatie. Zowel per mail als telefonisch.

Prima, netjes

Keurig afgeleverd! Mooie tafel! Ben er bij mee!

Mooie tuinmeubels tegen een goede prijs

De zending was bijna tot op de minuut te volgen op Track & Trace. Erg prettig.

Heel goed , snelle levering

Fijn

goede service

een goed product zit goed hoop er veel plezier van te hebben als de zon maar mee wil werken

Mooier dan op de foto!

De meubels waren prima verpakt en waren in werkelijkheid nog mooier dan op de foto's.

Mijn ervaring met tuinmeubels.nl was echt super. Er was een stoel beschadigd ze stonden binnen een paar uur al op de stoep met een nieuwe

Geen respons van klantenservice

N.a.v. de ontvangst van onze nieuwe zweefparasol heb ik direct een klacht ingediend per e-mail aangezien er al flink wat schade zichtbaar is aan de binnenkant van de parasol. Niemand reageert op de berichten. Zéer slecht. Ik blijf contact opnemen totdat ze een gepaste oplossing bieden.

Mooie terras tafel gekocht en keurig volgens afspraak geleverd.

We zochten een kleine ronde terras tafel. Bij tuinmeubels.nl gevonden. Bestelproces verliep vlot. We konden zelf de datum van levering kiezen en werden die dag goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Keurig afgehandeld

Aankoop van een cosi scoop original. Keurig afgehandeld door Tuinmeubels.nl We hebben de verpakking nog niet opengemaakt, dus of het apparaat functioneert weten we nog niet.

Product snel gekregen; na 2 weken nog geen reactie van de klantenservice

Goede site, makkelijk te bestellen en de plantenbak werd snel bezorgd. Er zit een productiefout (zo lijkt het) in de bak. Ik heb hier een bericht over gestuurd, maatstok op heden nog geen reactie gehad.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service

Product beschadigd en klantenservice reageert niet

Wij hadden een paar weken geleden een mooie tuinset gezien en gekocht bij Tuinmeubelen. Toen dit setje later die week bezorgd werd merkte we al op dat er enige beschadigingen op de tuinset zaten, maar de meeste waren niet genoeg om een vervanging te moeten hebben. Het tafeltje daarentegen had een flinke scheur in een van de poten waardoor deze helemaal scheef staat, hierover hebben we een bericht gestuurd naar de klantenservice maar hebben nog geen reactie mogen ontvangen. Deze beoordeling is daarentegen alleen omdat ik nu wacht op een antwoord, maar al wel 2x ben gevraagd om een beoordeling te geven.

Levertijd veel te lang

Op 5-5-2023 een bestelling geplaatst die binnen 2 a 5 werkdagen zou worden geleverd. Diverse keren gebeld wanneer levering zou plaatsvinden aangezien ik verder geen bericht kreeg. Eerst zou levering via Post NL komen en nu weer via de eigen bezorgdiensten welke nu staat ingepland voor levering op 23-5-2023. In de mail van de bezorgdatum is echter bijgaande passage opgenomen:” Wij doen er alles aan om jouw bestelling op die datum te leveren, maar voor nu blijft het een verwachte bezorgdatum.”. Ben dus benieuwd of mijn bestelling volgende week op de nu afgesproken datum geleverd wordt. Dat is dan 18 kalenderjaren na bestelling.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ondanks wat vertraging in het omruilen 1 stoel met vervoers schade toch een fijne ervaring. Uiteindelijk maken ze waar wat tuinmeubels.nl beloofd. Dikke pluim!!

Top tuinset

Netjes en op tijd geleverd

Snelle service, compleet afgeleverd, mooi set. We zijn er blij mee

Erg teleurgesteld

Na de aanschaf van een tuintafel van bijna €1000, werd de tafel met versleten stel poten (thuis) geleverd. Via de klantenservice gebeld en kreeg iedere keer weer wat anders te horen…en deed men deed erg moeilijk mbt een oplossing! Uiteindelijk niets opgeschoten en kreeg ook geen nieuwe poten! De volgende keer ga ik ergens anders mijn geld uitgeven!

Redelijk tevreden

Uiteindelijk ben ik tevreden met de geleverde Apple Bee tuinset. Helaas ging het niet even soepel, omdat het onderstel niet paste toen we deze probeerden te monteren. Het oplossen van dit probleem duurde mij te lang. Vreemd genoeg kregen we ook nog eens een aanmaning omdat we nog niet betaald hadden. We hadden voor Afterpay gekozen. Dan behoef je toch pas te betalen zodra alles is geleverd, althans zo heb ik altijd het begrepen. Gelukkig is de chauffeur vandaag geweest met een nieuwe onderstel welke gelukkig wel paste. Uiteraard heb ik vervolgens direct betaald. Ik zou Tuinmeubelen.nl overigens wel aanbevelen, omdat uiteindelijk alles is opgelost.

Stokhasseltlaan 39 5049 TB Tilburg