Topservice

Bestellen en leveren zonder problemen en goede kwaliteit

Slecht

Kapot product ontvangen. Na veel mail verkeer eindelijk retour label gehad. Terug gestuurd op 27 november aangenomen door jullie en nu 13 januari nog geen nieuw product of geld terug. Geen reactie op chat. Telefonisch niet te bereiken.

Prachtige pannen - Snel geleverd in mooie vetpakking

Uitstekende service. Snelle levering. Goede verpakking zodat de pannen niet beschadigen tijdens het vervoer. Product van heel goede kwaliteit!

Slecht

Product is kapot geleverd. Contact gezocht kreeg een mail dat ik een retourlabel kon aanvragen en dat het 48 uur kon duren. Heb nog steeds niks gehoord of gezien

Slecht

Product was gebroken, retourneren wordt moeilijk gemaakt: formulier , downloaden van site lukt niet, toegestuurd formulier kan niet gebruikt worden voor retour, dus nu zit ik met een onvolledig product want meer energie ga ik er niet in stoppen. Jammer, maar dit is mijn ervaring.

Goedendag Hermine, Bedankt voor de review. Mocht u problemen hebben met het retourneren kunt u ten alle tijden contact opnemen met de klantenservice. Emmy, kookmania.com

Product prima, verzending slecht

Besteld product voldoet prima. Wordt echter verzonden in een doos die van ellende bijna uit elkaar valt, en ook de originele verpakking is beschadigd. Daarnaast werd mijn bestelling verzonden via DHL, wat garant lijkt te staan voor drama. De bezorger had blijkbaar geen zin, want gaf zonder aan te bellen aan dat ik niet thuis was, terwijl ik de hele dag de deur niet uit ben geweest. Het bedrijfsbeleid van DHL is om dit soort gedrag te tolereren. Geen mogelijkheid om de volgende dat alsnog aan huis te laten bezorgen, dus moet je als klant zelf je pakket bij een depot afhalen. Aangezien ik zelf niet de bezorgdienst heb kunnen kiezen kan ik niet anders dan dit door te laten werken in de review voor de verzender, die er voor heeft gekozen zaken te doen met DHL.

Goedendag Arnout, Bedankt voor de review. Onze excuses voor de beschadigde verpakking. Wat vervelend om te lezen dat u problemen heeft ervaren met de bezorging. Wij zullen dit zeker meenemen. Emmy, kookmania.com

Uitstekend!

Goede prijs, snelle levering. Blij met de pannen.

Beste Ireen, Hartelijk bedankt voor uw positieve review over uw aankoop. Wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent. Ik wens u heel veel kookplezier. Emmy, kookmania.com

Snelle levering, hoogwaardig product

Een van de vele aanbieders van pannen op het internet, maar een snelle levering van de bestelde pannen. De keramische pannen voldoen geheel aan mijn idee (en aan de beschrijving!). Ook de prijs is beter als andere webwinkels.

Beste PJM de Jongh, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met uw pannen. Ik wens u veel kookplezier ermee en hopen u graag nog eens terug te zien. Emmy, kookmania.com

Ruime keuze

Goedendag Karel, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we hopen u in de toekomst graag nog eens terug te zien. Martijn, Kookmania.com

Niet zo goed

Ik heb een blunder gekocht die het niet goed doet heb gevraagd hoe ik moet retourneren maar kom er niet goed uit, na een aantal apjes hoor ik niets

Goedendag Gea Verschuure, bedankt voor uw review, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. U kunt altijd onze klantenservice mailen en zij zullen u zo goed mogelijk proberen te helpen. Martijn, Kookmania.com

Komt afspraken op website niet na.

Voor 15.30u besteld, morgen in huis... Hmmm... ??? Ik heb mijn product op vrijdag besteld dus verwacht ik het ten laatste op dinsdag. Een mail gestuurd waarvan ik 2 dagen later pas reactie krijg dat mijn aanvraag met succes is afgesloten... ??? Voor de rest geen reactie op mail gekregen. Dan de chat geprobeerd waarvan ik tot op heden nog geen reactie op heb gehad. Ik heb op donderdag gebeld voor mijn track & trace code omdat ik deze nog steeds niet had gekregen. Artikel is op die donderdag ook pas gelukkig geleverd. Dankzij de fijne vriendelijke klantenservice aan de telefoon toch nog 1 ster. Als je afspraken niet kunt nakomen moet je ze ook niet maken.

Goedendag Kim, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, onze excuses hiervoor. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Martijn, kookmania.com

ZEER SNEL GELEVERD

Goedendag Jacob Hiemstra, Hartelijk dank voor de positieve review. ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, kookmania.com

Goed gere3

Goedendag Jopie Klein Hegeman, Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, Kookmania.com

Het is gewoon plezier.

Zeer fijn. Gebruik vriendelijk en makelijk te wassen.

Goedendag Hassan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u erg tevreden bent met uw aankoop. We zien u graag nog eens terug. Martijn, kookmania.com

Messen die ik heb besteld zijn geweldig.

Goedendag Jane Kartowidjojo, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u blij bent met uw aankoop. Ik wens u veel snij plezier met de messen. Martijn, kookmania.com

Superslechte service. Product niet geleverd

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf is dit. Na vooraf gebeld te hebben of een product op voorraad was en de bevestiging daarvan te krijgen heb ik een bestelling geplaatst. Product niet geleverd, na 2 weken zelf maar gemaild. Vele antwoorden ontvangen met een hoop gelieg en gedraai. Product nooit ontvangen en er wordt op geen enkele wijze initiatief getoond om het ongemak op te lossen. Koop hier dus niet, lees ook de vele nare, negatieve en slechte ervaringen op Facebook voordat je besluit om hier iets te kopen. Had ik ook moeten doen.

Goedendag Rob, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, onze excuses hiervoor. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice zodat zij kunnen kijken hoe ze u verder kunnen helpen. Martijn, kookmania.com

Blij

Tevreden met de snelle levering, naast dat ook nog goede kwaliteit voor mijn berghoff pannen. Kortom tevreden

Goedendag Hendrik Pieters, Hartelijk dank voor de positieve review, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien. Martijn, Kookmania.com

Fijn en snel

Een hele mooie pannenset van Berghoff besteld en deze supersnel thuis geleverd gekregen. Wat een mooie pannenset!

Goedendag Angela, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u veel plezier met de aankoop en we hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, kookmania.com

Top pannenset van Berghoff

Blij met de aankooop is een erg handige set, snel geleverd door kookmania

Goedendag Peter Bakker, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de aankoop. We hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, kookmania.com

Goede webshop!

Gewoon allemaal in orde

Goedendag Frans, Hartelijk dank voor uw positieve review. We hopen u in de toekomst graag terug te zien. Martijn, kookmania.com

Groot aanbod

Echt een top site met een heel groot aanbod vooral van de merken royalty line en berghoff!

Goedendag Frank, Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze website, we hopen u daarom ook graag weer eens terug te zien. Martijn, kookmania.com

Ik ben zeer tevreden! Snelle levering, goede prijs en een degelijk product!

Goedendag Frederik, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We hopen u graag nog eens terug te zien. Martijn, Kookmania.com

Over Kookmania.com

Bent u op zoek naar een degelijk pannenset of een professioneel messenset? Bekijk ons ruime assortiment kookartikelen en bestel online vanuit uw stoel. Onze artikelen zijn altijd op voorraad en voor 15:30 besteld is de volgende werkdag (thuis)bezorgd in Nederland en Belgie. Maak een keuze uit diverse topmerken in diverse prijsklasse zoals onder andere Berghoff en WMF.