Zeer behulpzaam en kennis van zaken

Tijdens de reparatie van mijn derbi senda telefonisch contact gehad. Behulpzaam en kennis van zaken. Onderdelen worden ook razendsnel opgestuurd. Zeer tevreden met EZrider.

Uitstekende service en snelle levering.

Uitstekende service, snelle levering, makkelijk om onderdelen op merk en model te zoeken, makkelijke site, vriendelijk persooneel

Top snel verzonden en goede service

Goede service en een goed product

perfect

Snel, duidelijk en goede kwaliteit

Geweldige service en immens groot assortiment!

Ik had een bestelling geplaatst met een ketting/tandwielen set. Ik had al eerder contact gehad over whatsapp met de klanten service voor wat vragen over onderdelen. De hulp was enorm bruikbaar en zeer snel!! Even later kreeg ik een bericht of ik wel de juiste onderdelen had besteld aangezien de ketting niet bij de tandwielen paste, dit hebben op mijn verzoek voor mij aangepast en mijn teveel betaalde bedrag terug gestort! Al met al zeeeeer tevreden!!!

Goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

Reeds verschillende aankopen gedaan. Altijd zeer tevreden vanwege de scherpe prijzen, goede kwaliteit en snelle verzending. Aanrader!!

Proffessioneel

Ik kan alles hier kopen en als je een vraag heb kan je ze gewoon appen en ze geven dan ook nog eens duidelijk antwoord

Perfecvt

Duidelijk en snelle levering

Snelle reactie en goede levering

Toen ik iets had besteld werd ik die zelfde dag nog geappt dat hij helaas op backorder was maar dit werd pas die week erop pas verwacht maar het was het het zelfde weekend nog

Ondersteuning voor bestelling Opvolging tijdens bestelling Snel reageren

Helemaal top

Gewoon top, niks op aan te merken

Duidelijke site, goede spullen/prijs en snel geleverd

Prettige ervaring, duidelijk en snel. Gratis verzending vanaf 50 euro te waarderen

Snelle levering goed kwaliteit producten

Goede service en oprechte mensen

Klacht was super goed opgelost

Goede producten en na paar dagen in huis.

Goes

Zeer goede service

Heel goed advies, hele nette prijzen, fijne shop om zaken mee te doen.

Sublieme meedenk ervaring. Aanpassing van orders is geen probleem. Veel kennis en kunde in huis. Aanrader voor iedere eigenaar van een Derbi Senda.

Meestal een goede ervaring Af en toe trage verzending

Verrassend positief

Bij het plaatsen van een bestelling had ik een foutief aantal ingegeven. Het EZrider team heeft eerst contact met me opgenomen, om eventueel het aantal aan te passen. En het teveel betaalde bedrag terug te storten. Deze professionele aanpak is een enorme meerwaarde bij het bestellen via online webshop!!

Snelle levering en voldoet aan verwachtingen

Snelle levering en voldoet aan verwachtingen

Zeer goede service en snelle reactie.

Zeer goede service en snelle reactie. Altijd bereid om te helpen bij vragen. Kortom een aanrader voor iedereen.

zeer goeie service

Makkelijk bestelt en makkelijk contact met de klantenservice. Op tijd ontvangen in een degelijk verpakking.

Prima bedrijf, levering supersnel en kennis van zaken aangaande derbi onderdelen.

Over EZrider

EZrider verkoopt alle Derbi Senda onderdelen en benodigdheden. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.