Mooie producten en goede service

Wederom een laptop gekocht bij Hardware4sale. Dit keer eentje in nieuw staat en dat was die ook. Weer een mooi product voor een mooie prijs.

Goede apparatuur voor prima prijs

Goed,snel,actuele website, altijd telefonisch bereikbaar. Top!!

Uitstekende eerste ervaring

Voor het eerst een laptop/tablet via de site gekocht. Vooraf nog gebeld voor extra informatie en werd prima en op een vriendelijke manier geholpen. Laptop zag er na ontvangst als nieuw uit. Mijn positieve ervaring inmiddels ook gedeeld met collega's. Een volgende keer bestel ik zeker weer iets via de site.

goede service, klant vriendelijk en goede prijs

Goede laptop besteld, met mooie specificaties voor een goede prijs. De aftersales zijn erg goed, als er iets niet in orde is, wordt dat keurig opgelost. Rechtstreeks contact is ook erg fijn. kortom, een absolute aanrader. Mijn volgende laptop ga ik ook weer hier bestellen.

Heel erg betrouwbaar

Ik had een dvd speler voor een thinkpad besteld. Online werd aangegeven nog 10 op voorraad. Een dag later heb ik mijn geld terug gestort gekregen omdat bleek dat de voorraad niet klopte. Ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar. Helaas dus geen product maar wel uitstekende service.

Bedankt voor je review Richard, ik hoop dat het nog gelukt is om de DVD speler aan te schaffen.

Mijn oude laptop was gevallen en total loss. Ik heb via internet bij hardware for sale gekeken voor een demo model. Het werd een HP 845 Elitebook Werd snel geleverd en zag eruit als nieuw en ongebruikt. Software was keurig geïnstalleerd en meteen bruikbaar Ben er erg tevreden mee.

Bedankt voor uw review! De HP Elitebook 845 G8 is inderdaad gewoon een nieuwe laptop alleen dan niet in de originele doos. Veel plezier met de laptop!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Nette en voor mij ideale laptop voor de juiste prijs, jammer dat de muis ontbrak

Bedankt voor u review, ik heb uw bestelling er even bij gepakt. U heeft er geen losse muis bij besteld, vandaar dat u die dan ook niet heeft ontvangen. Veel plezier met de laptop!

alles goed, alleen de accu is zeer slecht gaat maar een half uur mee.

Wij geven garantie op de accu dus u kunt contact met ons opnemen hierover. 30 minuten is natuurlijk onacceptabel. Bedankt voor uw review!

TOP!!!

Uitstekend!

goede spullen, goede prijzen, goed service

Fijn om te horen en bedankt voor u review!

Ik heb net mijn hp ontvangen en ziet er prachtig uit. Zover ik de laptop geprobeerd heb ben ik tevreden.

Prachtige machines de HP Elitebook 845 G8. Veel plezier met de laptop!

Snel

Laptop ziet er als nieuw uit. Snelle verzending.

Goed om te horen! Bedankt voor u review.

altijd topkwaliteit

nu voor de 4de keer een laptop gekocht indien nodig persoonlijke begeleiding met keuze maken en altijd tot in de puntjes verzorgd je krijg waar voor je geld

Super bedankt voor uw review! Veel plezier met uw 4e aankoop en tot de volgende bestelling :)

Snel en zoals afgesproken.

Computer besteld en zeer snel op het juiste momentontvangen. Goed verpakt. Computer werkt naar volle tevredenheid.

Goed om te horen!

Zeer snelle levering. Bij aflevering ontbrak de bestelde muis maar deze werd nog dezelfde dag opgestuurd. Prima service.

Helaas was ik inderdaad in eerste instantie vergeten de muis mee te sturen, stop van mij :( Uiteraard als ik een foutje maak wordt dit direct opgepakt/opgelost. Veel plezier met de laptop en bedankt voor uw review!

Altijd behulpzaam met goede materialen en goede adviezen

Hardware4Sale haalt de noodzaak om nieuwe apparatuur te kopen compleet weg. We kopen vanuit ons bedrijf al vele jaren naar volle tevredenheid gebruikte laptops in en kiezen soms voor verlengde garantie, bij de wat duurdere apparaten. De verlengde garantie bij Hardware4Sale is soms beter dan standaard garantie bij nieuwe apparatuur in ieder geval in de kwaliteit van de service, zo hebben we enkele malen mogen ervaren. Elk bedrijf wat duurzaamheid op de prioriteitenlijst heeft staan, zou refurbished apparatuur moeten aanschaffen. Als het om computerapparatuur als laptops gaat, is dit Hardware4Sale wat ons betreft een regelrechte aanrader.

Rene! Bedankt voor je review, wij zijn erg blij met deze mooie woorden! We zien elkaar snel op Mallorca ;)

Het product is boven verwachting

Ik koop nooit nw laptops dus heb wel een behoorlijke ervaring met de staat van refurbished apparaten. Ik was na 3 jaar weer toe aan een andere dus op t net gezocht en kwam Hardware4sale tegen met wat aanbiedingen en omschrijving. Ik ben puur op de omschrijving gegaan en bij het zien van de laptop dacht ik geen woord gelogen en dat schept behoorlijk vertrouwen. Ik heb jullie opgenomen in mijn bestand en zal jullie aanbevelen indien nodig.

Leuk om te lezen dat u de laptop geleverd is zoals u dat had verwacht. Wij leveren veel laptops in nieuw staat (5 sterren). Nieuw is ook helemaal niet nodig ;) Bedankt voor uw review!

Een fijne laptop en een uitermate goed contact

Op 8 maart kocht ik een Dell Latitude 5490 i5-8350 touch laptop van Hardware4sale. Deze was niet van nieuw te onderscheiden. Het was mijn eerste laptop na 30 jaar gewerkt te hebben op desktops die ikzelf gebouwd had. Vanaf Windows 95 t/m windows 10. Windows 11 met zijn bijna in spooktaal aangegeven aan/uit knop was volslagen nieuw voor mij. Erik van de firma heeft mij met geduld wegwijs gemaakt in het opstartmenu. Mijn indruk van de laptop: inderdaad als nieuw, snel en gebruiksvriendelijk. Het contact met de firma Hardware4sale was heel prettig en constructief. Een aanrader voor iedereen die een refurbished produkt aan wil schaffen.

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u nu in Windows 11 werkt en dat de laptop naar uw smaak is. Veel plezier met de laptop!

Geweldige computer ontvangen!

Ga nooit meer een nieuwe kopen. Hardware4Sale levert echt goede kwaliteit ! Dankjulliewel

Nieuw is ook helemaal niet nodig. Bedankt voor uw mooie review en geen dank!

Prima laptop

Geweldige en snelle bezorging

Fijn om te horen. Bedankt voor uw review!

Snelle levering en mooie prijs Mijn zoon is er erg blij mee !!!

Super gaaf om te horen dat uw zoon erg blij is, daar doen wij het voor. Bedankt voor uw review!

Geweldige professionele en snelle service.

Een bedrijf dat doet wat men belooft en bij vragen snel en professioneel antwoord.

Fijn om te horen en bedankt voor uw review!

Perfecte surface en hardware

Zowel sysreem(thinkpad) levering als setup een dikke 10!

Kijk, daar doen wij het voor! Veel plezier met de Lenovo laptop en bedankt voor uw review.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding ziet er netjes uit snelle levering.

Bedankt voor u review!

Super!!

Snelle bezorging, laptop is als nieuw!

Goed om te horen!

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.