Top product geleverd

Ik heb voor de zaak een refurbished laptop besteld. Deze is in zeer goede staat geleverd en levering is ook snel

Geweldige Service

Snel geleverd, en een prettig contact en geweldige service.

Zeer snelle en professionele service met een overzichtelijke site.!

Snel, klantvriendelijk

Prima service. Denkt mee. We kopen hier al jaren refurbished desktops en laptops.

Uitstekende kwaliteit voor een mooi prijs

Snelle levering...mooie laptop refurbished maar écht goed als nieuw. Even sceptisch geweest maar zeer aangenaam verrast.

Zeer tevreden.. goede service…. Vertel het ook tegen iedereen

Snelle levering, uitstekende prijzen

Prima ervaring. Bestelde computer werd snel geleverd. Prijzen zijn zeer goed, met name wanneer je nieuw koopt.

Prima.

Heb jij nog een beoordeling van mij nodig?Je krijgt van iedereen,ook van mij vijf sterren.Dat zegt al genoeg over de kwaliteit en de service van jou en jouw bedrijf.

Super goed!

Heb er pas een HP Elitebook Notebook gekocht en het is formidablle. Met vriendelijke groet, Mario van Varik ICT

Geleverd conform afspraak

Ik had vanwege een bepaald software programma een windows computer nodig (software draaide niet op OS of IOS) deze windows computer hoefde geen supersnel modern ding te zijn. Als de computer maar op windows nieuwer dan versie 8.1 draaide en een werkgeheugen van 4GB had was het goed. Naar enig Googelen kwam ik bij Hardware4Sale uit. Die bood voor een nette prijs computers aan met de kwalificatie die ik zocht. Doorslaggevend waren de recensies die te lezen waren, die waren mijn allemaal goed, en datzelfde geld voor mijn ervaring. Gewoon dat geleverd gekregen wat aangeboden werd en netjes op de afgesproken tijd, Toppie, een aanrader.

Een betrouwbare pc/laptop voor een acceptabele prijs

Voor de 2e keer een laptop besteld, windows snel geïnstalleerd/geactiveerd met een beetje hulp. Werkt perfect.

Precies gedaan wat online werd geadverteerd

Bestellen was eenvoudig. Meteen bericht van ontvangst en ook de levering ging zoals beloofd. Nadat ik een vraag had bij de installatie werd ik meteen gebeld en werd mijn vraag perfect beantwoord.

Erg tevreden

Erg tevreden over aanbod, prijs en geboden service. Al voor de 2e keer een PC aangeschaft.

Fantastisch bedrijf

Tot nu toe 2 pc geleverd. 1 in Spanje en 1 in NL. Service perfect, top kwaliteit. Haddy Kroon

Fantastisch!

Snel, duidelijk, makkelijk! Zeg vooraf wat je levert, en lever wat je zegt! Super klantvriendelijk, correct, hulpvaardig! Heerlijk bedrijf!

degelijk (nieuw) toestel tegen scherpe prijs

Ik zocht een vervangtoestel voor mijn oude Dell en kreeg een eerlijk en correct voorstel waarbij men mij volledig vrijblijvend advies gaf. Een aanrader.

Top producten voor een nette prijs

En snel geleverd.

voor de 5e keer besteld, weer top als altijd!

had nog even gebeld naar Erik met een vraagje en weer gewoon perfect geholpen. netjes duidelijk en snel

Snelle verzending

Mooie laptop

Prima communicatie en informatie

Zeer nette laptop snel geleverd

3-1-22 besteld, 5-1-22 inhuis. Heel tevrede met een zeer nette refurbished laptop voor een mooie prijs. Minimale gebruiks sporen en met extra garantie dus dat voelt prettig. Tot dus ver een heel positieve ervaringen.

DUIDELLIJK over wat verkocht wordt!

Duidelijk aanbod en verrassend aanbod van aanvulingen die mogelijk zijn bv. iemand die onbekend met dvi kan gelijk een omvormer bestellen voor hdmi.

Top bedrijf.

Vorige week laotop besteld, deze werd de volgende dag geleverd. Laptop opzich was perfect maar blee k een probleem met de ventilator te hebben. Contact gezocht met Erik en laptop kon zonder problemen retour. Echt top service.

Geweldig en snel!!

Topkwaliteit en service!

Compleet systeem besteld. Perfect.

Mijn dementerende vader had een oude Windows 7 computer en heeft een vriendelijke "Student aan Huis" Windows 10 op laten installeren. Daarna was het kreng niet meer vooruit te branden (met 2 GB geheugen was dit geen goed plan. Les: PAS OP voor de "student aan Huis") Mijn zus doet zijn administratie en klaagde daar al een tijdje over. Als kerstkado heeft pa een nieuwe computer gekregen (koekje uit eigen doos) Refurbished Lenovo met nieuw beeldscherm, toetsenbord en muis. Schitteren beeld, bloedscherp en bloedsnel met z'n SSD. Opstarttijd 15 seconden in plaats van 15 miniuten ! Hulde !

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.