Bijzonder goede gereedschappen

Super makkelijk besteld, en goed gereedschap.

Beste Sjirk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel klus plezier toegewenst met het nieuwe gereedschap. Willem, gereedschapdeal.com

Snelle levering, duidelijke site, klantvriendelijke alleen.......

Ja zoals hier boven staat het meeste is positief alleen kwam ik er na 1 week achter dat de gekochte digitale bandenpomp van Airpress op diverse plekken ruim 30 euro goedkoper bleek te zijn!!! Dat deed even pijn maar dat zullen we dan maar op ons eigen betrekken. Ik heb contact met Gereedschapdeal.com gehad maar volgens hun zijn het vastgestelde prijzen dus voortaan nog beter alles vergelijken. Verder gewoon tevreden over Gereedschapdeal.com.

Goedendag Emile, Bedankt voor uw review. Ondanks het prijsverschil op een andere website wens ik u toch veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Niks ontvangen.

Vorige week een multihamer van Makita besteld. Zou binnen 1 werkdag leverbaar moeten zijn. We zijn inmiddels 8dagen verder. Contact gehad met de klantenservice, die zouden mij terug bellen. Niet gebeurt! Al wel betaald voor deze multihamer maar geen product ontvangen. Ben benieuwd dat ik op deze manier contact kan krijgen..

Goedendag Anne Pieter, Bedankt voor uw review. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u dan graag verder. Martijn, gereedschapdeal.com

Alles goed en snel geregeld.

Perfect verlopen.

Goedendag Arthur, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Super goede prijs en daarbij ook snel verzonden

Afkortzaag gekocht tegen veruit de beste prijs . Was niet op voorraad, maar al met al toch binnen een paar dagen in huis.

prima.

Afkortzaag met 3 dagen in huis. Had ook een btw bon nodig. Ff een mailtje en hij was er. Goede ervaring.

Goedendag Pieter, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Het koffertje ziet er niet nieuw uit. Jammer. Inhoud ziet er wel goed uit.

Goedendag Tjerry van der Sangen, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de koffer er niet als nieuw uit ziet. Hiervoor kunt u mocht u het willen contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken of ze iets voor u kunnen betekenen. Martijn, gereedschapdeal.com

Snel verstuurd

Had mijn bestelling de volgende dag binnen. Top service.

Goedendag Ronald, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Levering perfect.

De levering evenals het product perfect.

Goedendag Aad de Jong, Hartelijk bedankt voor uw review. Ik wens u veel klusplezier toe met het nieuwe product. Martijn, gereedschapdeal.com

Super slecht

Mijn bestelling werd geleverd maar was niet compleet Diverse keren gechat om dit te melden. Iedere keer werd belooft dat ze het artikel zouden nasturen Helaas bijna een maand later ben ik nog steeds aan het wachten

Goedendag Petra Pluis-Willems, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, u kunt ten alle tijden een mail sturen naar onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Makkelijk te vergelijken met andere luchthaspels. Geen verzendkosten vindt ik ook altijd een pluspunt. Ben heel tevreden met t product

Beste Wilco, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en we hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, gereedschapdeal.com

Nooit meer

Als je 3 weken moet wachten op iets wat met 2 dagen op de mat zou moeten liggen ben ik er klaar mee, zeker als je niets hoor via de mail of zo.

Goedendag R. Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Juiste product en snelle levering

Het juiste product ontvangen en snel geleverd!

Goedendag Jarno, Hartelijk dank voor de positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

super

altijd goed geholpen en netjes

Goedendag Garage jojo Marinus, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we hopen u daarom in de toekomst graag nog eens terug te zien. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Slechte service

Gereedschap geen gebruiksaanwijzing bij en ontbreek bijhoort onderdelen

Goedendag Sandy Girigoria, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dingen bij de bestelling mist. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij kunnen u dan verder helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Goede prijs en netjes op tijd

Netjes en goede prijs

Goedendag Bas van Houts, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent, ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Snelle oplossing

Kreeg een verkeerd geleverd product, 1 telefoontje met een vriendelijke dame van de klantenservice en het werd snel opgelost, de andere dag het goede product binnen, zelfs na de zicht termijn die verstreken was werd er totaal niet moeilijk over gedaan

Goedendag Leo den Hartog, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat het probleem snel voor u werd opgelost. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Duidelijk

Bestellen gaat redelijk goed. Retourneren wat ingewikkelder. Terug storten en verwerking van retourneren kan sneller. Maar wel goed geholpen .

Goedendag Patrick de Haan, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, wat betreft het retouren dit zullen wij zeker mee nemen voor in de toekomst. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Na levering

De doppen set is niet kompleet geleverd maar is goed op gelost en na geleverd

Goedendag Martin Busschers, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de doppenset niet compleet was, maar gelukkig is het helemaal opgelost. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

goede service maar...

ik had iets besteld waarbij stond vandaag bestellen morgen in huis. dit was helaas niet het geval heb anderhalf week later pas aangekregen. had hier mail voor gestuurd 2 maal en 2 maal redelijk snelle reactie. alleen jammer dat de order wat op zich had laten wachten

Goedendag Stephan Noels, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat u er langer op heeft moeten wachten, ondanks dat wens ik u wel veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Het bestelde is geleverd.

Het geleverde is na een paar dagen geleverd. Was goed verpakt. Alleen de levertijd, is te lang voor de moderne tijd.

Goedendag René Kamps, bedankt voor uw review. Helaas kan het soms gebeuren dat het langer duurt voordat u het pakket ontvangt, dit komt ook omdat het bij de bezorgdiensten momenteel erg druk is en de corona crisis. Ondanks dat wens ik u toch veel plezier met uw aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Kan niet beter,punt

Goedendag Loet Stern, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Snel en prima greedschap geleverf

Mijn bestellingen super snel en prima verpakt geleverd. Helemaal blij mee. Zeker een aanrader

Goedendag Ronald, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u veel klus plezier toe met het nieuwe gereedschap. Martijn, gereedschapdeal.com

Goedendag Ramon van Amersvoort, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, gereedschapdeal.com

Goed en snel . Bedankt

Snel en goed.

Goedendag Jan Huizinga, Hartelijk dank voor uw positieve review. Martijn, gereedschapdeal.com

Over Gereedschapdeal.com

Wij bieden een ruim aanbod artikelen van verschillende topmerken, zoals Mannesmann, BGS en Ragnor. Zoek je wellicht een ander merk? Kijk dan even op onze merkenpagina! Daarbij hebben wij nog veel meer andere merken gereedschap. Wanneer u op zoek bent naar een product uit de volgende categoriën: momentsleutels, doppensets, schroevendraaiersets of een gevulde gereedschapskist of lege gereedschapskoffer, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Ook hebben wij een flink assortiment Sonic gereedschapswagens en Ragnor.