Filters

2

Geen aanrader

Ik had elektrische kinderauto Mercedes AMG G63 als cadeau besteld. Niet bepaald goedkoop. Onderstaande redenen voor teleurstelling: 1. Betaald voor een strik. Deze werd niet meegeleverd, dus moest ik zelf nog op pad om weer geld uit te geven aan een strik. 2. De doos kwam aan met scheuren en deuken. Kan natuurlijk zijn ontstaan door vervoer, maar toen ik de doos open deed, bleek er een retourbon van een andere klant in te zitten met gegevens erop. Dat toont voor mij aan dat de retour niet eens gecontroleerd is op schade etc. en de doos al meerdere keren heen en weer is gegaan, waardoor er veel schade was. Om de doos zo als cadeau te geven is geen gezicht. Daarnaast zou ik het niet prettig vinden als een andere klant mijn gegevens kan inzien. De retour lijkt gewoon rechtstreeks weer doorgestuurd te zijn naar een andere klant. 3. Al is het gepersonaliseerde nummerbord gratis. Echt niet de moeite waard. Het is gewoon op normaal papier geprint (niet waterbestendig) met bedrijfsnaam (Prijstechnisch BV) erop. Het enige is dat je het kan plakken. Ik had liever het milieu gespaard, want het gaat nu gewoon de papierbak in. Kortom, ik had liever €20 meer betaald voor een meer professioneel bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nhpa, Bedankt voor uw mail. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Onze producten worden allemaal nieuw verzonden en gecontroleerd voor de verzending. Dat een doos beschadigd raakt kan natuurlijk door het vervoer ontstaan. Onze excuses dat er een retourbon in uw doos zat, dit is iets wat niet had mogen gebeuren en ga dit door zetten naar de juiste afdeling dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Martijn, Autovoorkinderen.nl

9

Geweldig

Mooi leuk geinig karretje

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Silvia, Heel erg bedankt voor uw review! Wij wensen uw zoon/dochter ook veel plezier met het spelen. Martijn, Autovoorkinderen.nl

1

Waardeloos!

2,5 week geleden een electrische motor besteld voor de verjaardag van ons zoontje. Die kwam op tijd binnen. Echter, het beloofde kentekenbord met naam en de cadeaustrik werden niet geleverd. Na een mail zou deze alsnog toegestuurd worden. We zijn inmiddels 1,5 week verder en geen van beide zijn aangekomen. Morgen is ons zoontje jarig en krijgt dus niet wat we besteld hebben. Vandaag een mail gestuurd naar de klantenservice en die sturen alleen: ja excuus het wordt deze week geleverd. Daar heb ik toch niks aan? Waardeloze belofte, ik zit te wachten en kan op het laatste moment nog even zelf wat gaan regelen. Wat een waardeloze aanfluiting dit bedrijf. Op de website staat leuk vermeld dat er gezocht wordt naar de beste oplossing?! Niet dus!! Als m'n zoontje morgen niet jarig was geweest hadden ze de motor ook nog terug gekregen. Bah.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Andrea Bosscher, Bedankt voor uw review. Het spijt ons enorm dat u dit niet goed heeft ervaren. Onze collega’s hebben dit voor u opgelost en de missende producten nagestuurd. Wij willen u daarom als nog veel plezier wensen met de aankoop. Martijn, Autovoorkinderen.nl

10

mooie moter

heeft er veel plezier mee

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste john i in den kleef, Hartelijk dank voor de review. Heel veel rijplezier. Martijn, Autovoorkinderen.nl

1

Slechte kwaliteit/service elektrische motor.

Binnen een week was 1 zijwieltje van de motor afgebroken. Contact opgenomen via mail. Kreeg te horen dat t 20 weken levertijd zou zijn. Vervolgens maar gebeld kon het wieltje uit een ander magazijn binnen een week worden geleverd, MAAR je moet er voor betalen! Want er is op gereden dus valt het niet onder de garantie. Er wordt inderdaad op gereden (kind 3 jaar en 15 kg) daar is dat ding ook voor bedoeld?! Het zou een service zijn om het gewoon kosteloos te vervangen en anders geen troep verkopen voor 160 euro!

  • Aanbevelen? Nee
1

onjuiste leveringsinformatie en slechte klanten service

Ik heb een loopauto besteld en ik zou hem volgens de info op de website de volgende dag ontvangen (voor 15.00 uur bestellen, morgen in huis). Maar het werd 4 dagen later geleverd zonder enige kennisgeving. Het was een cadeau voor de verjaardag van mijn zoon, en ik kon het niet op tijd geven. En ook zou ik de track en trace code krijgen als het verzonden was, maar ik kreeg niets voordat ik de klantenservice vroeg om de bestelling te annuleren toen het al te laat geleverd was. Het pakket werd teruggestuurd omdat "er niemand thuis was", maar mijn man en ik waren thuis op het moment van levering en voor die tijd. Verder is de telefonische klantenservice nooit bereikbaar. Ik moet het pakket nog steeds terugvinden. Ik ben helemaal niet tevreden over de service en zal er nooit meer gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Soran, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u totaal niet tevreden bent. I.v.m. de extreme drukte is onze klantenservice beperkt beschikbaar. Inmiddels is het pakket bij ons retour gekomen en hebben wij het aankoopbedrag gecrediteerd. Mocht u nog vragen hebben kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Martijn, Autovoorkinderen.nl

2

Niet gekregen wat geschreven stond

We hebben een jeep besteld waar bij staat 2 zitter, zodat onze zoontjes samen kunnen rijden. Hebben een jeep gekregen waar 1/1,5 kind in past. Maar nooit 2. En ons zoontje is heel smal en de ander net een jaar.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Indira, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de Jeep. Excuses hiervoor. Ik ga het doorzetten naar de collega's van de marketing zodat zij hier iets mee kunnen doen. Martijn, autovoorkinderen.nl

8

Nie ma tragedii

Ciężko się dodzwonić. Można cały dzień dzwonić i tak nikt nie odbierze. Na odpowiedź e-mail podobnie długo się czeka. Po za tym wszystko bylo ok. Produkt zwróciłem i pieniądze otrzymałem bez problemu. W sumie to polecam.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer teleurgesteld

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, Klantenservice is niet bereikbaar, beloven alles te doen om spoedige mij bestelling te bezorgen en geen contact meer. Ben erg kwaad

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Kamia, Bedankt voor uw review. Mocht u problemen hebben met de levering van uw bestelling kunt u het beste een mail sturen naar de klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat ze voor u kunnen doen. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Teleurgesteld

Voor 15:30 besteld morgen in huis moeten jullie van de site halen , want ik heb gewoon een week moeten wachten . Leuk met strik erbij voor ze verjaardag maar 1 week vantevoren besteld voor de zekerheid en komt de auto toch 1 dag na zijn verjaardag heel erg leuk die auto op ze verjaardag NOT!!! Dus ben zeker niet tevreden met jullie beloftes en die niet worden nagekomen !!!! En mijn neef heeft ook bij jullie besteld met hetzelfde probleem dat duurt nog langer dan een week. Zal volgende keer toch echt een ander bedrijf uitzoeken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Bob, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. Excuses hiervoor! Ik ga dit voor u doorzetten naar mijn collega's die hierover gaan. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Veel te late bezorging

We hadden speciaal op deze website besteld op donderdag omdat we het op maandag nodig hadden. Er stond op de website; op werkdagen voor 15.30 besteld, morgen in huis. We hebben bijna 2 weken moeten wachten en dus het kado niet kunnen geven aan degene waar het voor bedoelt was (wonen 2,5u rijden van ons vandaan). Erg jammer dus!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Ben, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. Excuses hiervoor! Ik ga dit voor u doorzetten naar mijn collega's die hierover gaan. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Slechte Service

Ik had een vespa scooter besteld voor mijn dochter van 2, die heb ik kapot geleverd gekregen in de doos. Daarna heb ik telefonisch contact gehad en moest ik een retourformulier invullen en daarna zouden ze contact met mij opnemen. Ondertussen ben ik 2 telefoontjes en 3 emails verder en heb ik nog steeds geen reactie terug en geen retourformulier gekregen om ‘m retour te sturen en me geld terug te krijgen! Schande ohja en een huilende dochter!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Shirley, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de scooter kapot heeft ontvangen, excuses hiervoor! Een behandeling van een retour wordt binnen 14 dagen verwerkt vanaf dat wij het pakket retour hebben ontvangen en u ontvangt hier dan ook bericht over. Mocht u meer willen weten kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Super

I bought two cars for two children aged 3. It's great fun. My boys if they could sleep in these cars. Assembling the car is very simple. I recommend to everyone. One small drawback is the delay in delivery. But it was worth the wait. Thank you

  • Poleciłbyś nas? Yes

Reactie van het bedrijf

Good day Emilia, Thank you very much for your positive review. It's great to hear that your sons are so happy with the car. I wish you a lot of fun with the car. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Heel goed

Goede prijs snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Hans, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Zeer slecht

Ik heb een scooter besteld, waarvan de zadel, naam op kenteken en cadeau lint ontbrak. Hier heb ik overigens voor betaald. Telefonisch contact met ze gehad, dame spreekt slecht nl, weigert je verhaal aan te horen. Terwijl ik hier 170.- voor betaald heb Voor mij nooit meer. Ik zal dit bedrijf nooit aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Nassira Tahtahi, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen u dan verder helpen. Martijn, autovoorkinderen.nl

9

Snelle levering

Besteld dag daarna een link en bijzonder snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Linda van Heeswijk, Hartelijk bedankt voor uw review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

ZEER SLECHT !

Op site staat voor 15:30 besteld op werkdag, volgende dag is item bezorgd !!! Op 3-7-2021 besteld en betaald ,Nu 7-8-2021 nog geen eens trake en trace code ontvangen !!! Elke dag gebeld word je verteld dat het niet in NL op voorraad is en leverancier in belgie gaat het opsturen!!! We gaan met zijn allen voor zorgen dat het afgelopen is met deze blazer acties van deze b.v.! Ik raad deze web winkel niet aan en we hebben een dikke dossier aangemaakt met advocaat en al en gaan deze mensen hard en goed aanpakken zodat ze geen valse belofdes maken meer. Zieke kind wacht al dagen op artiekel ! Als het telaat aankomt mogen we zeker ook voor terug sturen opdraaien voor de kosten ! Goed bezig maar we gaan dit heel goed aanpakken met advocaten en rechters! Heb ze elke dag de kans gegeven om mij nog is terug te bellen en dit te veranderen maar GELD verdiennen gaat voor alles bij deze b.v. jammer dat ze zelf daar geen begriep voor hebben en niks aan willen doen dan gaan wij het doen met zijn allen ....komt zeker goed ! Slechte beoordelingen gaan ze beoordelen en dan pas hier plaatsen ook een goeie van jullie !!! Dus vandaar de hoge score ..lol ! Tonen jullie dit niet dan ga ik het op sociaal media plaatsen .alle gesprekken zijn opgenomen en genoeg bewijs verzameld en genoeg mensen die hier last van hebben gehad ...tot snel weer !!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Farshid, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u totaal niet tevreden bent. Excuses hiervoor voor wat er is gebeurt!! Ik ga dit doorzetten voor u. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Ik vindt prima

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie was goed alleen de motor kinder was klein

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Abdelhafid, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Heel goed

Wij zijn keurig te woord gestaan heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Jo, Hartelijk bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Walgelijk bedrijf

Auto beschadigd ontvangen en bedrijf wilt alleen €15 korting aanbieden. Kijk goed uit als je hier iets bestelt! Niet eens een halve ster waard

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Nahely, Bedankt voor uw review. Excuses dat u niet tevreden bent met het bedrijf. Martijn, autovoorkinderen.nl

1

Grote teleurstelling

De politiemotor die we besteld hebben zo voor kinderen van 3 tot 6 jaar zijn, we mogen blij zijn als mijn kleinzoon (die dat ding voor zijn derde verjaarjaardag kreeg) er 6 maanden gebruik van kan maken dan is hij er wel uit gegroeid. ook zat het kenteken met zijn naam er niet bij. Ik zal uw bedrijf dan ook niet aanbevelen aan andere mensen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Marja Jacobs, Bedankt voor uw review. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u dan graag verder. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Snelle levering

Snelle levering, mooie aanbieding

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Jennie, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Goed product

Snel geleverd, goed verpakt en goede kwaliteit auto. Ziet er prachtig uit, doet het goed. Leuk met led verlichting en net echt, maar dan klein.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag Marjan, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

5

Twee auto,s gekocht voor een tweeling. Echter op dezelfde frequenties, dus niet te gebruiken samen !

Vind dat na telefonisch kontakt met dit bedrijf, als men twee auto,s koopt, toch mag verwachten te waarschuwen dat dit niet werkt. Beide auto’s hebben dezelfde frequenties. Er werd na telefonisch kontakt nadien laconiek over gedaan en geen oplossing geboden, omdat auto,s al in elkaar waren gezet. Dit moet wel anders kun je toch niet proberen of ze het doen !!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag Jan, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service, u kunt ten alle tijden onze klantenservice mailen en zij zullen u dan verder helpen. Martijn, autovoorkinderen.nl

10

Perfect

Snel geleverd en zag er goed uit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Derek Tentua, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Heel veel plezier toegewenst met de aankoop. Martijn, autovoorkinderen.nl

Over Autovoorkinderen.nl

Bent u op zoek naar elektrische kinderauto's voor uw zoon of dochter? Dan bent u bij autovoorkinderen.nl aan het juiste adres! In onze webshop vindt u een ruim assortiment elektrische kinderauto's met licentie van verschillende topmerken zoals Mercedes ,Audi, BMW en Range Rover. Bovendien levert auto voor kinderen altijd snel, betrouwbaar en in heel Nederland en Belgie. Onze elektrische kinderauto's zijn geschikt voor kinderen vanaf één tot en met zes jaar en beschikken over de gestelde veiligheidsnormen. Bij Autovoorkinderen.nl hebben wij alle elektrische kinderauto en kindermotors in de webshop op voorraad waardoor wij snel kunnen leveren (voor 15:30 besteld = de volgende werkdag in huis).

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd