Correcte en zeer snelle afhandeling en verzending. Alles zoals het hoort te zijn

Fijn om te horen op onze 10 jarige jubileum ;)

Doen wat ze zeggen, geleverd als besteld

Geleverd als besteld, prettig contact, en doen wat ze zeggen

Fijn om te horen!

Dit is mijn eerste ervaring met Hardware4Sale Vorige week een Intel NUC7I5DNHE -i5 besteld na lang zoeken en verschillende sites te hebben bekeken. De NUC is in uitstekenede staat zonder gebruikssporen zeer snelgeleverd, Besteld op Di. 25/02/24 en Do. 28/02/24 werd deze, keurig verpakt, bezorgd. Ik ben zeer content met mijn NUC en ook over de wijze waarop Hardware4Sale de bestelling heeft afgehandeld. Heb tot op heden nog géén (web)winkel gevonden waarbij je en zéér vriendelijk te woord wordt gestaan en ook een vakkundig advies krijgt en waarbij de afspraken worden nagekomen. Hardware4Sale doet wat het zegt en is zeer zeker een aanrader. De volgende als ik weer iets nodig heb zal ik zeker hier weer bestellen.

Wij zijn erg blij met uw review, zo wordt ons werkt beloond ;) Veel plezier met de NUC en tot de volgende keer! Enorm bedankt voor uw uitgebreide review!

Snelle levering en zeer tevreden

Snelle levering en zeer tevreden

Goed om te horen. Bedankt voor uw review!

uitstekend, order en levering na enkele dagen.

DE website is duidelijk en het gewenste product is makkelijk te vinden

Fijn om te horen en bedankt voor uw review!

Prima, iets meer info was wenselijk om apparaat op eige accountnaam te zetten.

Prima '

Bedankt voor uw review. Als u vragen heeft kunt u die altijd stellen via de mail of gewoon via de telefoon. Wij helpen u graag.

Prima service, alles zoals beloofd, goede laptop.

Mooie laptop gekocht, erg blij mee

Veel plezier met de laptop en bedankt voor uw review!

Ik was dringend aan een nieuwe laptop toe, voor werk en privé. Deze bevalt me uitstekend, is lekker snel en licht van gewicht. Het schermformaat valt niet tegen, ik was even bang dat het te klein zou zijn, maar dit scherm is prima, groter is niet nodig.

Uw heeft een van onze beste aanbieding gekocht, een HP Elitebook 840 G5 in nieuw staat :) Veel plezier met de laptop en bedankt voor uw review!

Een verademing.

Recentelijk heeft mijn man tot zeer grote tevredenheid zijn refurbished Dell Latitude 7290 laptop aangeschaft bij Hardware4sale. Alles tot in de puntjes verzorgd, deed mij besluiten om exact dezelfde refurbished Dell Latitude 7290 laptop te bestellen. Ook nu weer zeer goed verpakt een bijna niet van nieuw te onderscheiden laptop !! Mijn complimenten. Hardware 4 sale is onze "Hofleverancier".

Bedankt voor uw compliment en super bedankt voor uw review. Veel plezier samen met de laptops!

Goede service waar de klant op nummer 1 staat

Super leuk om te horen en bedankt voor uw review!

Uiterste betrouwbaarheid

Vanaf een uitstekende website, goede telefonische uitleg tot en met uitmuntende levering; alles perfect. Zou zo weer bij dit bedrijf kopen.

Bedankt voor de mooie woorden! En veel plezier met uw aankoop.

Uitstekend.

Goed via de telefoon te woord gestaan , als je vragen hebt kun je via de telefoon oplossen , vriendelijk.

Bedankt voor uw review en als er nog vragen zijn kunt u ons altijd bellen! Veel plezier met de pc!

Gewoonweg geweldige winkel

Ik had al eens bij Hardwar4sale twee keer een laptop voor mij zelf, 1 voor mijn dochter en 1 voor mijn schoonzoon gekocht (allen Lenovo's). Leveringen en de staat van de laptops altijd prima. Ik was echter toe aan een snellere laptop en dan koop ik die weer bij de winkel die mij tot nu toe niet teleurgesteld heeft. De vorige keren had ik geen vragen en heb alles zelf uitgezocht. Nu zat ik te twijfelen tussen een 15"HP en een 15"Lenovo. Daarom Erik maar eens gebeld. Hij kwam bij mij zeer vakkundig en vertrouwd over en kreeg een prima advies van hem. Beide laptops waren qua kwaliteit aan elkaar gewaagd, maar voor mijn werkzaamheden toch de Lenovo T590 genomen. Ik heb zelden een (web)winkel meegemaakt die zo klantvriendelijk is als Hardware4sale. Bovendien heel prettig in omgang en in mijn ogen zeer kundig. Kan iedereen aanraden om bij Hardware4sale iets te kopen. Ben er van overtuigd dat je niet teleurgesteld zal worden.

Hier krijgen ik helemaal rode wangetjes van :) U heeft een perfecte keus gemaakt, wat een geweldige machine is de Lenovo T590. Bedankt voor de mooie woorden en ontzettend veel plezier weer met uw aankoop en tot de volgende keer!!! Groet, Erik

Zeer goed materiaal.

Het geleverde product voldoet zeker aan de verwachtingen. Ook de snelheid van de levering is snel. Zeker om aan te bevelen.

Bedankt voor uw aanbeveling, daar zijn wij erg blij mee;) En uiteraard bedankt voor uw review!

Snelle levering en mooi assortiment

Goed assortiment voor refurbished computers.

Laptop is in prima staat, geen gebruikssporen. Snel geleverd.

Goed om te horen. Bedankt voor uw review!

Beste plek voor refurbushed hardware

Dit is nu de 4e refubished laptop die ik hier gekocht heb. Ben geen enkele keer teleurgesteld. De producten voldeden altijd aan de beschrijvingen op de website, de levering was snel en de prijs geweldig. Ik koop (écht) nooit meer een nieuwe laptop.

Super tof om te horen, wij doen ons best! Veel plezier weer met de 4e laptop en tot de volgende, 5e keer ;)

Betrouwbaar en vriendelijk

Meermaals aankoop, steeds goede ervaring. Hun puntensysteem voor de staat van PC/laptop is realistisch. Je krijgt wat ze aangeven. In kader "miljeu" en re-cycling nog deugdelijke apparatuur is dit mijn favoriete website.

Geweldig om te horen! Veel plezier met uw aankoop en bedankt voor uw review.

Top laptop gekocht voor een top prijs.

De aanschaf van de Lenovo laptop was de tweede aanschaf die ik bij hardware4sale heb gedaan, ook deze aankoop en afhandeling door hardware4sale was weer super. Ik koop hier de volgende keer zeker weer.

Dat is heel mooi om te horen. Veel plezier weer met de tweede laptop en tot de volgende keer!

Bestelling is goed gegaan.......

Mijn eerste ervaring daar, en tot nu toe alles prima gegaan. Het geheel was met zorg verpakt en verzonden. Het apparaat is nu in gebruik en werkt prima.

Super fijn om te horen!

Zoals je het verwacht als klant

Vorige week bij Hardware4Sale.nl een Lenovo Thinkbook besteld na lang allerlei sites te hebben bekeken. Er was een prachtige aanbieding voor een Lenovo Chromebook met i5 processor en 15,6 inch scherm. Hardware4Sale liet zien dat dit een nauwelijks gebruikt exemplaar was en er 24 maanden garantie op zat. Aangezien ik niet een geweldige Windows-fan ben stelde ik per e-mail de vraag of de laptop ook zonder Windows kon worden besteld. De reactie was zeer snel en duidelijk en dat is echt een verademing. Ik heb de laptop besteld op donderdag en zaterdagochtend werd deze, keurig verpakt, geleverd. Hardware4Sale had niet teveel gezegd. Een werkelijk niet van nieuw te onderscheiden laptop met toch Windows geïnstalleerd, want in mijn enthousiasme was ik vergeten te vermelden bij de bestelling dat dit niet hoefde. Ik ben blij verrast met de laptop en zeer tevreden over de wijze waarop Hardware4Sale.nl de bestelling heeft afgehandeld. Mijn volgende laptop (kan even duren ;-) ) komt ook van Hardware4Sale.nl. Chapeau voor iedereen daar.

Allereerst bedankt namens het team van Hardware4sale voor uw mooie uitgebreide review! U heeft inderdaad een prachtige Lenovo Thinkbook bij ons aangeschaft. Veel plezier met de laptop en tot de volgende keer ;)

Snelle levering en goed product

De levering van mijn Lenovo was zeer snel. Ook de Lenovo thinkpad doet het goed en is zeer snel. prima product.

Bedankt voor uw review en veel plezier met de prachtige Lenovo Yoga X1!

Betrouwbaar en hulpvaardig bedrijf.

Dit is mijn 2e computer die ik bij dit bedrijf heb aangeschaft. Vooraf een goede voorlichting gekregen om een goede keus te kunnen maken. Erg tevreden!

Dat is fijn om te horen, veel plezier weer met de 2e computer ;)

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.