Niet hier bestellen. NIET

Echt slechte klantenservice , ik heb 70 euro betaald aan een kinder loopauto. Er staat voertuig garantie van 6 maanden. en je moet maar zien acbter te komen waarop die garantie is want letterijk op niks geldt de garantie. het staat alleen bij veelgestelde vragen en dit staat er: Helaas vallen niet alle onderstaande onderdelen onder de garantie: De 4 wielen van het voertuig. Het wiel. De voorruit. De kunststof zitting en kunstleer. De spiegels. De stickers op het voertuig. De "carrosserie" van het voertuig (bijv. Scheur door een slag tegen het trottoir). waarop is die garantie precies? dit is letterlijk de hele auto wat bovenbenoemd wordt hahahaha. Echt zielig zijn ze. mijn kinder auto heeft een probleem met 1 wiel en dat rubbertje gaat er gelijk af als hij rijdt. ze zeggen ja jammer je moest binnen 3 dagen aangeven over schade(terwijl dit niet zichtbaar is) en garantie geldt niet voor de wielen. wil je een wiel? kost 20 euro excl verzend kosten. dus 26,95 extra betalen omdat hun een slechte wiel leveren? een en al belachelijk bedrijf.

Beste Rania, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Helaas vallen de wielen inderdaad niet onder de garantie. De 6 maanden garantie geldt alleen voor electronische problemen. Alles over onze garantie is terug te lezen op onze website. Missende onderdelen en/of schade dient binnen 3 dage na ontvangt van de bestelling aan ons te worden gemeld. Omdat het wiel niet in de garantie valt zijn de kosten voor een nieuw wiel voor eigen rekening. Martijn, autovoorkinderen.nl

Heeeeeel slecht!

Auto niet compleet geleverd. Dit was er niet bij geleverd: het stuur, de zijspiegels, schroevenset en het wt kenteken op naam. De auto zelf was zwaar beschadigd, barsten in de auto, achter en voor lampen lagen er half uit. Je krijgt geen waar voor je geld. De auto ziet er op de site zo mooi uit en dan krijg je heel wat anders opgestuurd. Het contact loopt moeizaam via de mail. Hoop dat ik snel mijn geld terug krijg.

Beste P, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de auto niet in de juiste staat door u is ontvangen. Als u bij het bestellen de naam voor op het nummerbord heeft ingevuld wordt deze bij de pakbon aan de buitenkant van de doos gestopt. Missende en/of kapotte onderdelen dienen binnen 3 dagen na ontvangst aan ons te worden gemeld zodat we dit kunnen oplossen. Helaas ontstaan ​​die krassen en deuken tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen en deuken dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Als u het pakket via ons retourportaal heeft retour gestuurd nadat wij deze hebben goed gekeurd wordt uw retour bij terug ontvangst binnen 14 dagen door ons verwerkt. Martijn, autovoorkinderen.nl

Kentekenplaat niet gelevert

Had voor mijn dochter de audi tt bestel. Nu kraken de speakers enorm en is de persoonlijke kentekenplaat niet geleverd. Had wel wat meer voor dit geld verwacht

Beste Vera, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niets terug vinden of dat u contact heeft opgenomen met ons hierover. Als u bij het bestellen een naam heeft ingevoerd, vindt u uw sticker naamplaatje aan de buitenkant van de doos in een "paklijst" -envelop met daarin de afleverbon / factuur en het naamplaatje er vlak achter. Het komt wel eens voor dat de vervoerder deze envelop per ongeluk verwijdert, laat het ons dan weten door uw ordernummer door te geven en wij sturen u een nieuwe per post. Martijn, autovoorkinderen.nl

Zeer slecht

Voor mijn zoontje een motor besteld, wat op de site staat product omschrijving klopt niet. Er zouden 2 standen op de motor zitten hard en zacht. Dit is echter niet het geval. Krijg als reactie terug dat ze hier niks meer kunnen .. ik stuur het product retour!!

Beste Sanne, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en dat de product informatie niet juist is. Wij zullen dit meenemen en zorgen dat het wordt aangepast. Excuses hiervoor! Martijn, autovoorkinderen.nl

Snelle levering, Goede prijs/ kwaliteit.

Beste Anouar, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent en ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Wat een verschrikkelijk KUT bedrijf

Volgens de regels afspraak gemaild,geen mail terug .Bedrijf tussen 10 en 1600 geopend. Sta je voor de deur krijg je te horen dat er geen personeel is voor de verkoop wordt je gewoon weggestuurd. Te triest voor worden dit .

Beste Cees van der Caaij, Bedankt voor uw review. In verband met de corona zitten wij maar met een paar mensen op kantoor. Een afspraak is pas bevestigd als wij op de mail hebben gereageerd dat de afspraak is goedgekeurd. Excuses dat dit zo is gelopen. Martijn, autovoorkinderen.nl

Waardeloos

210 euro betaald. Beschadigde auto geen sticker erbij en waardeloze klantenservice. Nooit meer en zal het zeker in mijn omgeving afraden.

Beste Ayoub, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u een beschadigde auto heeft ontvangen, zonder nummerbord erbij en dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Excuses hiervoor. Helaas zoals in het mail contact ook aangegeven ontstaan ​krassen, deuken en lijmresten tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen, deuken en lijmresten dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Op een zwart voertuig merk je het natuurlijk meer. Dit valt helaas niet onder garantie. Nogmaals excuses hiervoor. Martijn, autovoorkinderen.nl

Afspraken worden niet op tijd nagekomen! Kenteken zeer slecht kwaliteit!

Op de site staat voor 15:30 besteld, morgen in huis. Ik kreeg mijn bestelling pas vrijdag terwijl ik het op maandagochtend had besteld. Telefonisch werd er aangegeven dat het autotje via de magazijn uit Belgie werd verstuurd, maar dit wordt natuurlijk niet vermeld op de site (op voorraad is op voorraad, dan maar de volgende dag leveren of helemaal niet op de site zetten dat ke de volgende dag kan leveren). Een ander dingetje. Ik wou een extra kentekenset, hiervoor heb ik 5 euro extra betaald, deze kreeg ik ipv 1 dag 1,5 week later. Dit was niet eens een normale sticker, het is gewoon een van papier kwaliteit wat je zelf moet uitknippen, zonder enige folie of wat, als het eenkeer regent kun je het gelijk weggooien. Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bestelling compleet ontvangen waarbij ik zeer ontevreden ben over de stickerkwaliteit en levering. En wat ook heel raar is, dat je telefonisch elke keer 10min moet wachten terwijl er niemand voor je in de wacht staat. Conclusie is nooit meer zaken doe met dit bedrijf, ze bieden je ook geen oplossing, alleen of ik een week geduld wil hebben… zucht…

Beste Ferhat, Bedankt voor uw review. Helaas zijn de nummerborden standaard een maat en worden deze op stickerpapier geprint. Deze dient u zelf op maat te knippen omdat het een standaard formaat is en deze voor ieder voertuig gebruikt wordt. Uw bestelling werd verzonden vanuit ons magazijn in België en de naamplaten vanuit ons magazijn in Nederland vandaar dat dit apart werd verstuurd en dat u op de naamplaten ook langer heeft moeten wachten. Dit hebben wij in de mail naar u ook aangeven dat het apart werd verzonden. Echter is het zo dat het wel eens voor kan komen dat pakketten vertraging oplopen met het verzenden. Ondanks alles wens ik u wel veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Misleiding op de Website

Volgens omschrijving een 4 wd beachbuggy besteld. En een 2 wd geleverd gekregen Na mailcontact bleken ze helemaal geen wd te kunnen leveren. Terwijl in het instructieboek er een hele pagina aan het 4wd word gewijd

Beste Tonie, Bedankt voor uw mail. Helaas was dit een fout op onze website waardoor het erg verwarrend was. Nogmaals onze excuses voor het misverstand. De handleiding die mee wordt gestuurd is altijd een universele handleiding voor alle modellen. Ondanks alles wens ik u toch veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

prachtig ding

Wel beetje moeilijk om in elkaar te zetten

Beste E, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Op onze website staan instructievideo's voor het monteren van de voertuigen. Wel wil ik u veel plezier wensen met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Mijn dochter is super blij met haar paard,makkelijk te bevestigen,en snelle levering, ook makkelijk te bedienen,mijn dochter van 2 reed er meteen op weg

Beste Jeffrey, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Wat leuk om te lezen dat uw dochter helemaal blij is met haar paard. Heel veel plezier ermee gewenst. Martijn, autovoorkinderen.nl

Zeer tevreden.

Erg tevreden, netjes verpakt en heel snel geleverd, top !

Beste Fati, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Echt een aanrader

Top levering was optijd en kwaliteit is goed aanrader dus

Beste Ramona, Hartelijk bedankt voor de review en veel plezier met de aankoop! Martijn, autovoorkinderen.nl

Helaas niet op tijd

Zal wel goed komen maar helaas niet op tijd mijn kleinzoon is 20-9 harig dus helaas kan ik zijn cadeau niet op tijd geven

Beste Dani, Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas was het voertuig wat u had besteld een pre order en deze kwam later binnen waardoor die spijtig genoeg niet op tijd was voor uw kleinzoon zijn verjaardag. Hopelijk was uw kleinzoon wel blij met zijn cadeau en gaat hij er veel plezier aan beleven. Martijn, autovoorkinderen.nl

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Hobbelpaard mooi van kwaliteit, de kinderen zijn er dol op

Beste Rabia, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Wat leuk om te horen dat de kinderen er dol op zijn. Heel veel speelplezier toegewenst. Martijn, autovoorkinderen.nl

Onbereikbaar

De stickers waren lelijk, de auto loopt geen 6 km per uur zoals geadverteerd maar 3 km per uur zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Naar aanleiding hiervan wilden wij bellen en omruilen, maar we hebben na 10 keer bellen de moed opgegeven. We balen enorm!

Beste Bennie, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice is alleen via chat of mail op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 16:00 uur. Telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Alle vragen/informatie vind u op onze website bij de FAQ. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons altijd een mail sturen naar: [email protected] Martijn, autovoorkinderen.nl

Prima bezorgd

Alles klopte. Ik h et in elkaar zetten

Beste Marianne, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Slechte ervaring

Wij hebben een roze scooter besteld en 2 weken later nog niks binnen, geen goeie track en tracé code, helemaal niks, uiteindelijk zelf iedere keer kontakt opgenomen met de klantenservice en te horen gekregen dat die onderweg was, nou niet dus! wij waren er klaar mee en hebben de bestelling helaas moeten annuleren, en toen hoorde ik dat ie ergens was gebracht waar ik hem kon ophalen zo raar, dus nee geen goede ervaring helaas Mvg Elham

Beste Elham Jermoumi, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Helaas gebeurt het wel is dat er vertraging op de pakketen zit, hieraan kunnen wij helaas ook niks veranderen. Het pakket is door de vervoerder een aantal keer bij u thuis aangeboden, maar omdat er op die momenten niemand thuis was is het pakket naar een ophaalpunt gebracht. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Martijn, autovoorkinderen.nl

Tot nu toe goed! 2 motoren binnen 4 dagen geleverd.

Had wat negatieve recensies gelezen waar ik wel van schrok. Beide motoren waren binnen 4 dagen geleverd. De gepersonaliseerde kentekens ontbraken echter bij beide leveringen.

Beste Nicky, Bedankt voor uw review. Mocht u bij het bestellen de namen hebben ingevuld voor op de kentekens worden deze normaal met de bestelling mee geleverd. Deze worden dan in het plastic hoesje aan de buitenkant van de doos geplakt bij de pakbon. Het wil ook wel eens voorkomen dat deze door de vervoerder wordt verwijderd. Nu werken wij met 2 magazijnen 1 in Nederland en 1 in België. Mocht uw pakket vanuit België verzonden zijn worden de gepersonaliseerde nummerborden apart met de post naar u verzonden vanuit ons magazijn in Nederland. Mocht u de nummerborden niet gevonden hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat ze opnieuw naar u verzonden kunnen worden. Martijn, autovoorkinderen.nl

Zeer slecht!

Niet klant vriendelijk… artikel niet op tijd geleverd.. naambord niet meegeleverd. Telefonisch sievert bereikbaar. Via de mail worden mijn vragen toch niet beantwoord! Heb geen afleverbon ontvangen? Die zou met naambord gestuurd worden.

Beste Vergin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u dit ervaart. U kunt ten alle tijden nog contact met ons opnemen via de klantenservice. Martijn, Autovoorkinderen.nl

Slecht nix binnen gekregen wel betaald en ook geen geld terug geven

Auto besteld voor me kind niet binnen gekomen al 3 weken verder en heb helaas ergens anders een andere cado moeten halen en daarom vraag ik nu me geld terug !!!!!!

Beste Karlo, Na uw telefoongesprek zijn wij direct een onderzoek gestart met onze pakketvervoerder. Zodra er vorderingen zijn in het onderzoek zullen wij hiervan op de hoogte brengen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice. Martijn, Autovoorkinderen.nl

Goede/duidelijk instructie boekje leuke nummerbord met naam ik ga zeker nog een keer wat bestellen.

Beste Edithzyana, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop en we zien u graag nog eens terug. Martijn, autovoorkinderen.nl

Mijn zoontje is nog nooit zo blij geweest

Ik heb een auto(tje) gekocht, en zoals er op de site stond heb ik hem de volgende dag ontvangen. Mijn zoontje zijn dag kon niet meer stuk!

Goedendag Sander, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u en uw zoontje heel veel plezier met de auto. Martijn, autovoorkinderen.nl

Erg blij met jullie snelheid van leveren en kwaliteit, m’n dochter van 6 is ontzettend verliefd op haar grote eenhoorn paard!! (Ik stiekem ook!!)

Beste Marleen, Hartelijk bedankt voor de leuke review. Ik wens uw dochter heel veel plezier toe met de eenhoorn! Martijn, autovoorkinderen.nl

Snelle levering en goed product

Beste Koen, Bedankt voor uw review. Ik wens u heel veel plezier met de aankoop! Martijn, Autovoorkinderen.nl

Over Autovoorkinderen.nl

Bent u op zoek naar elektrische kinderauto's voor uw zoon of dochter? Dan bent u bij autovoorkinderen.nl aan het juiste adres! In onze webshop vindt u een ruim assortiment elektrische kinderauto's met licentie van verschillende topmerken zoals Mercedes ,Audi, BMW en Range Rover. Bovendien levert auto voor kinderen altijd snel, betrouwbaar en in heel Nederland en Belgie. Onze elektrische kinderauto's zijn geschikt voor kinderen vanaf één tot en met zes jaar en beschikken over de gestelde veiligheidsnormen. Bij Autovoorkinderen.nl hebben wij alle elektrische kinderauto en kindermotors in de webshop op voorraad waardoor wij snel kunnen leveren (voor 15:30 besteld = de volgende werkdag in huis).