Met 1 woord gewoon perfect

Alles wat ik in deze web winkel was gewoon goed en prima kwaliteit

Beste Patricia Hoogewerf, Bedankt voor deze goede feedback! Veel plezier met je aankopen en graag tot snel bij Nallys Fashion. Met vriendelijke groet, Nallys Fashion Online Store

Makkelijk en overzichtelijke site

Hoewel mijn aankoop niet geheel was wat ik er van verwachtte, was na de retour mijn aankoopbedrag binnen 3 dagen weer bijgeschreven. Daar kunnen veel internetbedrijven een voorbeeld aan nemen.

Beste Bianca, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat jammer dat de jurk niet naar wens is. Hopelijk kunt u iets anders vinden in ons assortiment. Met vriendelijke groet, Nallys Fashion Online Store

Goede webshop

Het is een betrouwbaar bedrijf. De artikelen worden op tijd geleverd en zijn tevens van goede kwaliteit. Ik haal hier graag kleding en kan dit ook iedereen aanraden om te doen!!

Beste Anja, Bedankt voor uw beoordeling. Wij blijven ons best doen om onze klanten zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Met vriendelijke groet, Nallys Fashion Online Store

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik was op zoek naar een leuke handtas en die heb ik hier gevonden. Vlotte bestelling en snelle afhandeling.

Mooie website en genoeg aanbod.

Beste Karin, Veel plezier met de handtas. Wij hopen dat bij een volgende aankoop u ons weer weet te vinden. Met vriendelijke groet, Nallys Fashion Online Store

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik heb een bestelling geplaatst dat heel soepel verliep. Vriendelijk en kundig advies, goede prijs-kwaliteit verhouding en stijlvolle kleding. Het product werd volgens afspraak geleverd en was bij levering netjes ingepakt.

Tips: Uitgebreider omschrijving van het product.

Beste Rona, Goed om te horen dat wij aan al uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Nallys Fashion Online Store