perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, accuraat, voordelig. Al meerdere keren gebruik van gemaakt en het is een fijn idee dat je er zelf geen omkijken naar hebt en het volledige rapport opgemaakt wordt door een specialist. Beide keren kwam de aangifte voordeliger uit dan mijn eigen voorberekening. Wat mij betreft zeker het geld waard

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Thank you for the prompt communication and BPM service. Will come back in the future

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prettig en snel geholpen. Was verbaast dat ik gisteren bij de RDW niet niets kreeg en de BPM brievenbus was weggehaald. Na contact met mijnbpm werd al snel duidelijk dat de hele BPM procedure is gewijzigd. Slechte zaak dat de RDw mij hier niet over kon informeren. Dankzij mijnbpm alles toch nog vlot en goed geregeld. Ik heb gekozen voor de volledige afhandeling inclusie bpm garantie.

In mijn ogen helemaal niets behalve misschien gaan flyeren op de RDW stations en jullie naamsbekendheid vergroten onder de particuliere markt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een goede service. Altijd prompt antwoord en binnen 5 werkdagen het kentekenbewijs in de bus. Geen gedoe en minder bpm dan ik zelf berekend heb!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Na twee indicaties een camper gekocht en geïmporteerd. Het uiteindelijke BPM bedrag was exact gelijk aan de indicatie die ik kreeg. Ook voor advies rondom de import en het te gebruiken tijdelijk kenteken heb ik als erg prettig ervaren.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Communicatie is super, ook na meerdere mailtjes en twijfel over de auto van mijn kant. Altijd snel en correct antwoord!. En BPM viel reuze mee!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mijnbpm heeft de aangifte voor onze bmw 5serie naar volle tevredenheid afgehandeld. 3 dagen na het betalen van de bpm was mijn kenteken binnen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Netjes en snel geholpen

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Service voor de bpm berekening is perfect, ongeacht het aantal doorgestuurde advertenties, altijd een keurig antwoord. Het uiteindelijke BPM bedrag was voor mij een positieve meevaller

In mijn geval geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bedankt voor de goede service. Vandaag mijn Kenteken ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hoewel ik sceptisch was heeft mijnbpm.nl mijn verwachtingen overtroffen. De service is goed en de BPM besparing in mijn geval ruim 700,- euro. Na betaling aan mijnbpm had ik binnen 4 werkdagen mij kenteken is huis.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb mijn bus laten ombouwen tot camper, en daarna 3 maanden mijn RDW bewijs laten liggen, aangezien ik er echt niet uit het bizarre formulier van de belasting dienst kwam. Ik stuurde mijnbpm.nl mijn RDW formulier op per scan, een een uur later had ik het compleet ingevulde formulier inmijn mailbox. Kon zo naar de belastingdienst en goedgekeurd :)

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mijn bpm heeft mijn verwachtingen overtroffen en kwam voor mijn camper uit 2016 tot een BPM bedrag dat bijna 1000,- euro lager was dan mijn eigen berekening. De prijs van de berekening en overname service is het wat mij betreft meer dan waard geweest en geeft een hoop rust.