Goede service en producten zoals omschreven

Goed bereikbaar, goede service, goede kwaliteit producten

Hele goede service

Overzichtelijke site met de onderdelen tekeningen. Verder goede service kreeg belletje toen iets niet op voorraad was.

Had iets verkeerds besteld wat niet op elkaar paste, ben netjes geappt en is goed opgelost, top service

TOP BEDRIJF SNELLE LEVERING

snelle levering goede prijs kwaliteit. Snel verzonden en snel antwoord via whatsapp.

Goeie communicatie, verkopen producten van kwaliteit

werd gebeld toen iets uit mij bestelling niet op voor raad was en hoe dit kon worden opgelost.

Erg fijn

Snel en makkelijk

Behulpzaam en snelle levering

Meerdere grote bestellingen gedaan. Contact via de app of mail verloopt soepel.

Sneller geleverd dan er werd gezegd

super snel geleverd dat gebeurd steeds minder top

Top zaak

Plaats hier zeker een bestelling! Snelle levering.

Was goeie ervaring goed optijd berzorgd en goed ingepakt

prima service .

Ik heb wat onderdelen besteld en die werden keurig op tijd afgeleverd . Nadie had ik nog een paar vragen en die werden zeer netjes beantwoord door de klantenservice . Alles naar grote tevredenheid geregeld . Een topbedrijf .

Prima webshop!

Eenvoudig bestellen, marktconforme prijs, duidelijke communicatie m.b.t. bestelling, snel geleverd.

Zeer goede en snelle service!

Reeds een bestelling geplaats voor mijn derbi Senda. Had binnenband, tandwielenset, achteras en nieuwe lagers besteld. Kreeg nog een telefoontje of ik echt zeker de goede achterband had maar fit was gelukkig het geval! Fijn dat er wordt mee gedacht wanneer er iets besteld wordt. Echt een aanrader.

Goede service!

Had wat besteld, en goed alternatief aangeraden gekregen.

Heel vriendelijke service en snel antwoord

Als je een vraag hebt is er snel antwoord via de klantenservice,whatsapp/email. De site werkt ook heel fijn.

Lekker snel geleverd en mooi zo als op de site

Super spullen voor goede prijs

Echt mooie spullen voor een mooie prijs. Verzending zou sneller mogen maar goede verpakking

Ziet er goed uit en snelle levering Product zag er goed uit

Lage prijzen en snelle levering!!

Een zeer overzichtelijke site met een ruim aanbond en lage prijzen. De levering was zeer snel en goed verpakt. Al met al een betrouwbare winkel.

top als altijd

Superservice

goeie kwaliteit, goeie prijzen en goeie service wilde een product van me bestelling weghalen omdat die lange bezorgtijd had en het spoed had, ff appje gestuurd en ze pasten het zo aan dat het allemaal de volgende werkdag verstuurd werd, de hele bestelling!

Goede omschrijving, snelle verzending. Top. Will buy again :-)

Top ervaring

Mail gekregen wegens latere verzending. Toch nog netjes optijd geleverd super!

Prima prijs en snelle levering

Voor de uitlaat die ik heb besteld was dit de voordeligste in de markt en is geleverd met 4 werkdagen

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.