Super slecht

Mijn bestelling werd geleverd maar was niet compleet Diverse keren gechat om dit te melden. Iedere keer werd belooft dat ze het artikel zouden nasturen Helaas bijna een maand later ben ik nog steeds aan het wachten

Goedendag Petra Pluis-Willems, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, u kunt ten alle tijden een mail sturen naar onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Makkelijk te vergelijken met andere luchthaspels. Geen verzendkosten vindt ik ook altijd een pluspunt. Ben heel tevreden met t product

Beste Wilco, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en we hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, gereedschapdeal.com

Nooit meer

Als je 3 weken moet wachten op iets wat met 2 dagen op de mat zou moeten liggen ben ik er klaar mee, zeker als je niets hoor via de mail of zo.

Goedendag R. Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Juiste product en snelle levering

Het juiste product ontvangen en snel geleverd!

Goedendag Jarno, Hartelijk dank voor de positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

super

altijd goed geholpen en netjes

Goedendag Garage jojo Marinus, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we hopen u daarom in de toekomst graag nog eens terug te zien. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Slechte service

Gereedschap geen gebruiksaanwijzing bij en ontbreek bijhoort onderdelen

Goedendag Sandy Girigoria, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dingen bij de bestelling mist. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Goede prijs en netjes op tijd

Netjes en goede prijs

Goedendag Bas van Houts, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent, ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Snelle oplossing

Kreeg een verkeerd geleverd product, 1 telefoontje met een vriendelijke dame van de klantenservice en het werd snel opgelost, de andere dag het goede product binnen, zelfs na de zicht termijn die verstreken was werd er totaal niet moeilijk over gedaan

Goedendag Leo den Hartog, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat het probleem snel voor u werd opgelost. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Duidelijk

Bestellen gaat redelijk goed. Retourneren wat ingewikkelder. Terug storten en verwerking van retourneren kan sneller. Maar wel goed geholpen .

Goedendag Patrick de Haan, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, wat betreft het retouren dit zullen wij zeker mee nemen voor in de toekomst. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Na levering

De doppen set is niet kompleet geleverd maar is goed op gelost en na geleverd

Goedendag Martin Busschers, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de doppenset niet compleet was, maar gelukkig is het helemaal opgelost. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

goede service maar...

ik had iets besteld waarbij stond vandaag bestellen morgen in huis. dit was helaas niet het geval heb anderhalf week later pas aangekregen. had hier mail voor gestuurd 2 maal en 2 maal redelijk snelle reactie. alleen jammer dat de order wat op zich had laten wachten

Goedendag Stephan Noels, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u er langer op heeft moeten wachten, ondanks dat wens ik u wel veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Het bestelde is geleverd.

Het geleverde is na een paar dagen geleverd. Was goed verpakt. Alleen de levertijd, is te lang voor de moderne tijd.

Goedendag René Kamps, bedankt voor uw review. Helaas kan het soms gebeuren dat het langer duurt voordat u het pakket ontvangt, dit komt ook omdat het bij de bezorgdiensten momenteel erg druk is en de corona crisis. Ondanks dat wens ik u toch veel plezier met uw aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Kan niet beter,punt

Goedendag Loet Stern, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Snel en prima greedschap geleverf

Mijn bestellingen super snel en prima verpakt geleverd. Helemaal blij mee. Zeker een aanrader

Goedendag Ronald, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe gereedschap. Martijn, gereedschapdeal.com

Goedendag Ramon van Amersvoort, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Goed en snel . Bedankt

Snel en goed.

Goedendag Jan Huizinga, Hartelijk dank voor uw positieve review. Martijn, gereedschapdeal.com

Goede producten en goede prijs

Mooi product knappe prijs en goede levering.

Beste Marco van Laere, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u veel klus plezier. Martijn, gereedschapdeal.com

waardeloos bedrijf

een moterlift gekocht blijkt bij aankomst niet te werken na diverse mails zoekt u het maar uit het is u probleem bij ons werkte hij vreemd alles zat in orginele verpakking en was beslist niet open geweest een bedrijf dat te triest voor woorden is

Beste Harrij Jaanen, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, u kunt ten alle tijden contact op nemen met onze klantenservice zodat zij u wellicht kunnen helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Pakket helaas iets te laat geleverd, maar gelukkig wel echt top kwaliteit!

Beste Gerard de Jong, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u het pakket niet op tijd heeft ontvangen, maar ondanks dat fijn om te horen dat u wel blij bent met uw bestelling. Martijn, gereedschapdeal.com

Een super gereedschapswagen gekocht, ik kan er alles in kwijt super!

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw gereedschapswagen. Martijn, gereedschapdeal.com

Goed zaken doen

Fijn zaken gedaan met Gereedschapdeal, grotere bestelling wilde ik afhalen. Ging allemaal soepel. Werd goed geholpen.

Op naar de volgende keer!

Gereedschapswagen aangeschaft, volgende dag netjes in huis! Goed verpakt, mooi ding.

Hele goede prijs/kwaiteit

Vorige maand een ragnor gereedschapskar gekocht op jullie site en ik ben er zeer tevreden mee

Beschadigd en defect product ontvangen

Product werd beschadigd en defect geleverd. Retournering of geld retour noet mogelijk. Kortom een grote afrader!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Na levering defect product geen reactie

Over Gereedschapdeal.com

Wij bieden een ruim aanbod artikelen van verschillende topmerken, zoals Mannesmann, BGS en Ragnor. Zoek je wellicht een ander merk? Kijk dan even op onze merkenpagina! Daarbij hebben wij nog veel meer andere merken gereedschap. Wanneer u op zoek bent naar een product uit de volgende categoriën: momentsleutels, doppensets, schroevendraaiersets of een gevulde gereedschapskist of lege gereedschapskoffer, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Ook hebben wij een flink assortiment Sonic gereedschapswagens en Ragnor.