Cancel order

Sells products which they don’t have. Waiting 3 days to know that.

Snelle en zorgvuldige levering adapterset BGS.

Mijn bestelling van een BGS-adapterset - 12 delig was makkelijk om te doen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces door. Middel van 4 mailberichten. Zo ook van de leverantie via DPD. De DPD laat zeer precies weten wanneer zij bezorgen. Binnen anderhalve dag na het bestellen was de adapterset - van overigens prima kwaliteit - in huis op 18 december jl. Ik ben zeer tevreden.

Zeer slecht

Een makita radio besteld en na 1 week nog niks geleverd al 3 dagen geprobeerd in contact te komen maar geen reactie op de mail chat of contact formulier. Ook is deze partij telefonisch niet te bekijken. Ik zou zeggen lekker verder kijken.

Waardeloos

Kommen belofte niet na en niet berijkbaar

Alles prima verlopen! Super bedankt!

Ik heb 100% positieve ervaring met deze website. Makita gereedschap snel geleverd, exact als beschreven en in perfecte staat. Bedankt nogmaals!

Geen levering ontvangen......

Enorm teleurgesteld, heb een Makita boormachine besteld en nogsteeds niks ontvangen. Klantenservice per mail reageert niet. En natuurlijk telefonisch niet bereikbaar. Had toch echt even de reviews moeten doorlezen voordat ik iets hier bestelde. Ik laat het hier niet bij liggen.

Slecht, zou er nooit meer wat bestellen.

Klantenservice is slecht bereikbaar. Bij verzending een track&trace gekregen die niet werkt. Pakket nog niet ontvangen

Beste Cor, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 09:00-16:00 uur te bereiken via de chat of via de mail. Dit wordt allemaal zo snel mogelijk behandeld. Het duurt soms even voordat een track en trace code zichtbaar is/werkt. Mocht u het pakket nog altijd niet hebben ontvangen wil ik u vragen om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice via de mail. U kunt de mail naar onderstaand email adres sturen: [email protected] Martijn, gereedschapdeal.com

Blijkt geen makita NL dealer te zijn dus makita acties gelden niet

Slechte ervaring

Beste Nico, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u slechte ervaringen met ons heeft. Helaas zijn wij een Belgische Makita dealer en kunnen wij alleen mee gaan met de acties die in België gelden, niet in Nederland. Martijn, gereedschapdeal.com

Goede en snelle service

Hh

Beste Charles, Hartelijk bedankt voor uw review. Ik wens u veel klus plezier toe met de nieuwe aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Zeer en zeer slechte

Hoe durf je z'n mail te sturen. Niks ontvangen het is nu al 3/4 weken veder en heb nog helemaal niks ontvangen ! Zelfs mijn geld niet OPLICHTERS

Beste Eelke, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u het product nooit heeft ontvangen. Het geld is op 6 oktober terug naar u overgemaakt op de rekening waarmee u de aankoop heeft gedaan. Nogmaals onze excuses dat het zo is gelopen! Martijn, gereedschapdeal.com

oplichter lees hieronder waarom

de eigenaar van dit bedrijf gaat langs de deuren om zogenaamd goed gereedschap te verkopen met levenslange garantie maar ondertussen zal hij nooit je garantie van bijvoorbeeld kapotte spullen op te lossen. ook is deze man een crimineel in Italie. zie hier het artikel: https://www.settimanalelancora.it/2019/09/16/arrestato-per-furto-in-abitazione-ex-giocatore-olandese-cornelis-carel-van-der-velden/ afspraken komt meneer nooit na en qua klantenservice nemen ze nooit op. zogenaamd brengt hij wereldwijd zijn producten van de man maar ondertussen geen garantie kunnen geven. héél erg teleurgesteld, had graag een goede review willen schrijven.

Zeer moeilijk contact mee te krijgen!

Mijn bestelling, een heggenschaar, is niet bezorgd. DHL geeft aan dat er bij hun iets mis is gegaan. Zij zeggen niets te kunnen doen. Het moet via de leverancier gaan. Helaas krijg ik geen contact met ‘gereedschapdeal’. Niet telefonisch en ook via de klantenservice lukt het niet.

Beste Cor Kistemaker, Bedankt voor uw mail. Wat vervelend om te horen dat de heggenschaar niet is bezorgd. Een collega heeft een onderzoek hiervoor gestart bij DHL en u hiervan ook op de hoogte gebracht via de mail. Helaas hebben wij daar geen reactie van u op ontvangen. Onze klantenservice is via de mail of chat op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur bereikbaar. Martijn, gereedschapdeal.com

Snelle levering en prijzen zijn goed!

Beste Linda, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met de nieuwe aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Goede prijs snel geleverd

Mooi apparaat voor een goede prijs en snel geleverd.

Beste René, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met de nieuwe aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Goed gereedschap tegen een goede prijs, maar voorraad indicatie klopt niet

Het gereedschap dat aangeboden wordt is tegen een goede prijs. Alleen jammer dat de weergegeven voorraad op de website niet altijd klopt en bestelde zaken dus niet op voorraaf zijn, zodat deze geannuleerd worden.

Beste Kees, Bedankt voor uw review. Bedankt voor de feedback over de voorraad. Wij zullen dit mee nemen en kijken hoe we hier iets mee kunnen doen. Martijn, gereedschapdeal.com

Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd

Betreft een makita boorhamer die tot nu toe doet wat verwacht mag worden.

Beste Geer, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel klus plezier toegewenst met de boorhamer. Martijn, gereedschapdeal.com

top

top

Beste P.N. Hendrix, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u heel veel klus plezier met de nieuwe aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Nieuwe gestuurd, na beschadiging.

Hoe de kwaliteit van het gereedschap is kunnen we nog niet beoordelen maar het ziet er prima en degelijk uit. De kist/ koffer was beschadigt. Toen we dit aangaven en dat het voor een verjaardagskado was voor onze zoon stuurden ze direct een nieuwe koffer. Een beschrijving hoe het sluitmechanisme werkt zou prettig zijn omdat dit niet vanzelfsprekend is.

Beste GD, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend dat u de koffer beschadigd heeft ontvangen, maar gelukkig heeft u snel een nieuwe ontvangen. Wat betreft de beschrijving dit ga ik door zetten zodat het mee genomen kan worden in de toekomst. Martijn, gereedschapdeal.com

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goedemiddag Johan van Asch, Hartelijk bedankt voor uw review. Ik wens u veel klus plezier toe met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Prima geregeld

Goede service snelle levering

Goedendag Hans, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Communicatie mag sneller en de levering ook conform aangegeven op website

Goedendag Jeroen Kuikert, Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen dit meenemen voor in de toekomst, bedankt voor uw feedback. Ik wens u wel veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Duidelijke website, correcte prijzen,.

Alles ging vlot, van bestelling tot levering.

Goedendag Nordine, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u heel veel klus plezier met het nieuwe product en we zien u graag terug. Martijn, gereedschapdeal.com

Snelle levering goede prijs

Goedendag Annet Hoogendijk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel klus plezier toegewenst. Willem, gereedschapdeal.com

Doen niet wat ze beloven

Makita producten besteld die volgens de website dezelfde dag verzonden zouden worden. Na 11 dagen eindelijk een track&trace link gekregen, deze bleek niet te werken. Na contact van de klantenservice een nieuwe link gekregen, deze was voor een andere bestelling naar de andere kant van het land. Er bleek iets te zijn misgegaan waardoor m'n bestelling intern niet in bestelling leek. Ik kreeg de keus om de bestelling te annuleren en m'n geld terug te krijgen. Dat stond netjes binnen een paar dagen op de bank.

Beste Jaap, Bedankt voor uw review. Willem, gereedschapdeal.com

Keurig opgelost na langere levertijd

Accu's zouden dag later geleverd worden, maar vanwege voorraad issue duurde het een paar dagen langer. Kreeg uiteindelijk accu's met meer Vermogen dan besteld dus dat was netjes. Goed opgelost zo.

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor de review. Veel klus plezier toegewenst met de nieuwe accu's. Willem, gereedschapdeal.com

Over Gereedschapdeal.com

Wij bieden een ruim aanbod artikelen van verschillende topmerken, zoals Mannesmann, BGS en Ragnor. Zoek je wellicht een ander merk? Kijk dan even op onze merkenpagina! Daarbij hebben wij nog veel meer andere merken gereedschap. Wanneer u op zoek bent naar een product uit de volgende categoriën: momentsleutels, doppensets, schroevendraaiersets of een gevulde gereedschapskist of lege gereedschapskoffer, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Ook hebben wij een flink assortiment Sonic gereedschapswagens en Ragnor.