Zeer teleurgesteld

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, Klantenservice is niet bereikbaar, beloven alles te doen om spoedige mij bestelling te bezorgen en geen contact meer. Ben erg kwaad

Goedendag Kamia, Bedankt voor uw review. Mocht u problemen hebben met de levering van uw bestelling kunt u het beste een mail sturen naar de klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat ze voor u kunnen doen. Martijn, autovoorkinderen.nl

Teleurgesteld

Voor 15:30 besteld morgen in huis moeten jullie van de site halen , want ik heb gewoon een week moeten wachten . Leuk met strik erbij voor ze verjaardag maar 1 week vantevoren besteld voor de zekerheid en komt de auto toch 1 dag na zijn verjaardag heel erg leuk die auto op ze verjaardag NOT!!! Dus ben zeker niet tevreden met jullie beloftes en die niet worden nagekomen !!!! En mijn neef heeft ook bij jullie besteld met hetzelfde probleem dat duurt nog langer dan een week. Zal volgende keer toch echt een ander bedrijf uitzoeken.

Goedendag Bob, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. Excuses hiervoor! Ik ga dit voor u doorzetten naar mijn collega's die hierover gaan. Martijn, autovoorkinderen.nl

Veel te late bezorging

We hadden speciaal op deze website besteld op donderdag omdat we het op maandag nodig hadden. Er stond op de website; op werkdagen voor 15.30 besteld, morgen in huis. We hebben bijna 2 weken moeten wachten en dus het kado niet kunnen geven aan degene waar het voor bedoelt was (wonen 2,5u rijden van ons vandaan). Erg jammer dus!

Goedendag Ben, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. Excuses hiervoor! Ik ga dit voor u doorzetten naar mijn collega's die hierover gaan. Martijn, autovoorkinderen.nl

Slechte Service

Ik had een vespa scooter besteld voor mijn dochter van 2, die heb ik kapot geleverd gekregen in de doos. Daarna heb ik telefonisch contact gehad en moest ik een retourformulier invullen en daarna zouden ze contact met mij opnemen. Ondertussen ben ik 2 telefoontjes en 3 emails verder en heb ik nog steeds geen reactie terug en geen retourformulier gekregen om ‘m retour te sturen en me geld terug te krijgen! Schande ohja en een huilende dochter!

Goedendag Shirley, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de scooter kapot heeft ontvangen, excuses hiervoor! Een behandeling van een retour wordt binnen 14 dagen verwerkt vanaf dat wij het pakket retour hebben ontvangen en u ontvangt hier dan ook bericht over. Mocht u meer willen weten kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Martijn, autovoorkinderen.nl

I bought two cars for two children aged 3. It's great fun. My boys if they could sleep in these cars. Assembling the car is very simple. I recommend to everyone. One small drawback is the delay in delivery. But it was worth the wait. Thank you

• Poleciłbyś nas? Yes

Good day Emilia, Thank you very much for your positive review. It's great to hear that your sons are so happy with the car. I wish you a lot of fun with the car. Martijn, autovoorkinderen.nl

Goede prijs snelle bezorging

Goedendag Hans, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Zeer slecht

Ik heb een scooter besteld, waarvan de zadel, naam op kenteken en cadeau lint ontbrak. Hier heb ik overigens voor betaald. Telefonisch contact met ze gehad, dame spreekt slecht nl, weigert je verhaal aan te horen. Terwijl ik hier 170.- voor betaald heb Voor mij nooit meer. Ik zal dit bedrijf nooit aanbevelen.

Goedendag Nassira Tahtahi, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen u dan verder helpen. Martijn, autovoorkinderen.nl

Besteld dag daarna een link en bijzonder snel geleverd

Goedendag Linda van Heeswijk, Hartelijk bedankt voor uw review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

ZEER SLECHT !

Op site staat voor 15:30 besteld op werkdag, volgende dag is item bezorgd !!! Op 3-7-2021 besteld en betaald ,Nu 7-8-2021 nog geen eens trake en trace code ontvangen !!! Elke dag gebeld word je verteld dat het niet in NL op voorraad is en leverancier in belgie gaat het opsturen!!! We gaan met zijn allen voor zorgen dat het afgelopen is met deze blazer acties van deze b.v.! Ik raad deze web winkel niet aan en we hebben een dikke dossier aangemaakt met advocaat en al en gaan deze mensen hard en goed aanpakken zodat ze geen valse belofdes maken meer. Zieke kind wacht al dagen op artiekel ! Als het telaat aankomt mogen we zeker ook voor terug sturen opdraaien voor de kosten ! Goed bezig maar we gaan dit heel goed aanpakken met advocaten en rechters! Heb ze elke dag de kans gegeven om mij nog is terug te bellen en dit te veranderen maar GELD verdiennen gaat voor alles bij deze b.v. jammer dat ze zelf daar geen begriep voor hebben en niks aan willen doen dan gaan wij het doen met zijn allen ....komt zeker goed ! Slechte beoordelingen gaan ze beoordelen en dan pas hier plaatsen ook een goeie van jullie !!! Dus vandaar de hoge score ..lol ! Tonen jullie dit niet dan ga ik het op sociaal media plaatsen .alle gesprekken zijn opgenomen en genoeg bewijs verzameld en genoeg mensen die hier last van hebben gehad ...tot snel weer !!!

Goedendag Farshid, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u totaal niet tevreden bent. Excuses hiervoor voor wat er is gebeurt!! Ik ga dit doorzetten voor u. Martijn, autovoorkinderen.nl

Ik vindt prima

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie was goed alleen de motor kinder was klein

Goedendag Abdelhafid, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Martijn, autovoorkinderen.nl

Wij zijn keurig te woord gestaan heel tevreden

Goedendag Jo, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Walgelijk bedrijf

Auto beschadigd ontvangen en bedrijf wilt alleen €15 korting aanbieden. Kijk goed uit als je hier iets bestelt! Niet eens een halve ster waard

Goedendag Nahely, Bedankt voor uw review. Excuses dat u niet tevreden bent met het bedrijf. Martijn, autovoorkinderen.nl

Grote teleurstelling

De politiemotor die we besteld hebben zo voor kinderen van 3 tot 6 jaar zijn, we mogen blij zijn als mijn kleinzoon (die dat ding voor zijn derde verjaarjaardag kreeg) er 6 maanden gebruik van kan maken dan is hij er wel uit gegroeid. ook zat het kenteken met zijn naam er niet bij. Ik zal uw bedrijf dan ook niet aanbevelen aan andere mensen.

Goedendag Marja Jacobs, Bedankt voor uw review. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u dan graag verder. Martijn, autovoorkinderen.nl

Snelle levering, mooie aanbieding

Goedendag Jennie, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Goed product

Snel geleverd, goed verpakt en goede kwaliteit auto. Ziet er prachtig uit, doet het goed. Leuk met led verlichting en net echt, maar dan klein.

Goedendag Marjan, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Twee auto,s gekocht voor een tweeling. Echter op dezelfde frequenties, dus niet te gebruiken samen !

Vind dat na telefonisch kontakt met dit bedrijf, als men twee auto,s koopt, toch mag verwachten te waarschuwen dat dit niet werkt. Beide auto’s hebben dezelfde frequenties. Er werd na telefonisch kontakt nadien laconiek over gedaan en geen oplossing geboden, omdat auto,s al in elkaar waren gezet. Dit moet wel anders kun je toch niet proberen of ze het doen !!!!

Goedendag Jan, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service, u kunt ten alle tijden onze klantenservice mailen en zij zullen u dan verder helpen. Martijn, autovoorkinderen.nl

Snel geleverd en zag er goed uit

Beste Derek Tentua, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Waardeloos,

Auto gekocht voor m’n dochter volle mep voor betaald , dag later 35 euro korting ik bellen maar wat denk je? Grote bek van de medewerkster aan de telefoon, geld kon ik vergeten. Terwijl het wel zo netjes was om dit gewoon terug te betalen, zoals elk bedrijf dat doet, Eerste en laatste keer hier.

Goedendag Maik, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service, u kunt ten alle tijden onze klantenservice mailen en zij zullen u dan verder helpen. Martijn, autovoorkinderen.nl

Prima...

Goedendag Selcuk, Hartelijk bedankt voor uw review. Veel plezier gewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Gisteren besteld, vandaag in huis. Alles zat er keurig bij en op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Goedendag Ben, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Wij konden vooraf in de showroom komen kijken naar de auto die we op het oog hadden, eenmaal daar werden we vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. Na dat we informatie hadden gehad over de auto meteen de auto besteld, 2 dagen later was hij binnen! Wij raden autovoorkinderen.nl zeker aan!

Goedendag Ramon, Ontzettend bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over het bedrijf. Ik wens jullie veel plezier toe met de aankoop en hopelijk zien we u in de toekomst nog eens terug. Martijn, autovoorkinderen.nl

Niets te klagen.

Je krijgt wat je koopt, snelle levering, eenvoudig in elkaar te zetten en een hele blije dochter!

Goedendag Luke, Enorm bedankt voor de positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. En we zien u graag nog eens terug. Martijn, Autovoorkinderen.nl

Makkelijk uitzoeken, ruime keuze, goede kwaliteit

Ik heb snel, precies gevonden wat ik zocht. Het is een mooi product, ik ben benieuwd hoe lang mijn kleinzoon er plezier van heeft. Het leveren ging prima, ook het afmonteren was met 1 schroevendraaier goed te doen.

Goedendag Petra, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw aankoop. Ik wens uw kleinzoon heel veel rij plezier toe. Martijn, autovoorkinderen.nl

Order geplaatst, een Bentley voor mijn kleinzoon, welke de volgende dag direct is uitgeleverd. Mijn kleinzoon was dus binnen 48 uur de trotse eigenaar van de Bentley. Werd goed op de hoogte gehouden met de dhl link. De auto is zeker zijn prijs waard. Het bedrijf verdient alle lof Mvg M.A. Rijke Roosendaal

Goedendag A. Rijke, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat u kleinzoon helemaal blij is met zijn Bentley. Ik wens uw kleinzoon heel erg veel rijplezier in de Bentley. Martijn, autovoorkinderen.nl

Prachtig product

Werd ruim op tijd geleverd,mijn kleindochter was er super blij mee. En daar doe je het voor hè. De prijs/kwaliteit verhouding is ook perfect. Al met al dus heel tevreden

Goedendag Karin, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u kleindochter heel veel plezier ermee. Martijn, autovoorkinderen.nl

Over Autovoorkinderen.nl

Bent u op zoek naar elektrische kinderauto's voor uw zoon of dochter? Dan bent u bij autovoorkinderen.nl aan het juiste adres! In onze webshop vindt u een ruim assortiment elektrische kinderauto's met licentie van verschillende topmerken zoals Mercedes ,Audi, BMW en Range Rover. Bovendien levert auto voor kinderen altijd snel, betrouwbaar en in heel Nederland en Belgie. Onze elektrische kinderauto's zijn geschikt voor kinderen vanaf één tot en met zes jaar en beschikken over de gestelde veiligheidsnormen. Bij Autovoorkinderen.nl hebben wij alle elektrische kinderauto en kindermotors in de webshop op voorraad waardoor wij snel kunnen leveren (voor 15:30 besteld = de volgende werkdag in huis).