Veel producten met goed advies.

EZrider heeft erg veel spullen speciaal voor schakelbrommers, erg fijn. Als iets niet past word het opgelost.

Had het verkeerde besteld een e-mail gestuurd en gaan er direct mee aan de slag echt top service

Makkelijk en snel vinden van onderdelen voor mijn brommer. Vooral het brommer filter op de webpagina. Top website

Goed spul dat ze leveren

Altijd mooi spul om weer lekker verder te beunen aan je brommers zij altijd snel met de spullen en het is goede kwaliteit

Veel onderdelen

Veel onderdelen verkrijgbaar

Ik ben erg tevreden over de website.

Mijn koppelingshendel was kapot, ik kon een goede voor een leuke prijs kopen en kreeg al snel een mail dat mijn pakketje onderweg was.

Goede producten en goede bezorging

Het zijn top producten met snelle bezorging

Top bedrijf

Goed perfect kan niet beter

verzending

ik heb eerder bij ezrider besteld en de verzending is zeer snel en altijd kloppend. daarnaast heeft het ook nog een prettige overzichtelijke webshop.

EZ > Excellent Zending.

Bestelling plaatsen en binnen no time bericht track en tracé code om zending te volgen . Perfecte service !

Goede omschrijving en website

Ze hebben en ruim assortiment aan onderdelen goede merken ook natuurlijk nog niet alles. Goede informatie ook van onderdelen en goede klanten service ook!

Een overzichtelijke en goede winkel.

Je kan alle producten voor je brommer makkelijk vinden door je type brommer aan te toetsen. Ook de onderdelen staan goed onderscheiden, waardoor je de producten makkelijk kan vinden.

HANDIG! Je ziet alleen de onderdelen die voor je brommer geschikt zijn!

De remlichtschakelaars van mijn Derbi waren allebei stuk, niet zo veilig. Op de site van EZrider zag ik snel welke schakelaars passen op mijn brommer. Snel in huis zodat ik weer veilig kan brommen.

Lekker snel altijd binnen en top kwaliteit

Juiste onderdelen en snel gekeverd

Zocht onderdelen voor een derbi. Duidelijke site, type ingevuld en onderdelen snel gevonden en in 2 dagen in huis. Super tevreden. Mvg rene drost

Goed en snel

Ja was binnen een week in huis en is goede kwaliteit voor een goeie prijs

Positief

Relatief snelle verzending, prijs van de onderdelen zijn niet duur. Ze hebben echt bijna alle onderdelen.

Nog nooit slecht ervaren

Altijd mooi optijd en nog nooit slechte dingen binnen gekregen

Betrouwbaar

Onlangs heb ik meerdere malen besteld bij ezrider. En tot nu toe blijft het mijn favoriete site om onderdelen te bestellen voor mijn derbi. Alle bestellingen zijn binnen 1 of 2 dagen bezorgt. Netjes verpakt en altijd de juiste bestelde onderdelen.

Snel vriendelijk snel track and trace

Snel binnen En snel besteld zonder gezeik dus helemaal top

Vlot geleverd

Goede vlotte levering .

Hebben zo goed als alles wat ik ooit zoek

geweldige site, alles makkelijk te vinden, prijzen zijn soms iets duurder maar hebben het wel altijd

Goede klanten service snelle bezorging

Goede website bijna alles op voorraad

Goeie communicatie

Ik had wat besteld en dat was op de dag voordat de levering werd geschat gecanceld en kreeg per direct een mailtje. Gelijk actie ondernomen vanuit jullie kant dus ben blij

Pakket besteld super snelle lever tijd

Had donderdags een pakketje besteld stond dat het misschien wel 4 werkdagen kon duren pakket kwam vrijdag om half 1 binnen nog geen hele dag geduurd top service bedankt! :)

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.