Top tuinset

Netjes en op tijd geleverd

Snelle service, compleet afgeleverd, mooi set. We zijn er blij mee

Erg teleurgesteld

Na de aanschaf van een tuintafel van bijna €1000, werd de tafel met versleten stel poten (thuis) geleverd. Via de klantenservice gebeld en kreeg iedere keer weer wat anders te horen…en deed men deed erg moeilijk mbt een oplossing! Uiteindelijk niets opgeschoten en kreeg ook geen nieuwe poten! De volgende keer ga ik ergens anders mijn geld uitgeven!

Redelijk tevreden

Uiteindelijk ben ik tevreden met de geleverde Apple Bee tuinset. Helaas ging het niet even soepel, omdat het onderstel niet paste toen we deze probeerden te monteren. Het oplossen van dit probleem duurde mij te lang. Vreemd genoeg kregen we ook nog eens een aanmaning omdat we nog niet betaald hadden. We hadden voor Afterpay gekozen. Dan behoef je toch pas te betalen zodra alles is geleverd, althans zo heb ik altijd het begrepen. Gelukkig is de chauffeur vandaag geweest met een nieuwe onderstel welke gelukkig wel paste. Uiteraard heb ik vervolgens direct betaald. Ik zou Tuinmeubelen.nl overigens wel aanbevelen, omdat uiteindelijk alles is opgelost.

Nog niks ontvangen

3 weken geleden tuintafel besteld,nog niks ontvangen, terwijl het 3 a 5 dagen zou duren. , zet het dan niet op de site!!

druk, trage levering, trage afhandeling

ik wordt voor meerdere leveringen gevraagd om een review te schrijven terwijl ik de artikelen nog niet binnen heb. Verder wacht ik nog op hulpt bij een afstelling/mankement. Weet niet wat, want geen handleidingen geleverd. Wel vriendelijk echter, maar op dit moment kom ik niet verder dan 3 sterren.

Ziet er mooi en comfortabel uit..zit goed

Snelle goede service

Gemakkelijk en snel. Prima service

Helemaal top

Snelle levering, meubels zitten heerlijk.

Prettig, scherpe prijs en de geleverde Suns tafel is van mooie kwaliteit

Een hele scherpe aanbieding (bijna te mooi om waar te zijn), maar toch gewoon op de afgesproken tijd geleverd. Blij mee! Het was voor ons een gok omdat de winkel ver weg zit en we niet in het echt zijn wezen kijken. Maar niet teleurgesteld.

communiceren??

Na dat ik besteld had werd ik bedankt voor de aankoop , vervolgens lange tijd geen gehoor , d.m.v. email mocht ik mijn leverings dag aangeven , helaas deed de site het niet , vervolgens maar gebeld waar het product blijft , krijg je de mededeling dat het over twee weken geleverd word totaal nu 1 maand bezig

Matig

Toen ik de 1e x op jullie site keek kostte de tuinfafel €159,99. Toen ik een paar dagen later de tafel wilde bestellen kostte hij €169,99. Enige tijd later zag ik hem weer voor € 159,99 op jullie site staan. Ik heb het idee dat er de 2e x €10 verzendkosten bij opgeteld zijn, terwijl vermeld wordt op jullie site staat dat er boven een bepaald bedrag er geen vervoerskosten in rekening worden gebracht. Een paar dagen later zag ik hem weer voor € 159,99 op jullie site staan. Daar was ik wel sneu over. Bovendien vond ik de levertijd erg lang duren.

Snel, goed en betrouwbaar

Super snel bezorgd, voldoet ook aan verwachting. Bezorgers (het waren er 2 waarvan 1, zo begreep ik, in opleiding) waren super vriendelijk. Levering was binnen 5 minuten geregeld. Bank was wel in pakket, dat had ik even gemist en was handig geweest in vooraankondiging maar wel gemakkelijk in elkaar te zetten. Enige nadeel was dat ik voordat ik de afspraak bevestigde, met een klanten service medewerker had afgesproken dat ik direct om 09:00 u de bank zou ontvangen (aangezien ik niet de hele ochtend thuis was) en toen ik de dag ervoor de track en trace kreeg kwam de bezorger ineens om 11:00 u en zei een andere medewerker dat ze ‘geen afspraken met individuen konden maken’, iets anders dan haar collega dus. Uiteindelijk goed gekomen naar beetje extra flexibiliteit was fijn geweest :-)

Prima geregeld.

Kwaliteit, prijs en aflevering naar verwachting. Blij mee!

In en in triest

Prachtige stoelen gekocht voor een prachtige aanbieding(dacht ik!) in de outlet. Krijg ik deze ochtend een mail dat het een foutje was en dat de bestelling geannuleerd wordt. Geen excuses, geen tegemoetkoming, geen aanbieding helemaal niets. Sterker nog, de fout wordt bij mij gelegd, ik had kunnen weten dat deze stoel duurder was dan de genoemde prijs op de website, ik heb geen idee hoe maar ik had het moeten weten! Erg jammer deze zaak voor mij nooit meer.

Prima advies en service

BIj de keuze van onze nieuwe tuinstoelen werden we uitstekend geadviseerd. Daarnaast was het prettig om met de vervoerder een geschikt tijdstip af te spreken. Een tijdstip wat ook werd nageleefd.

Slechte levering product incompleet

Bezorger was alleen maar kon onmogelijk de tafel naar binnen tillen waardoor ik gevraagd werd om te helpen, wat ik niet had moeten doen want hierdoor mij flink bezeerd. Zwaar beschadigde doos en ontbrekende onderdelen vd tafel.

Snelle service, persoonlijke aandacht

We bestelden een parasol en een bescherm hoes. De hoes bleek niet meer op voorraad, daar werd ik de volgende dag direct over gebeld. Het bedrag voor de hoes werd snel teruggestort en de parasol zoals afgesproken geleverd. Fijn die aandacht!

Stokhasseltlaan 39

5049 TB Tilburg