Top site!!

Duidelijke site, makelijk onderdelen vinden voor mijn Derbi!!

zeer goede winkel voor onderdelen

het is een zeer goede webshop met zeker de beste prijzen alleen zou het fijn zijn als soms de verzending iets sneller kan zijn want heb nu 3 keer iets besteld en dat heeft 3 keer langer dan 3 of 4 dagen geduurd

Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben jouw opmerking gecontroleerd in ons systeem. Bij de laatste 2 bestellingen zijn de onderdelen verzonden op de zelfde dag dat de bestelling is geplaatst. Wij hebben helaas geen invloed op de verwerkingstijd bij Postnl.

Zeer snel bezorgd

Goede en snelle service.

Een goede winkel met qwaliteit onderdelen

Snelle verzending, netjes verpakt, goede onderdelen

Hier wordt meegedacht

Een product was niet leverbaar in de door mij bestelde kleur (stond wel vermeld dat het op voorraad was), maar ik kreeg netjes een berichtje met voorgestelde alternatieven. Ik had onder andere een één carterplugring besteld en kreeg er kosteloos nog een bijgeleverd met de vermelding een Derbi 2 pluggen heeft om olie af te tappen. Dit geeft het gevoel dat bij EZrider meedenkt wanneer iemand iets besteld, top! Was m’n eerste bestelling, zullen er meer volgen

Snel en goed gewerkt

Besteld en zelfde dag nog opgehaald top service

GOED

ruim

Ruim assortiment aan producten, ben al lang opzoek naar onderdelen voor mijn Derbi. Geen enkele site buiten deze waar ik alle onderdelen in 1 keer vond en op 1 dezelfde site!

ik werdt goed geholpen

Goedkoop en Kwaliteit

Fijne website met een handig zoek systeem voor je brommer. Onderdelen handig onderverdeeld in subsecties. Ideale track and trace voor DHL, maar bezorgtijd neigt meestal naar de 4 dagen. Al met al een fijne onderdelen site

GEWELDIG

Echt een top website alleen jammer dat het nu zo druk is met bezorgen dat het lang deurt voor het er is maar voor de rest een top site

Fijn

geweldige service en advies. triest dat ze niet alle dingen hadden die ik wilde. maar zou hier graag dingen kopen.

Denken altijd mee, prijzen zijn prima, kan altijd met vragen aankomen en er word goede kwalitijd geleverd

Goede ervaringen!

Meerdere keren wat besteld en nooit problemen gehad, personeel is vriendelijk en helpt je waar nodig. Snelle levering en uitgebreid assortiment. Al met al een super bedrijf met een klantenservice waar je u tegen zegt! Niks op aan te merken

Prettig

Erg prettig om bij een een specialist terecht te kunnen!

Goede bezorging en uitstekende klantenservice

Bestelling verliep soepel, ben netjes geappt toen een van de dingen die ik bestelde niet op voorraad was en pakket is altijd netjes en stevig verpakt

Materialen zijn in goede orde ontvangen.

De materialen zijn van prima kwaliteit

Goede site, veel keuze en snelle verzending.

Goede site, veel keuze en snelle verzending.

Snelle levering en goeie service

Een snelle levering had hem de volgende dag al binnen. Top service had een vraag over een product en binnen 5 minuten antwoord via whatsapp

Hele goeie duidelijke service. Ik had mijn pakketje de dag na het bestellen zoals beloofd.

Site is overzichtelijk. De levering is snel en de producten zijn van kwaliteit!

Supergoede en snelle klantenservice en goede prijzen ga zeker nog meer bestellen

De klantenservice heeft me meteen geholpen toen ik vragen had en vandaag heb ik het product binnengekregen en het was van topkwaliteit zeker een aanrader

Snelle en correcte levering. Prima service en support.

Goeie service en site ziet er overzichtelijk uit. Ook de levering is snel

leuk

na de eerste keer kun je nog niet veel vertellen maar het is in ieder geval een heel goed begin

Over EZrider

EZrider verkoopt alle Derbi Senda onderdelen en benodigdheden. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.