Super service!

De producten die ik besteld had werden snel geleverd en waren goed verpakt.

-Duidelijke site -Goede prijzen

Erg fijne webshop

Erg fijne webshop met een groot assortiment en goede prijzen

Snel thuis bezorgd

super bedrijf en goed koop

bestel en snel bezorg

EZrider loof ik voor haar bijzonder snelle en correcte levering!

EZrider heeft een duidelijke en vooral directe website waar je op een overzichtelijke manier je aankopen kunt doen! Maar zeker zo belangrijk is de snelheid waarmee EZrider ervoor zorgt dat jouw aankopen geleverd worden, in een woord perfect!

Uitstekende klantenservice

Goeie service

Pakket besteld snelle bezorging. Goeie hulp gehad via de telefoon.

Als verliep vlot als ik een mail stuurde antwoorden ze direct

Ik ben echt verast hoe goed ze voor hun klanten zorgen ze hebben mij ook nog eens gebeld om zeker te zijn dat ik wel het juiste heb besteld echt top.

Goede levering en goede producten

Ik heb 5 producten besteld en ze waren allemaal binnen gekomen en ze werken zoals ze moeten werken ik ben heel tevreden met de levering snelheid

Ik had een paar onderdelen voor mijn derbi besteld Een half uur later was alles al verzonden goed geregeld de site zit ook makkelijk in elkaar doordat je het merk en type in kan voeren van de brommer en de site zelf aangeeft of het geschikt is of niet

Hele fijne snelle levering en duidelijke website met veel verschillende betaalmethodes.

Altijd goede service en hulp.

Goede ervaring en handige site

De site werkt echt zeer goed, super duidelijk en alles staat handig aangegeven. De verzending is erg snel voor de hoeveelheid spullen die je kan bestellen! Ik bestel hier zeker nog een keer.

Had wat besteld maar later nog meer nodig. Of dit er nog bij kon ivm maar 1x verzendkosten, geen probleem. Nu moest er wat besteld worden dus wat langere levertijd, wat verder ook netjes was aangegeven alleen was ik dan niet meer thuism Of het dan eventueel naar een ander adres gestuurd kon worden?Ook geen probleem. Tot 3x toe wat kunnen bijvoegen, alles netjes geleverd.Reageert snel.Aanrader!

Je krijgt wat je besteld en wordt snel verzonden, aldus top service

Snel en goeie kwaliteit

Top site

Alles word netjes gemeld en op tijd geleverd. Groot assortiment.

Snelle levering, makkelijk te bestellen

Super fijne service. Had iets verkeerds besteld heb nog voor verzending een mailtje gestuurd volgende ochtend stond mijn geld er al weer terug op de Bank. Gelijk de nieuwe spullen besteld en de volgende dag netjes ik een doos verpakt geleverd.

mijn eerste keer bij jullie, super goede ervaring

Top ,snelle bezorging waarschijnlijk ga ik hier meer bestellen.

Best bedrijf

Snelle levering en precies wat ik moest hebben.

Goed snellle levering

Kwaliteit

Levering duurt te lang

Levering heeft te lang geduurd voor een paar ringetjes.

Beste Gerry,

Je hebt gelijk dat de verzending van jouw bestelling langer heeft geduurd dan bij ons gebruikelijk.
 We hebben je hierover direct geïnformeerd toen bij ons bekend werd dat er in de verwerking/transport iets mis ging en je - naast onze excuses - een korting aangeboden.

De artikelen die je hebt besteld komen uit het grootmagazijn. Deze hebben een verwerkingstijd van 2-4 werkdagen zoals ook vermeld bij deze artikelen in onze webshop. Het maakt daarbij geen verschil of het grote of kleine artikelen betreft.

Team EZrider

Perfect geholpen!

Ik heb onlangs iets besteld bij EZRIDER, ben super geholpen, goede service! Ik raad het aan!

Fantastisch, super bedrijf!

Ik had een bestelling geplaatst via de website. Ik kreeg een privé bericht waarin in stond dat de krukas die ik besteld had niet een goede was icm de cilinder die ik besteld had. Na overleg via Whatsapp krijg ik een geschiktere krukas en werd het prijsverschil opgevuld met een fles castrol. Kortom een top service. Op deze manier zal iedereen tevreden zijn met zijn bestelling. Ga zo door!

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.