Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd

Betreft een makita boorhamer die tot nu toe doet wat verwacht mag worden.

Beste Geer, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel klus plezier toegewenst met de boorhamer. Martijn, gereedschapdeal.com

Beste P.N. Hendrix, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u heel veel klus plezier met de nieuwe aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Nieuwe gestuurd, na beschadiging.

Hoe de kwaliteit van het gereedschap is kunnen we nog niet beoordelen maar het ziet er prima en degelijk uit. De kist/ koffer was beschadigt. Toen we dit aangaven en dat het voor een verjaardagskado was voor onze zoon stuurden ze direct een nieuwe koffer. Een beschrijving hoe het sluitmechanisme werkt zou prettig zijn omdat dit niet vanzelfsprekend is.

Beste GD, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend dat u de koffer beschadigd heeft ontvangen, maar gelukkig heeft u snel een nieuwe ontvangen. Wat betreft de beschrijving dit ga ik door zetten zodat het mee genomen kan worden in de toekomst. Martijn, gereedschapdeal.com

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goedemiddag Johan van Asch, Hartelijk bedankt voor uw review. Ik wens u veel klus plezier toe met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Prima geregeld

Goede service snelle levering

Goedendag Hans, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Communicatie mag sneller en de levering ook conform aangegeven op website

Goedendag Jeroen Kuikert, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen dit meenemen voor in de toekomst, bedankt voor uw feedback. Ik wens u wel veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Duidelijke website, correcte prijzen,.

Alles ging vlot, van bestelling tot levering.

Goedendag Nordine, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u heel veel klus plezier met het nieuwe product en we zien u graag terug. Martijn, gereedschapdeal.com

Snelle levering goede prijs

Goedendag Annet Hoogendijk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel klus plezier toegewenst. Willem, gereedschapdeal.com

Doen niet wat ze beloven

Makita producten besteld die volgens de website dezelfde dag verzonden zouden worden. Na 11 dagen eindelijk een track&trace link gekregen, deze bleek niet te werken. Na contact van de klantenservice een nieuwe link gekregen, deze was voor een andere bestelling naar de andere kant van het land. Er bleek iets te zijn misgegaan waardoor m'n bestelling intern niet in bestelling leek. Ik kreeg de keus om de bestelling te annuleren en m'n geld terug te krijgen. Dat stond netjes binnen een paar dagen op de bank.

Beste Jaap, Bedankt voor uw review. Willem, gereedschapdeal.com

Keurig opgelost na langere levertijd

Accu's zouden dag later geleverd worden, maar vanwege voorraad issue duurde het een paar dagen langer. Kreeg uiteindelijk accu's met meer Vermogen dan besteld dus dat was netjes. Goed opgelost zo.

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor de review. Veel klus plezier toegewenst met de nieuwe accu's. Willem, gereedschapdeal.com

Bijzonder goede gereedschappen

Super makkelijk besteld, en goed gereedschap.

Beste Sjirk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel klus plezier toegewenst met het nieuwe gereedschap. Willem, gereedschapdeal.com

Snelle levering, duidelijke site, klantvriendelijke alleen.......

Ja zoals hier boven staat het meeste is positief alleen kwam ik er na 1 week achter dat de gekochte digitale bandenpomp van Airpress op diverse plekken ruim 30 euro goedkoper bleek te zijn!!! Dat deed even pijn maar dat zullen we dan maar op ons eigen betrekken. Ik heb contact met Gereedschapdeal.com gehad maar volgens hun zijn het vastgestelde prijzen dus voortaan nog beter alles vergelijken. Verder gewoon tevreden over Gereedschapdeal.com.

Goedendag Emile, Bedankt voor uw review. Ondanks het prijsverschil op een andere website wens ik u toch veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Niks ontvangen.

Vorige week een multihamer van Makita besteld. Zou binnen 1 werkdag leverbaar moeten zijn. We zijn inmiddels 8dagen verder. Contact gehad met de klantenservice, die zouden mij terug bellen. Niet gebeurt! Al wel betaald voor deze multihamer maar geen product ontvangen. Ben benieuwd dat ik op deze manier contact kan krijgen..

Goedendag Anne Pieter, Bedankt voor uw review. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u dan graag verder. Martijn, gereedschapdeal.com

Alles goed en snel geregeld.

Perfect verlopen.

Goedendag Arthur, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Super goede prijs en daarbij ook snel verzonden

Afkortzaag gekocht tegen veruit de beste prijs . Was niet op voorraad, maar al met al toch binnen een paar dagen in huis.

prima.

Afkortzaag met 3 dagen in huis. Had ook een btw bon nodig. Ff een mailtje en hij was er. Goede ervaring.

Goedendag Pieter, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Het koffertje ziet er niet nieuw uit. Jammer. Inhoud ziet er wel goed uit.

Goedendag Tjerry van der Sangen, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de koffer er niet als nieuw uit ziet. Hiervoor kunt u mocht u het willen contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken of ze iets voor u kunnen betekenen. Martijn, gereedschapdeal.com

Snel verstuurd

Had mijn bestelling de volgende dag binnen. Top service.

Goedendag Ronald, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Levering perfect.

De levering evenals het product perfect.

Goedendag Aad de Jong, Hartelijk bedankt voor uw review. Ik wens u veel klusplezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Super slecht

Mijn bestelling werd geleverd maar was niet compleet Diverse keren gechat om dit te melden. Iedere keer werd belooft dat ze het artikel zouden nasturen Helaas bijna een maand later ben ik nog steeds aan het wachten

Goedendag Petra Pluis-Willems, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, u kunt ten alle tijden een mail sturen naar onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Makkelijk te vergelijken met andere luchthaspels. Geen verzendkosten vindt ik ook altijd een pluspunt. Ben heel tevreden met t product

Beste Wilco, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en we hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, gereedschapdeal.com

Nooit meer

Als je 3 weken moet wachten op iets wat met 2 dagen op de mat zou moeten liggen ben ik er klaar mee, zeker als je niets hoor via de mail of zo.

Goedendag R. Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Juiste product en snelle levering

Het juiste product ontvangen en snel geleverd!

Goedendag Jarno, Hartelijk dank voor de positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

super

altijd goed geholpen en netjes

Goedendag Garage jojo Marinus, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we hopen u daarom in de toekomst graag nog eens terug te zien. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Slechte service

Gereedschap geen gebruiksaanwijzing bij en ontbreek bijhoort onderdelen

Goedendag Sandy Girigoria, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dingen bij de bestelling mist. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Over Gereedschapdeal.com

Wij bieden een ruim aanbod artikelen van verschillende topmerken, zoals Mannesmann, BGS en Ragnor. Zoek je wellicht een ander merk? Kijk dan even op onze merkenpagina! Daarbij hebben wij nog veel meer andere merken gereedschap. Wanneer u op zoek bent naar een product uit de volgende categoriën: momentsleutels, doppensets, schroevendraaiersets of een gevulde gereedschapskist of lege gereedschapskoffer, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Ook hebben wij een flink assortiment Sonic gereedschapswagens en Ragnor.