Goede producten en goede prijs

Mooi product knappe prijs en goede levering.

Beste Marco van Laere, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u veel klus plezier. Martijn, gereedschapdeal.com

waardeloos bedrijf

een moterlift gekocht blijkt bij aankomst niet te werken na diverse mails zoekt u het maar uit het is u probleem bij ons werkte hij vreemd alles zat in orginele verpakking en was beslist niet open geweest een bedrijf dat te triest voor woorden is

Beste Harrij Jaanen, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, u kunt ten alle tijden contact op nemen met onze klantenservice zodat zij u wellicht kunnen helpen. Martijn, gereedschapdeal.com

Pakket helaas iets te laat geleverd, maar gelukkig wel echt top kwaliteit!

Beste Gerard de Jong, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u het pakket niet op tijd heeft ontvangen, maar ondanks dat fijn om te horen dat u wel blij bent met uw bestelling. Martijn, gereedschapdeal.com

Een super gereedschapswagen gekocht, ik kan er alles in kwijt super!

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw gereedschapswagen. Martijn, gereedschapdeal.com

Goed zaken doen

Fijn zaken gedaan met Gereedschapdeal, grotere bestelling wilde ik afhalen. Ging allemaal soepel. Werd goed geholpen.

Op naar de volgende keer!

Gereedschapswagen aangeschaft, volgende dag netjes in huis! Goed verpakt, mooi ding.

Hele goede prijs/kwaiteit

Vorige maand een ragnor gereedschapskar gekocht op jullie site en ik ben er zeer tevreden mee

Beschadigd en defect product ontvangen

Product werd beschadigd en defect geleverd. Retournering of geld retour noet mogelijk. Kortom een grote afrader!!!

slechter dan verwacht

slechter dan verwacht

voldoende, een redelijke ervaring

Over Gereedschapdeal.com

Wij bieden een ruim aanbod artikelen van verschillende topmerken, zoals Mannesmann, BGS en Ragnor. Zoek je wellicht een ander merk? Kijk dan even op onze merkenpagina! Daarbij hebben wij nog veel meer andere merken gereedschap. Wanneer u op zoek bent naar een product uit de volgende categoriën: momentsleutels, doppensets, schroevendraaiersets of een gevulde gereedschapskist of lege gereedschapskoffer, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Ook hebben wij een flink assortiment Sonic gereedschapswagens en Ragnor.