Duurt lang en product niet als op foto!

Het duurde om precies te zijn 6 dagen voor mijn pakketje binnen kwam er staat inderdaad aangegeven binnen 4 werk dagen maar dit duurde langer dan een pakketje uit Frankrijk. Ook open ik de doos en zie ik dat het merk van de doos niet overeen komt met die op de foto? Erg vreemd heb nu meerdere keren besteld eerste keer meer tevreden dan nu.

Beste Mitch,

Het bestelde artikel heeft een verwerkingstijd van 2-4 werkdagen. Dit staat ook duidelijk aangegeven bij het artikel in de webshop. Je bestelling is binnen 3 werkdagen verzonden en binnen 1 werkdag bezorgd. Wat betreft je opmerking over het ontvangen artikel. Het verbaasd ons dat je niet onze klantenservice hierover benaderd hebt.
Hierdoor heb je ons niet de gelegenheid gegeven om hier naar te kijken. Team EZrider

Altijd als ik iets nodig heb kan ik het hier vinden en is altijd zeer snel geleverd met heel goede kwaliteit

Klasse zaak

Super verzorgd. En ze staan je persoonlijk fijn te woord Echte aanrader

Snel

Ruime keuze en snelle levering

Top service goede kwaliteit producten

Veel te weten gekomen over hoe sommige dingen werke en waar ik op moet letten. Bij alle producten die ik bestel krijg ik goeie kwaliteit.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Product was van goede kwaliteit en was met 2 dagen binnen.

Beste winkel voor goede prijzen

Ik heb lang moeten zoeken voor de juiste site te vinden voor mijn onderdelen voor een schappelijke prijs.

Top producten zeer goede service

Top winkel duidelijke website zodat je alles goed kan vinden, en natuurlijk ik een goede en snelle levering van de bestelde producten

Makkelijk en correct

EZRider biedt een makkelijk assortiment gericht op jou specifieke scooter of brommer Voor mij als nieuweling tot deze wereld is dit fantastisch De prijzen zijn correct en de verzending is snel Kan niet wachten om vaker zaken te doen

Snelle verzending

Helemaal prima, snelle verzending dus top

Goed, eerlijk, snel.

1 onderdeel besteld, werdt geleverd in een klein doosje via post.nl. Van mij mag het ook via de brieven bus in een envelop met bolletjes plastic. Misschien is dat sneller, goedkoper en misschien makkelijker? Maar ik kreeg wat ik besteld had. Top.

goeie en snelle levering, wel een beetje prijzig maar verder goede ervaring

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit

Alles zeer snel en zorgvuldig afgeleverd! Top geregeld

Top bedrijf alleen het kan beter

Ik heb vele malen producten bestel en keer op keer werd het geleverd op een goede manier en goed ingepakt. Als er vragen of problemen zijn kan je ze makkelijk contacteren. Ik vind het wel jammer dat de website het niet altijd goed doet want je kan namelijk het merk,model en bouwjaar van je brommer aangeven en dan zou er moeten uitkomen of dat product op/aan je brommer past alleen hij geeft eigenlijk altijd aan dat het past ook al klopt dat niet. Dus het is zelf goed kijken wat je koopt.

Beste Pepijn, Bedankt voor je review.
 Wij zijn van mening dat na selectie van de juiste brommer de getoonde onderdelen 100% passend zijn.
In het geval dat je iets anders vaststelt hadden we dat graag vernomen via een mailtje naar onze klantenservice. Team EZrider

Altijd goede service

Mijn pakketjes komen altijd optijd binnen en zijn niet beschadigd!

Hele fijne webshop, behulpzaam

Al een tijdje klant bij EZ, zeer tevreden. Steeds kunnen vinden wat we zochten en bij vragen krijg je snel antwoord. De meegeleverde EZ stickers zijn altijd leuk erbij te krijgen, die zitten dan ook op de Rieju MRT pro van zoonlief.

Goede service uit een brommerhart

Ik heb meerdere onderdelen besteld voor mijn derbi senda drd racing uit 2018. Deze onderdelen zijn zoals geadverteerd en zijn met zorg verpakt, de sticker die erbij wordt geleverd krijgt een mooie plek op mijn derbi

Top Service !

Woensdag besteld, en Zaterdag in Belgïe geleeverd.

Groot assortiment, prima levertijden

Kan altijd alles vinden op de website, ook de levertijden zijn goed te doen

Super snel gelevering van top producten.

Ik bestelde iets en ik kreeg het product 1 dag er achter

top ervaring

super er stont dat ik het pas over 4 dagen ging krijgen maar het was er de volgende dach al en super ingepakt top kwaliteit en super goede prijzen

Altijd snel geleverd en kwalitatief goed

Mooie goedkope producten van kwaliteit

Heeeel goed !!

Hele snelle levering dag erna al geleverd. Gemakkelijke webside heel duidelijk. Heel vriendelijk.

Over EZrider

EZrider verkoopt alle onderdelen en benodigdheden voor schakelbrommers als Derbi, Aprilia, Beta, Gilera, Rieju, etc. tevens verkoopt EZrider Custom Derbi Senda brommers in de unieke EZrider stijl.