Vriendelijke persoonlijkheid met snelle service.

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering en installatie duidelijk en eerlijke begeleiding.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Jeroen, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Betrouwbare telefonie oplossing, snel geholpen!

Was op zoek naar een VoIP oplossing voor privé en zakelijk, goed advies gekregen. Ik wilde privé en zakelijk met kosten scheiden maar toch 1 centrale gebruiken. Prima voorgelicht door Mister Voip en de centrale werkt perfect.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Dolf, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Snelle en kundige oplossing gevonden op mijn hulpvraag!

Op aanraden bij Mister Voip terecht gekomen voor een vast mobiel oplossing. Perfect, snel en kundig geholpen. Blij met de service die is geboden. Een aanrader dus!

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Wout, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Over Mister Voip

Wij bieden totaaloplossingen voor hosted VoIP, hardware, connectiviteit, Vast-Mobiel integratie en alles wat daar omheen hoort. Tegen een gunstig tarief, wat wil je nog meer? Wij geloven dat communicatie en bereikbaarheid van essentieel belang zijn voor ieder bedrijf. In een wereld waar iedereen 24/7 online is moet je altijd en overal bereikbaar kunnen zijn. Eenvoud is hierbij een sleutelbegrip, tegen een vast laag tarief kunnen bellen op kantoor, onderweg, via je smartphone of gewoon via je webbrowser. Het kan gewoon! Via Mister Voip. Alles overzichtelijk op 1 maandelijkse factuur.