Betaling goed, aanleveren goed. Product uitstekend.

Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Zelf wordt ik ook helemaal blij als ik uw review lees ;)

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf waar ik nu mijn 2e laptop hebt gekocht Tevens goed geholpen bij een vraag over mijn laptop

Fijn om te horen. Uiteraard kunt u met uw vragen bij ons terecht, daar zijn wij voor :) Bedankt voor uw review!

top service

makkelijk en snel geregeld, super PC

Goed om te horen! Bedankt voor uw review.

Mooie en werkbare laptop. Goede ondersteuning en service

Bijdragend aan een goede en betaalbare laptop ervaring.

Super fijn om te horen en veel werkplezier met de laptop!

Snelle levering, compleet en onbeschadigd apparaat

Goed om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw bericht.

Laptop ziet er zeer goed uit, snel geleverd. Kaartje erbij voor de bereikbaarheid met vragen. Heel prettig.

Bedankt voor de review, daar hebben wij wat aan. Veel plezier met de laptop!

Top pc voor een juiste prijs.Eerlijke verkoper

Ben goed geholpen en kom zeker terug bij deze Verkoper. Pc is stil snel en zo goed als nieuw. Ook om Muziek te maken is de pc wat men verkoopt Top een uitkomst dat er goede tweede hands bedrijven zijn.

Leuk om te horen, u bent altijd welkom! Bedankt voor uw review.

snelle levering tegen een goede prijs

no nonsens ,kon ipv opsturen ook afhalen ,prima service

Zoals het hoort :)

Zoals gewoonlijk weer prima geleverd

Goede service en kwaliteit van de producten tegen een scherpe prijs. Er is werkelijk niets mis mee met een refurbished product. En zoals gewoonlijk weer snel geleverd.

Bedankt voor je review Edwin!

Prima levering en prima product!

Titel zegt alles. Levering was op het moment dat was aangekondigd. Product is prima in orde. Dank jullie wel! Ik kom nog wel terug bij jullie!

Super gaaf uw review. U ook bedankt!

goede lap top voor een redelijke prijs

heb voor Hardware4sale gekozen goed tel advies en een komplete machine gekocht , stekker in stopcontact en gaan. site zag er betrouwbaar uit. zeer snel geleverd

Dat horen wij graag! Bedankt voor uw mooie review.

Goede contacten gehad vóór de verkoop al!

Super fijn om te horen! Bedankt voor uw review.

laptop besteld met kleine gebruikersporen.

super snelle en fijn werkende laptop. buitenzijde bij de hoekjes inderdaad wat gebruikers schade. maar niet echt zichtbaar. geen dode pixels alleen had de vorige eigenaar moeite om hem aan te zetten want de aan knop is zwaar beschadigd en staat scheef van het harde drukken. werkt wel maar is even wennen dat je de knop scheef indurkt. een zacht klikje is voldoende er is gewoon te lomp mee omgegaan.

Bedankt voor uw review en veel plezier met de aangekochte laptop.

product niet van nieuw te onderscheiden

Zeer snelle levering. Laptop en batterij zijn nagenoeg nieuw geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Bedankt voor de mooie woorden. Daar worden wij erg blij van :)

Goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende service

Wij hebben de afgelopen jaren meerdere laptops aangeschaft en zijn dik tevreden. De verhouding prijs/kwaliteit is goed, er is genoeg te kiezen en de service is altijd uitstekend.

Super bedankt voor uw review en veel plezier weer met de laptop.

Uitsluitend

Hp elite book mt44 aangeschaft en supersnel geleverd. De laptop ziet er uit als nieuw zonder ook maar enige gebruik sporen. Voorzien van alle benodigde software om meteen van start te gaan. Het enige minpuntje wat ik kan vermelden is dat het apart aan te schaffen dock iets aan de prijs is.Deze heb ik via marktplaats aangeschaft voor maar €5 compleet met lader.

Prachtige machines inderdaad de HP MT44's. De Dockingstation die wij aanbieden hebben wij moeten inkopen tegen een bepaalde inkoopprijs. Misschien dat degene op Marktplaats de dockingstations ergens gratis heeft gekregen. Een lader qua inkoop bij onze leveranciers is al het dubbele. Mooi setje zo voor u :) Veel plezier met de laptop en super bedankt voor u review!

Laptop besteld voor mijn kind voor schoolwerk. Ben zeer tevreden over de laptop. Laptop ziet er als nieuw uit en werkt perfect. Zal zeer zeker terug komen bij Hardware 4 Sale.

Goed om te horen! Tot de volgende keer :)

Fantastisch!

Een laptop besteld bij dit bedrijf, door werkomstandigheden had ik de laptop heel snel nodig. Overlegd en deze werd dezelfde dag al verzonden. Dat is service van de bovenste plank. De laptop is niet van nieuw te onderscheiden en loopt als een zonnetje. Heel erg bedankt. Kom zeker bij jullie terug. Nogmaals dank voor vriendelijkheid en service.

Dat was inderdaad even een race tegen de klok maar gelukkig was het gelukt! Fijn dat je zo tevreden bent en leuk dat je dat laat weten via een review. Bedankt en veel plezier met de laptop!

Snelle levering en laptop is als nieuw

Dat is wat wij leveren :) Bedankt voor uw review en veel plezier met uw laptop!

Snel geleverd: geheel in orde

Goed materiaal, up to date.

Fijn om te horen!

Uitstekende producten en zeer betrouwbaar bedrijf.

Heb al diverse computers hier gekocht. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn familie en iedereen is zeer tevreden. Vragen? even bellen of mailen en je krijgt direct een reactie.

Bedankt weer voor u zoveelste bestelling en bedankt dat u reclame voor ons maakt :)

Laptop zoals beschreven, volstaat prima en snel bezorgd!

Top!!

Bedankt voor uw review en veel plezier met de laptop!

Ben d'r blij van!

Snelle levering van de bestelde Intel Nuc mini computer. Mooi degelijk uitziend apparaat, als nieuw! Aangesloten op m'n slaapkamer TV om de krant te lezen/ TV te kijken op ZiggoGo/ mail door te nemen/ wat te googelen enz. Verbonden met WiFi. Na gebruik zet ik 'm op slaapstand. Werkt nu al maanden perfect, start in seconden op, nog nooit verbinding kwijt, echt probleemloos apparaat! Bestel er ook 1 voor de computerkamer voor de alledaagse dingen, hou m'n zware computer voor fotobewerking.

Wat een gave review! Enorm bedankt. De NUC's pc'tjes zijn inderdaad echt super betrouwbaar qua WiFi en Bluetooth verbinding en ze zijn razend snel. Veel plezier met het computertje!

Laptop werkt goed maar je merkt dat hij niet nieuw is.

Er zitten een par klein krasjes op maar dit maakt me niet zoveel uit. Wat wel jammer is, is dat de batterij maar 3 uur mee gaat wat ik niet heel lang vindt.

Als u bij ons een laptop kiest met 4.5 sterren dan kunt u inderdaad heeeele lichte gebruikerssporen tegenkomen. Kiest u voor een laptop met 5 sterren dan komt u geen gebruikerssporen tegen. Het blijft natuurlijk refurbished en daar is de prijs ook naar :) De accu is geleverd in goede staat, dit testen wij uitvoerig. Bij normaal gebruik gaat de accu tussen de 5 en 8 uur mee. Als u de laptop bijvoorbeeld zwaar gebruikt (films kijken) dan gaat de accu sneller leeg!

Goede laptop.

De laptop werd iets te laat geleverd!

Bedankt voor uw review, wij waren wegens omstandigheden 20 oktober inderdaad gesloten zoals vermeld stond op onze webwinkel. Waarschijnlijk had u deze melding niet gezien/gelezen. Ik ben blij dat u de laptop in ieder geval goed vind, dat is uiteindelijk het belangrijkste :)

Violenstraat 52 1214CM Hilversum

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.