Goede ervaring

Helaas was 1 van de artikelen die ik besteld had niet meer leverbaar. Maar verder goede service en er word met je mee gedacht.

Houde mij netjes op de hoogte voor de levering.

Zeer goede hulp en snelle

Ik moest banden hebben deed ze een appje met foto van mijn brommer en ze wisten gelijk de juiste banden. Super service zelfs na sluitingstijd helpen ze goed. En ook nog een keurige prijs

Snel het juiste onderdeel geleverd

Snelle levering Ook nog een paar gratis stickers erbij. Top

Levertijd is te lang.

Was gewoon post wat door de brievenbus 0-ste en toch nog 5 dagen levertijd.

snelle service en er wordt meegedacht in oplossingen.

Bestelling netjes op tijd en goed advies

Snelle levering en goede service

Een goede service

Ik ben er super tevreden er over een goede service top

Super klantvriendelijk

Altijd goed

Toppers

Je word goed geholpen en weten wat ze zeggen

Duidelijk, correct & behulpzaam

Snelle levering, doen wat ze zeggen en bij vragen telefonisch prima bereikbaar. Verder geven ze een heldere uitleg óók als je zelf even wat info nodig hebt omtrent eea. van vloeistof gebruik tot technisch even meedenken bv. Bestel hier zeker vaker!

Mjn bestelling plaatsen ging prima

Mijn bestelling is nog niet bezorgd , maar het plaatsen ging perfect

Als je hulp nodig hebt zijn ze er voor je

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top service, altijd als ik een vraag heb over mijn Derbi wordt er binnen een uur gereageerd op de app. Vorig jaar een Derbi gekocht bij EZrider en hij rijd nog steeds super. Heel erg blij mee!

Eigenlijk niks.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering Vriendelijk Goede samenwerking Goede website Top bedrijf blijf zo doorgaan!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vakkundig advies zelfs via WhatsApp. Controleren alle bestelde goederen nog een keer na en voor een goede prijs!

Track en Trace wordt vaak op de dag van bezorging gegeven. Misschien kan het op een eerder stadium worden gegeven.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service Goede kwaliteit van de producten Over het algemeen heel positief over dit bedrijf

Meerdere producten op de site verkopen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik had een paar producten besteld en ze vroegen nog of dat dit het juiste product was voor mijn type brommer. Ik had namelijk verkeerd gekeken en dus ook verkeerd besteld, maar dan hebben ze me het juiste product aanbevolen, en mijn geld teruggestort in 'no time'. Uitstekende klantenservice

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Had gebeld over de producten die ik nodig had, maar had verkeerde besteld. Hebben direct na de order contact met mij opgenomen en de order gecorrigeerd. Top service!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een goede service je kunt altijd bellen voor een vraag top

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het grootste pluspunt van dit bedrijf vind ik dat het gewoon onderdelen van kwalitileit heeft tegen de juiste prijs. Wat hier nog bijkomt is dat het bedrijf ook een hoop spullen voor je brommer heeft die je op andere plekken niet kan vinden. Ook heeft dit bedrijf heeft een goede klantenservice, ik heb verschillende vragen over producten gehad en die zijn allemaal goed en duidelijk beantwoord.

Punten om te verbeteren zijn dingen om de website te verbeteren. Een voorbeeld wat niet goed was bij de website was dat mijn brommer model niet tussen de modellen stond waaruit je kon kiezen.

Over EZrider

EZrider verkoopt alle Derbi Senda onderdelen en benodigdheden. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.