Alles prima tot nu toe

Snelle reactie op vragen, snelle verzending, goed advies.

Fijn om te horen. En veel plezier met uw aankoop!

Al jaren tevreden klant

Ben al vele jaren klant. Heb net mijn 5-de computer gekocht. Ook nu weer snelle levering en een uitstekende prijs. De computers zijn getest en tip top in orde.

Bedankt weer voor de bestelling Geert en bedankt voor je review!

Kwaliteit, betrouwbaar en zeer kundig !!

Veel aanbod, voor elk wat wils, graag tot een volgende keer !

Tot de volgende keer!

voldoet aan mijn verwachtingen

ik heb gekozen voor dit Lenovo laptop 15.6inch touch screen is een goede formaat.. alles werkt geweldig behalve de 1e en 2e accu gaan we ervaren na gebruik.

Bedankt voor uw review en veel plezier met de Lenovo laptop!

Veel keuze, uitstekende service en snelle levering

Veel keuze, uitstekende service en snelle levering. Precies de apparatuur waar ik naar op zoek was. Voor een aantrekkelijke prijs. En zeer plezierige service op een inhoudelijke vraag! Volgende keer zonder twijfel weer!

De perfecte laptop voor mij

Zeer tevreden over het advies van Hardware4sale en over de kwaliteit van de laptop die ik hier heb aangeschaft. Deze HP laptop werkt snel. Hij is binnen een paar seconden al opgestart. Het design is ook prachtig met de lichtgevende toetsen. De touchpad is fijn in gebruik. Aanrader!

Goed om te horen en veel plezier met de laptop!

degelijk product voor een aantrekkelijke prijs

Kiezen doe je op de heldere website en de bestelling wordt keurig en asap geleverd. De hardware ziet er prima uit, de Windows-versie is na een update weer helemaal bij de tijd, en de freeware werkt gewoon goed.

Bedankt voor uw review en veel plezier met uw aankoop!

Alles voor elkaar

Goed om te horen!

super aftersales

goed advies, snelle service, en fijne afhandeling

Super fijn om te horen! Bedankt voor uw review.

Soms een beetje te snel

Aardige man en komt afspraken na.

Bedankt voor uw review!

Een absolute aanrader.

Keurig verzorgt, en veilig verpakt, ontving ik mijn refurbished Dell Latitude 7290 laptop. Zelfs het adaptersnoer en netwerksnoer was keurig opgerold, Hier wordt service nog met een hoofdletter S geschreven. Absoluut in nieuw staat, niets kunnen vinden van beschadigingen of oneffenheden. Werkt uitstekend. Ook de prijs voor deze laptop is zeer aantrekkelijk. Hardware4sale heb er een client bij !

Uiteraard worden de accessoires ook schoon en netjes verpakt geleverd, het gaat natuurlijk om het totaalplaatje :) Tot de volgende keer en bedankt voor de mooie woorden!

Snelle en correcte afwikkeling

HP Laptop besteld en zeer tevreden. Vragen snel beantwoord door Peter

Fijn om te horen. Bedankt voor uw review en veel plezier met de laptop!

duidelijk

snel en eenvoudig geregeld ook de levering prima

Helemaal goed dus. Bedankt voor u review!

Snelle levering en adequate antwoorden op vragen.

Aangezien ik al diverse plezierige ervaringen had bij de aankoop van vorige laptops was er bij mij geen twijfel over bij wie ik de zojuist aangeschafte laptop zou gaan kopen. Over een kwestie van niet bij Hardware4Sale aangeschafte software werd ik met kennis van zaken op plezierige wijze geïnformeerd.

Bedankt weer voor uw review. Als wij u kunnen bijstaan met vragen ongeacht het product bij ons vandaan komt dan doen wij dat. Veel plezier weer met uw aankoop!

prima laptop, snel bezorgd en goed verpakt

Twee dagen na mijn bestelling werd de laptop (Dell Latitude 7290) bezorgd, stevig verpakt, zodanig dat het apparaat niet kon verschuiven in de verpakking. Je moet goed kijken om te zien dat het geen nieuwe laptop betreft. Geen uiterlijke beschadigingen. Geen dode pixels. De specificaties komen overeen met de advertentie op de site van Hardware4Sale. Laatste update (23H2) van Windows 11 is geinstaleerd. Libre Office en VLC mediaplayer zijn voorgeinstalleerd. Zo ook Foxit PDF-reader, alhoewel dat tegenwoordig eigenlijk niet meer nodig is. De batterij maakt een goede indruk bij het eerste gebruik, maar hoelang het apparaat meegaat op een volle lading zal in de praktijk moeten blijken. Leuk détail: de SSD is al ingedeeld in een C-schijf en een D-schijf. Kortom, tevreden met mijn aanschaf.

Wij hebben inderdaad een nieuwe manier van verpakken, leuk dat u dit vermeld in uw review, wij verpakken nu vaak zonder plastic te gebruiken. Duur maar duurzaam :) Veel plezier met uw aankoop en bedankt voor uw uitgebreide review!

Van deze zaak een mini desk en toetsenbord en muis en tp usb gekocht. Alles is perfect verlopen. Ben ook heel blij met alle spullen. De volgende als ik weer iets nodig heb zal ik het weer hier bestellen. met vriendelijke groet, Wim van Laar

YES!! U blij en wij blij. Super bedankt voor uw review! En veel plezier met de spullen :) En tot de volgende keer!

Goede levering

Bestelling geheel tot tevredenheid uitgevoerd. Jammer dat de bijgeleverde muis onbruikbaar was, maar dat is keurig opgelost.

Goed om te horen, jammer inderdaad dat de nieuwe muis niet goed functioneerde. En zoals u weet lossen wij dit direct voor u op :)

Snelle service en voldoet aan de verwachting

Laptop voldoet aan de verwachting, ziet er keurig uit. Was ook netjes en goed verpakt en snel geleverd.

Fijn om te horen dat alles perfect is verlopen!

Keurige snelle levering

Via website besteld, duidelijke omschrijving. Bevestiging, levering en tracking allemaal goed op orde.

Super fijn om te horen! Veel plezier met uw aankoop en bedankt voor uw review!

Snelle levering en een prachtige laptop!

Bedankt voor uw review. Veel plezier met de laptop!

Altijd uitstekende service

Ik koop altijd mijn hardware bij Hardware4Sale. Uitstekend materiaal en keurig bezorgd.

Goed om te horen en tot de volgende keer. Bedankt weer voor uw review!

Gebruikte laptop niet van nieuw te onderscheiden!

“Gebruikte” Dell laptop gekocht, in absolute nieuwstaat en voor een scherpe prijs. Snelle levering en alles erop en eraan zoals gemeld.

Gaaf om te horen! Bedankt voor u review!

Onze 2de bestelling en opnieuw dik tevreden

Enkele maanden geleden een Lenovo Thinkpad besteld en deze werkt naar alle tevredenheid. Ook was het geen enkel probleem om deze naar Frankrijk te verzenden. Toen bleek dat we een 2de laptop nodig hadden, twijfelden we dan ook geen moment door opnieuw een laptop te bestellen bij Hardware4sale. Dit keer een HP Elitebook. Opnieuw zeer tevreden. Beide laptops zien er als nieuw uit! Als het allemaal zo goed blijft werken, zullen we onze volgende bestelling zeker weer opnieuw via Hardware4sale laten verlopen!

Op naar de 3e bestelling :) Bedankt voor uw review en maak maar reclame voor ons in Frankrijk!

Compleet nieuwe installaties

Iets meer dan een maand geleden twee HP laptops gekocht, met extra muis en dockingstation. De laptops zijn heerlijk snel en stil. Super tevreden mee. De dockingstations zijn een beetje "mystery-boxen" met Apple neigingen: Geen documentatie (meer?) te vinden bij HP. Het werkt, maar hoe en wat blijft voor de gebruiker een raadsel. Wel fijn dat ik er drie externe schijven op aan kan sluiten. Vorige week de bestelling compleet gemaakt met twee 27 inch displayport BenQ monitoren. Eén woord: WAUW !

Bedankt voor de mooie review! En veel plezier met alle hardware. Overigens zijn de dockingstations plug&play :)

goede website, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Voor de tweede keer iets gekocht. Ik koop nooit meer nieuw nu ik hardware4sale ken.

Goed om te horen. Nieuw is inderdaad niet nodig :) Tot de volgende keer!

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.