Snelle levering lees ik in de reviews!

Als ik woensdag iets bestel wat op voorraad is en maandag pas geleverd krijg noem ik geen snelle levering. Krijg ik ook nog een mail of ik m’n noordeling wil aanpassen!!!!!! Nee! Sterker nog: het zijn. 2 lagers, die passen in een envelop. Die kunnen dus zo door de brievenbus!!

Beste Rick, Je hebt woensdagavond 17 november een bestelling geplaatst. Deze bestelling is op vrijdag 19 november aan de bezorgdienst overgedragen. Om die reden begrijpen wij niet waarom jij deze onjuiste review geplaatst hebt. Met vriendelijke groet, Team EZrider

Snel geleverd, correct verpakt

Goede communicatie, goed produkt

Goede webside duidelijk

Ik vond heel makkelijk wat ik zocht Bestelde het en ondving het de andere dag Zo hoord het Goed bedrijf

Goede kwaliteit

Goed geleverd

Geweldig goede service

Geweldige service

Best gaan

Makkelijk onderdelen te zoeken op merk en model. Makkelijk te bestellen en alles netjes geleverd. Dik tevreden.

Snelle verzending en niet te duur

Grandioos Snelle verzending en niet te duur Grote dervisitijd

Prima communicatie en snelle bezorging

Na bestelling een duidelijk overzicht, directe (app) communicatie over onderdelen welke niet voorradig waren. Snelle levering van de juiste onderdelen.

Goed advies en snelle levering

Goed telefonisch advies gehad voor een kettingset en snelle levering.

Ik ben een tevreden klant

Een eerlijke verkoper

Goede producten snelle levering

Mooie en goede producten snelle levering goed gecommuniceerd wanneer het product aan komt. Oftewel helemaal top

Perfect en vlug geleverd !

Alles naar wens Vlug geleverd

Altijd snelle verzending Onderdelen netjes verpakt Goede onderdelen Goede prijzen

snel levering, goede service, aardig, vriendelijk

snelle levering en super aardige mensen/ meelevend, ook supersnel op whatsapp, heb heel veel al besteld en nog nooit heeft deze site mij teleurgesteld!!!!!

geweldig

leuke spullen voor de brommer liefhebber

Het is zo fijn dat je bij ez rider gwn je model in kan voeren en dan gwn resultaten krijgt voor jou brommer!! Beter kan t niet naar mijn mening

super!

Vlugge en correcte levering. Enig minpuntje zijn de verzendkosten naar Belgie, die zijn nogal hoog.

Heel goed!

Heb me bestelling binnen 2 dagen gekregen! Alles netjes verpakt en goed contact met de verkoper! Ik bestel zo weer me onderdelen hier!

Groot assortiment en fijn contact

Je merkt op zowel de website alsmede de service in contact dat er met passie gewerkt word. Passie voor schakelbrommers zowel derbi als minarelli is duidelijk zichtbaar. Wat ik bij bekende websites totaal niet kon vinden hebben jullie wel. En het feit dat ik mijn brommer (motorhispania furia) bij jullie op de website gewoon kon invoeren en ook nog goede resultaten opleverde heeft mij doen besluiten om meteen een “grote” order te plaatsen. Ga zo door met deze manier van klantgerichtheid en assortiment.

Goede kwaliteit

Geweldig Wel 4 dagen voor thuis maar goed verpakt

Goede spullen. Snel levering. Goede prijs

Ik zal nog wel wat nodig moeten hebben .

Goed en snel gehelpt worden met alles!

je wordt snel en goed geholpen en jullie geven een eerlijke mening!

Goede producten met een goede service

Ik vond mijn ervaring met ezrider top ze wisten waar ze het over hadden en konden mij zo snel helpen met wat ik nodig had.

Goede duidelijke website met prima service

Al heel veel besteld voor opknappen van mijn dochter’s Senda. Als iets eens niet op voorraad is zijn er vaak goede alternatieven.

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.