Snel geleverd: geheel in orde

Goed materiaal, up to date.

Fijn om te horen!

Uitstekende producten en zeer betrouwbaar bedrijf.

Heb al diverse computers hier gekocht. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn familie en iedereen is zeer tevreden. Vragen? even bellen of mailen en je krijgt direct een reactie.

Bedankt weer voor u zoveelste bestelling en bedankt dat u reclame voor ons maakt :)

Laptop zoals beschreven, volstaat prima en snel bezorgd!

Top!!

Bedankt voor uw review en veel plezier met de laptop!

Ben d'r blij van!

Snelle levering van de bestelde Intel Nuc mini computer. Mooi degelijk uitziend apparaat, als nieuw! Aangesloten op m'n slaapkamer TV om de krant te lezen/ TV te kijken op ZiggoGo/ mail door te nemen/ wat te googelen enz. Verbonden met WiFi. Na gebruik zet ik 'm op slaapstand. Werkt nu al maanden perfect, start in seconden op, nog nooit verbinding kwijt, echt probleemloos apparaat! Bestel er ook 1 voor de computerkamer voor de alledaagse dingen, hou m'n zware computer voor fotobewerking.

Wat een gave review! Enorm bedankt. De NUC's pc'tjes zijn inderdaad echt super betrouwbaar qua WiFi en Bluetooth verbinding en ze zijn razend snel. Veel plezier met het computertje!

Laptop werkt goed maar je merkt dat hij niet nieuw is.

Er zitten een par klein krasjes op maar dit maakt me niet zoveel uit. Wat wel jammer is, is dat de batterij maar 3 uur mee gaat wat ik niet heel lang vindt.

Als u bij ons een laptop kiest met 4.5 sterren dan kunt u inderdaad heeeele lichte gebruikerssporen tegenkomen. Kiest u voor een laptop met 5 sterren dan komt u geen gebruikerssporen tegen. Het blijft natuurlijk refurbished en daar is de prijs ook naar :) De accu is geleverd in goede staat, dit testen wij uitvoerig. Bij normaal gebruik gaat de accu tussen de 5 en 8 uur mee. Als u de laptop bijvoorbeeld zwaar gebruikt (films kijken) dan gaat de accu sneller leeg!

Goede laptop.

De laptop werd iets te laat geleverd!

Bedankt voor uw review, wij waren wegens omstandigheden 20 oktober inderdaad gesloten zoals vermeld stond op onze webwinkel. Waarschijnlijk had u deze melding niet gezien/gelezen. Ik ben blij dat u de laptop in ieder geval goed vind, dat is uiteindelijk het belangrijkste :)

super bedrijf, dit is al de 5de laptop die ik daar koop zonder problemen.

veel vergelijken gemaakt, maar kom toch steeds weer bij Hardware4sale uit. waar je bij andere bedrijven voor extra voor moet betalen, zit het er hier al in. snel en goed geleverd. misschien dat ik voor vrienden nog eens terug kom, voor mijzelf zal dit wel mijn laatste laptop zijn maar je weet nooit. groeten van Eef van Baal

Bedankt voor u mooie review! En voor de 5e keer veel plezier met de laptop. We zien u graag weer terugkeren :)

Snel en goede service

Goed om te horen!

Zeer tevreden, goede kwaliteit en snelle levering.

Inmiddels mijn derde aankoop gedaan. Tot nu toe nooit problemen met de producten gehad.

Bedankt weer voor de 3e bestelling :)

De geleverde laptop komt geheel overeen met de aanbieding op de site.

Wij hebben een refurbised laptop gekocht, merk Lenovo Thinkpad I5. De laptop verkeerde feitelijk in staat van nieuw. Ook de prijs was akkoord. Dus al met al een prima ervaring.

Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad! En veel plezier met de Lenovo laptop.

Was op zoek naar andere pc. Kwam steeds bij Hardware4sale uit. Prima pc voor redelijke prijs. Snel in huis en inderdaad als nieuw.

Goed om te horen en bedankt voor uw review!

Net product

Laptop gekocht Ziet er heel netjes uit je moet zoeken om gebruikssporen te vinden

Bedankt Eddy voor uw telefoongesprek gisteren en voor uw review van vandaag! Veel plezier met de HP Elitebook MT44.

Laptop is niet van nieuw te onderscheiden

Goed dat u dat vermeld, dan kunnen de 'nog niet klanten' lezen wat wij leveren, dat is namelijk, zoals u weet precies wat wij verkopen :) Perfecte machines!

geweldig

Voor de zoveelste keer een computer/laptop besteld naar tevredenheid

Ik zie uw naam inderdaad vaak voorbij komen bij het inpakken van de bestellingen :) Bedankt weer voor uw vertrouwen, bestelling en uw review!

Goede en duidelijke website, alles makkelijk te vinden; na bestellen snel geleverd.

Goed om te horen! Daar worden wij ook vrolijk van :)

Snel&goed

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Super fijn om te horen!

Prima site en service

Een niet al te goedkope laptop gekocht. Prima ding, maar bij zo’n aankoop zou je toch minstens gratis verzending verwachten. Detail, maar toch een beetje jammer…

Veel bedrijven brengen de verzendkosten in de prijs van de verkoopprijs. Wij doen dat niet aangezien er ook veel laptops worden afgehaald. Eerlijk is eerlijk. Kosten zijn kosten. Veel plezier met uw laptop.

zeer goede hardware

ook netjes op geleverd alleen de naam HP waar ik mee in log het is een lokaal profiel maar je moet eerst op microsoft in loggen en van het HP lokale profiel het ik geen wachtwoordt bij microsoft daarom 4 sterren en geen 5 sterren

Wij hebben inderdaad de Windows setup voor u doorgevoerd en alleen de laptop HP genoemd, niets bijzonders :) Dat vinden onze klanten fijn zodat ze direct aan de slag kunnen. Veel plezier met uw laptop.

Weer een prima product geleverd

Al jaren klant bij H4S. Ook de laatste bestelling was weer snel geleverd en ziet er als nieuw uit.

Dat horen wij graag! Veel plezier weer met uw aankoop!

Snelle afhandeling

Bedankt voor uw review, wij doen ons best!

prima product,voor een mooie prijs.

mooie laptop,snelle levering .

Fijn om te horen!

fantastisch

geleverd volgens afspraak!

Zoals het hoort :)

Snel en kundig

Koffer kwijt na vakantie met voeding Mini PC. Binnen dagen advies en een nieuwe voor 'n schappelijke prijs. Top!

Goed om te horen dat u weer verder kunt met de nieuwe mini pc! Bedankt voor uw review.

In 1 woord top!

Lenovo thinkpad refurbished besteld. Levering helemaal volgens afspraak. Ik was wel wat gereserveerd om een gebruikte laptop te kopen. Na het uitpakken was ik ongelooflijk blij verrast met deze prachtige laptop. Echt als nieuw. Installatie verliep ook perfect. Per saldo aantrekkelijker dan een nieuwe voor een veel hogere prijs.

Perfect om te weten en te horen! Bij ons is refurbished eigenlijk zo goed als nieuw, zowel optisch als technisch. Ik ben blij te horen dat u zo tevreden bent. Vertel het verder :)

Dat kan niet beter helemaal top

Ik had een bestelling gedaan en de andere dag had ik het al alleen zat de wiekend ertussen maar was priema geregeld hellemaal top kan niet beter .

Dat is fijn om te horen, veel plezier met uw Lenovo X1 Yoga!

Violenstraat 52

1214CM Hilversum

Over Hardware4Sale

Gebruikte en nieuwe computerapparatuur.