goede website, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Voor de tweede keer iets gekocht. Ik koop nooit meer nieuw nu ik hardware4sale ken.

Goed om te horen. Nieuw is inderdaad niet nodig :) Tot de volgende keer!

Perfect !!!!

Al diverse malen hier bij Hardware4Sale gekocht en ook al een keer probleem gehad met een NUC en dat werd perfect afgehandeld

Bedankt voor de review! En veel plezier weer met de zoveelste NUC :)

Prima prijs kwaliteit

Prima prijs kwaliteit verhouding en dnelle levering. Het enige minpuntje is dat je de toetsen van het toetsenbord hard in moet drukken willen ze werken

Goed om te horen. Het kan zijn dat het toetsenbord nog een beetje stug is omdat deze nieuw is en vervangen is. Zo niet dan kunt u altijd beroep op ons doen. Bedankt voor uw review!

prima computer

ik kan hier kort over zijn , prima computer gekocht , what you see is what you get , ik heb nog geen ervaring met klantenservice of retoursturen wat alloes loopt naar tevredenheid

Fijn om te horen Alex. Bedankt voor je review. En als er ooit wat is dan weet je ons te vinden :)

Uitstekend .

Precies geleverd zoals op website vermeld. Niet van nieuw te onderscheiden laptop ontvangen. Helemaal tevreden.

Goed om te horen Arnaut en super bedankt voor je review. Fijne feestdagen!

100 procent betrouwbaar

Allemaal netjes geregeld volgens afspraak

Fijn om te horen. Bedankt voor uw review!

Netjes en snel een goede laptop

Al meerdere laptops zowel privé als zakelijk ingekocht. Erik Rake krijgt het met zijn Hardware4Sale voor elkaar om gebruikte laptops meestal als nieuw te laten zijn, waardoor je er geen behoefte aan zult hebben een nieuwe te kopen. Gelukkig zijn er genoeg bedrijven en particulieren die dit wel doen, zodat er vanuit Hardware4Sale aanbod blijft voor mensen die gewoon een goed product willen om mee te kunnen werken. De service doet trouwens ook niet bepaald onder voor wat laptopfabrikanten zelf bieden. Geschreven door een erg tevreden klant.

Bedankt voor je mooi review Rene! En bedankt weer voor je bestelling. Misschien zien wij elkaar nog eens op Mallorca :)

Fantastisch.

Omdat mijn oude computer het niet meer zo goed deed, een refurbished besteld die nieuwer was en sneller. Kreeg hem binnen een week al opgestuurd, aangesloten en meteen klaar voor gebruik. Werkt tot nu toe als een tierelier. Zeer snel, compact en met Windows 11. Scherm, printer, scanner, boxen aangesloten, opgestart en alles werkt prima. Ben ontzettend tevreden en had dit veel eerder moeten doen.

Wauw wat een mooie review. Bedankt! Super fijn om te horen dat u tevreden bent en dat alles direct werkte bij het aansluiten van al uw apparatuur. Wat dat betreft is Windows 11 echt geweldig, die herkend alles vaak automatisch :)

Levering is ok zo ook de werking van de laptop. De 4.5 ster voor t uiterlijk niet daarom 3 sterren. Twee zichtbare beschadigingen, 1 buitenzijde op hoek van laptop en op toetsenbord omsluiting toets. Vergelijk deze laptop met 2 eerdere bestellingen.

Bedankt voor uw review. Als er issues zijn qua uiterlijk van een product en u bent daar niet tevreden mee dan is er natuurlijk altijd een oplossing, wij willen altijd dat onze klanten tevreden zijn. Ik kan alleen via uw naam geen bestelling vinden. Kunt u mij contacten via [email protected] ? Dan lossen wij het samen op :)

Doen wat ze beloven

Nieuwe laptop voor heel mooi prijsje. Contact was heel prettig.

Fijn om te horen en bedankt voor uw review!

Perfecte service

Op zoek naar (in eerste instantie) 1 laptop voor werk en fotobewerking. Na het vergelijken op diverse sites, hier bij Hardware4sale uitgekomen. Goed geprijsd en netjes omschreven. Het werd de T580 van Lenovo. Het pakket werd de volgende dag netjes en goed verpakt afgeleverd. Ik ontdekte dat een batterij (deze heeft er 2) niet werkte. Even een mailtje en de volgende dag een belletje en Erik stuurde mij, zonder enig bewijs te hoeven overleggen een nieuwe batterij toe en verontschuldigde zich voor het probleem. De laptop ziet er vrijwel als nieuw uit. Ik kan amper gebruikssporen ontdekken. Nu kregen we thuis natuurlijk ruzie wie wanneer achter de laptop mocht. Daarom binnen een paar dagen besloten om er nog eentje aan te schaffen. Wederom hier super tevreden over (en de batterij werd nog eens dubbel gecheckt voordat deze verzonden werd ;-) Dus ben je op zoek naar een goede, betaalbare en nette refurbished laptop? Dan zou ik deze zeker bij Hardware4sale aanschaffen!

Enorm bedankt voor je uitgebreide review en voor het maken van reclame voor ons :) Ik wens jullie veel plezier met de twee laptops!

Dik in orde! Geen onzin. Goede service.

Bestelling geplaatst, mail er achteraan met vragen, snel antwoord, snelle levering. Keurig!

Zoals het hoort, Veel plezier met uw aankoop!

Laptop

Goede service en snelle levering

Super leuk om te horen!

Snelle en goede service en aftersales

Ik had een product besteld, dit werd snel geleverd. Helaas had ik een verkeerde inschatting gemaakt en iets besteld wat niet aan mijn verwachting voldeed. Na een mailtje met tekst en uitleg kon ik zonder enige discussie het product retourneren en had ik binnen een week mijn geld retour. Goede communicatie en erg vriendelijk, ik zou er een volgende keer zo weer iets bestellen!

Fijn om te horen! Uiteraard kunt u een product retourneren bij ons, het is natuurlijk de bedoeling dat u tevreden bent een product van ons. Tot de volgende keer :)

Laptop voldeed aan verwachting

Goede service, levering comform afspraak

Bedankt voor u review!

Gewoon goed, gemakkelijk kiezen, informatie klopt, prijs is OK en snelheid van levering was super!

Super fijn om te horen! Bedankt voor uw review.

Komt toezeggingen na.

Een laptop 17 inch gekocht en in nieuwstaat! Graag tot een volgende keer.

Uiteraard :) Veel plezier met de monster machine!

Snel en netjes geleverd

Bestelde hardware is netjes en in uitstekende staat afgeleverd. Werkt goed.

Super fijn om te horen!

Betaling goed, aanleveren goed. Product uitstekend.

Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Zelf wordt ik ook helemaal blij als ik uw review lees ;)

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf waar ik nu mijn 2e laptop hebt gekocht Tevens goed geholpen bij een vraag over mijn laptop

Fijn om te horen. Uiteraard kunt u met uw vragen bij ons terecht, daar zijn wij voor :) Bedankt voor uw review!

top service

makkelijk en snel geregeld, super PC

Goed om te horen! Bedankt voor uw review.

Mooie en werkbare laptop. Goede ondersteuning en service

Bijdragend aan een goede en betaalbare laptop ervaring.

Super fijn om te horen en veel werkplezier met de laptop!

Snelle levering, compleet en onbeschadigd apparaat

Goed om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw bericht.

Laptop ziet er zeer goed uit, snel geleverd. Kaartje erbij voor de bereikbaarheid met vragen. Heel prettig.

Bedankt voor de review, daar hebben wij wat aan. Veel plezier met de laptop!

Top pc voor een juiste prijs.Eerlijke verkoper

Ben goed geholpen en kom zeker terug bij deze Verkoper. Pc is stil snel en zo goed als nieuw. Ook om Muziek te maken is de pc wat men verkoopt Top een uitkomst dat er goede tweede hands bedrijven zijn.

Leuk om te horen, u bent altijd welkom! Bedankt voor uw review.

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.