Ze denken met je mee en de service is top

Snelle service, nette prijzen.

Vlotte afhandeling, goede prijzen.

Top spullen, goede uitleg en gunstige prijs

Ik kwam er niet helemaal uit wat ik moest bestellen op de site en heb gewoon gebeld, ik werd vriendelijk te woord gestaan, kreeg hele goede tips over het uitvoeren van de klus en wat ik moest bestellen, verzending was ook snel, kortom aanrader

Uitstekende website en levering

Als ik snel een onderdeel moet hebben zit dat niet mis bij ezparts, ik heb het pakket altijd binnen 1/3 dagen binnen. TOP!!!

Snelle levering van hoge kwaliteit producten. Nergens anders goedkoper te vinden en is binnen 2/3 dagen in je huis. Geen bulshit gwn direct en foed

Groot assortiment aan onderdelen

Veel keuze, netjes op tijd geleverd.

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop goede prijs kwaliteit verhouding en super snelle levering Een echte aanrader

Hoge kwaliteit en klantvriendelijkheid voorop

Ezrider heeft voor mij de prop uit een uitlaat verwijderd en deze zonder krasjes etc in perfecte staat geleverd. Zeer tevreden en aan te raden.

Top winkel!

Ze hebben alle spullen die je nodig hebt! Ik had wat onderdelen besteld en kwam binnen 24u al binnen! Ik was er erg blij mee. Producten zijn van goede kwaliteit en de bezorging ook perfect verlopen. Ik ga zeker vaker bestellen bij EZrider!

Geen tunigsite als dit

Hele brede keuze en snelle bezorging

Snel bezorgd, zoals omschreven

Producten zoals omschreven en goed verpakt. Ook was de bezorging heel snel

Goede kwaliteit

Ik heb voor het eerst iets op deze website besteld en ben er zeer tevreden over: snel bezorgd en niks miste.

Fijn

Alles na wens en iets achteraf nog wat bestellen is geen probleem. Ook reageren ze snel en goed via het whatsapp nummer.

Helemaal geweldig. Eerder ook wat besteld. miste wat.meteen de volgende dag binnen.

Geweldige service

Snelle levering, en aardige klantenservice

Kei goede service

Goede Service en snelle levering.

Perfect geholpen, had verkeerde spullen besteld voor mijn brommer. Zij maakte mij hierop attent en veranderde bestelling in overleg! Fijn dat ze meedenken en niet klakkeloos leveren!!

Super goede hulp en denken met je mee en komen met juiste oplossingen. Ik bestel nergens anders meer.

Relatief snelle levering, goede kwaliteit en overzichtelijke website

Had wat spullen besteld. En kreeg zelf een verificatie of ik wel t juiste had besteld. Hele goeie service

goede service

ik heb super blij met service hier en snelle bezorg tijden ik had een adapterbout gekocht eerst de verkeerde maat die kon ik gewoon meteen weer terug sturen en gelijk doe goede maat kopen dus ik ga zeker vaker onder delen voor mijn derbi senda bestellen bij ez rider

Goeie klanten service

Ik kon iets niet vinden en werd gelijk geholpen

Snelle en goede service

Fijne service

Erg goede service als je je brommer er heen brengt komt die zonder problemen terug echr top service

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.