Zeer goede service en snelle reactie.

Zeer goede service en snelle reactie. Altijd bereid om te helpen bij vragen. Kortom een aanrader voor iedereen.

zeer goeie service

Makkelijk bestelt en makkelijk contact met de klantenservice. Op tijd ontvangen in een degelijk verpakking.

Prima bedrijf, levering supersnel en kennis van zaken aangaande derbi onderdelen.

SUBLIEM . Zeker voor herhaling vatbaar !!

De bestelde artikelen waren zoals op de site getoond . Zeer snelle , vlotte en vriendelijke afhandeling . De prijs alsook de kwaliteit zijn zeker aan te bevelen , en de 13 of wat euro extra ( verzending Belgie ) neem ik er graag bij TOP !!! Tim .

Zeer goede service !!!

Via whats app contact opgenomen dat artikel niet op voorraad was en vervolgens in goed overleg een alternatief aangeboden gekregen zonder bijbetaling. Helemaal top

Top producten met een toppe service

Goede producten makkelijk te gebruiken, goede site ook makkelijk te gebruiken, simpel om te bestellen en goede prijzen

Hele grote kennis, en prima service!

Het is gewoon een hele handige site voor onderdelen. Alles staat tiptop in orde uitgelegd en het is echt heel makkelijk zo op deze manier. Ze sturen je zelfs nog een whatsapp bericht na of je toch wel de goede brommer hebt aangeklikt. Zo blijven de lijntjes kort, en de service optimaal. Al met al een prima ervaring aan overgehouden!!

Super service!

Al een paar keer wat besteld. Altijd zeer snelle levering en als er eens iets niet op voorraad is, bellen ze je op om te vragen of een alternatief ook goed is.

Alle onderdelen, snel geleverd

Door het filtermenu kun je gemakkelijk elk onderdeel vinden. Niet uren zoekn naar een passend onderdeel. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het onderdeel was binnen 48 uur in huis. Ook bij misbestelling (mijn eigen fout) zijn ze niet duidelijk in retouneren.

Top ervaring

Zeer goede levertijd, groooottt aanbod en niet te prijzig!

Perfect service

Na mijn bestelling belde ze direct op of de bestelling klopte. De bestelling die ik had geplaatst was dus niet helemaal goed. Ik had teveel van het een besteld engte weinig van het ander. Daarna perfect geholpen met wat ik nodig had en zo werd dat perfect verrekend. Kortom echt top service.

Jammer

Duurt lang voordat het verzonden word. Betaal pakket verzending Maar komt per enveloppe. Das jammer.

Top service en meedenken

Ze stuurde een app na mijn bestelling en dachten mee over de gepaste onderdelen erg fijn

Prima bedrijf banden waren niet voorradig..geld netjes teruggestort..

super bedrijf!

Brommer voor onze dochter gekocht, geweldige service, echt fijn geholpen.

Top service, en snelle levering!

Goede kwaliteit/prijs verhouding! Reageren snel op je bericht, en alles is zo opgestuurd! Helemaal top!

Goed en snel geleverd

Na de bestelling werd er meegedacht of dit het juiste was. Verder snel en goed geleverd

Ongekende hulp en aandacht in het meedenken in oplossingen die op mij de klant gericht zijn.

Nog nooit zo een goede ervaring gehad met een webshop. Ik kan zelfs zeggen zelden tot misschien wel nooit in een winkel. Ik blijf dus ook trouw aan ezrider en zal in het vervolg zeker gebruik blijven maken van hun kunde en kennis. Bieden ook producten aan die niet standaard in de webshop staan.

Goede producten en snel verzonden

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan bij EZ rider. Altijd snel verzonden, goede en leuke onderdelen voor een eerlijke prijs. Zeker aan te raden.

Top ervaring!

Goeie klantenservice en snelle reactie! Ook bij technische vragen Ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering! Helemaal tevreden.

Super goed geholpen, vriendelijk envakbekwaam

Na aankoop van een Derbi DRD EVO Limited via een particulier was ik opzoek naar onderdelen voor een grote beurt. Deze vond ik in no-time via de website en de prijzen zijn ook prima. Helaas liep de brommer niet lekker en ben ik met de brommer naar EZ Rider gegaan. Na wat goede tips liep de brommer weer goed. Enorm bedankt en tot de volgende keer!

Voor dat ik ging bestellen ben ik prima te woord gestaan over een paar producten waar ik over twijfelde. Verder toen ik eindelijk besloten had om wat te gaan bestellen werd mij binnen 5 min vermeld dat 1 van de producten niet op voorraad was en of het erg was dat die later geleverd zou worden en of ik anders eventueel een ander alternatief zou willen. Verder zijn de producten op tijd geleverd en zijn ze in goede staat bij mij afgeleverd. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Zeer uitgebreid assortiment

Veel om uit te kiezen voor elke brommer Derbi, betaalbaar. Levering mag zeker sneller, eigenlijk duurt het bij mij altijd 4-5 dagen

Over EZrider

EZrider verkoopt alle Derbi Senda onderdelen en benodigdheden. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.