Goede en snelle service!

Mooi stukje maatwerk.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling, het was even zoeken naar de juiste oplossing maar uiteindelijk hebben we die gevonden! Met vriendelijke groet, Team Mister VoIP

Alles snel opgepakt en uitgevoerd, eerlijk en goed advies ontvangen.

Na de eerste aanvraag snel en goed advies ontvangen. De installatie verliep soepel en vlot. Ook bij vragen na de installatie hoe alles werkt, werden we goed en snel geholpen.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister VoIP

Goede uitleg en ondersteuning

Super tevreden over de begeleiding en implementatie!

• Gebruik gemaakt van installatieservice Nee

Alles perfect geregeld, fijn bedrijf met korte lijntjes

Overgestapt van een andere aanbieder en wat zijn we blij! Alles is geregeld zoals afgesproken. Bij vragen is er direct iemand bereikbaar die a la minute wijzigingen kan doorvoeren. Onze bereikbaarheid is door het advies van Mister Voip alleen maar beter geworden.

Goede en vriendelijke service

Fijn bedrijf om mee te werken met een goede en snelle service. Ze zijn vriendelijk en denken met je mee.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Echte vakmensen met oog voor de klant

Wij hebben via Mister VoIP onze telefooncentrale afgenomen en zijn er zeer tevreden over! Sven nam uitgebreid de tijd om al onze vragen te beantwoorden en een maatwerk systeem in te regelen. Daarnaast gaf hij goede tips en adviezen waar wij zelf weer mee aan de slag konden, zoals de opbouw van de telefoonteksten en de bijbehorende stem. We krijgen nog steeds complimenten van mensen die contact met ons opnemen over de kwaliteit van ons telefoonsysteem. Dat is natuurlijk erg leuk en zo laten we een professionele eerste indruk achter.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je fijne beoordeling, goed om te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister VoIP

Helemaal naar onze wensen

Bij Mister Voip terecht gekomen door het rotonde bord dat ik dagelijks onderweg tegen kom. Na een aanvraag voor informatie met onzen vragen, wensen. en eisen meteen snel en een duidelijk antwoord teruggehad. Na een persoonlijk gesprek uitleg gehad over het aangeboden contract. in het contract waren meen al onze eisen en wensen meegenomen, tijdens het gesprek is dit dmv voorbeelden meteen verduidelijkt en daarom ook meteen voor Mister Voip gekozen. Binnen enkele dagen is het systeem op locatie gebruiksklaar gemaakt incl. een uitleg. Nu enkele weken in gebruik en niets te klagen. Alles werkt zoals gehoopt.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

snel flexibel en passende oplossingen

adequate reacties. oplossingsgericht op de behoefte van mijn bedrijf prima prijs kwaliteit verhoudig persoonlijk contact

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Heel fijn bedrijf, dat mee denkt over telefonie / totaal oplossingen, zonder dat je hele telefooncentrales etc moet vervangen.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Ook voor bestaande centrales hebben we oplossingen, zodat b.v. thuiswerken makkelijker is. Met vriendelijke groet, Team Mister VoIP

Fijn systeem, gemakkelijk in gebruik

We werken nu bijna twee maanden met Mister Voip en ervaren het als prettig en gebruiksvriendelijk. Het systeem koppelt gemakkelijk met ons CRM, waardoor we efficiënter kunnen werken.

Vlekkeloos

Naast een probleemloze overgang ook een besparing.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Korte lijnen, direct contact.

Vragen, opmerkingen worden gelijk aangepakt/opgelost.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Prettig contact met Sven, duidelijk, neemt de tijd voor je, wij zijn tevreden!

Van begin tot op heden fijn contact met Sven, laagdrempelig. Hij denkt mee en neemt de tijd voor je. Staat open voor vragen en is behulpzaam ingesteld! Wij zijn blij met deze manier van bereikbaarheid regelen via de app, het is zo gepiept!

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt dames voor deze fijne beoordeling! Veel succes met jullie praktijk. Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Snel en goede service

Aangezien wij een met spoed opzoek waren naar een betrouwbare aanbieder kwamen wij bij Mister VOIP terecht. We zijn heel fijn, snel en naar alle tevredenheid geholpen!

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is! Binnen 24 uur nummers porteren en een centrale opleveren is geen enkel probleem! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Persoonlijke aanpak en hoge servicegraad!

Sinds januari 2021 is onze organisatie overgestapt naar Mister VOIP voor de telefonie- en internetdienstverlening. De overstap van de vorige aanbieder naar Mister VOIP is volledig door Mister VOIP geregeld. We zijn hier helemaal in ontzorgd. En na de overstap hebben zij uitgebreid de tijd genomen om diverse nieuwe functionaliteiten toe te lichten. Uiteindelijk is de dienstverlening uitgebreid, beschikken we over meer functionaliteiten en dit alles voor een lager maandbedrag.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Mister VoIP staat klaar als het nodig is.

Een aantal jaren geleden zijn wij overgegaan op VoIP telefoon. En zoals dat kan gaan met techniek, ging er van alles mis. Van totaal niet bereikbaar tot voicemailberichten die niet aankwamen. Was het ene voorbij dan diende het andere zich aan. Helaas had de aanbieder geen effectieve oplossing. Dat veranderde toen we overstapten naar Mister VoIP. Mensen met kennis van zaken, kundig en snel in reageren. Blij dat we voor Mister VoiP hebben gekozen.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Snelle reactie, geluisterd naar onze wensen en ook geleverd

We zijn ooit als bedrijf begonnen met VOIP van Skype. Na enige tijd kwamen we er toch wel achter dat de kwaliteit van de gesprekken slecht was; vertraging en ruis op de lijn. Dit voorgelegd aan Mister Voip. Ze hebben vakkundig en snel ons nummer overgezet en alles in orde gemaakt. Geen vertraging en geen ruis meer en we betalen nu pakweg hetzelfde als bij Skype.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Service en kwaliteit is uitstekend

Erg fijne partij om mee samen te werken. Kunnen snel leveren en de service en kwaliteit is uitstekend.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Bas en Patrick! Succes met de nieuwe plek aan de Spoorzone in Tilburg en de huidige vitale plek aan de Noordhoekring! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Snel en behulpzaam

Goede service met een persoonlijke tint. Er werd goed geluisterd naar onze behoefte en niets was onmogelijk!

Professioneel en zeer vriendelijk

Een startende ondernemer die nog niet alle wegen kent heeft behoefte aan snelle reacties/hulp en info. Dat alles deed Sven, ook afhankelijk van derden, maar nooit onvermoeid en dacht mee. Dank daarvoor.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Aziza! Succes met je Salon in Plan-t Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Eindelijk een specialist die er verstand van heeft!

Telefonie is een vak apart. Het mag dan wel over hetzelfde kabeltje gaan als de data van onze PC's, het is en blijft een vak apart. De ruime ervaring zorgde ervoor dat onze telefoondiensten van alle locaties weer optimaal werken. Geen verkoopverhalen, maar duidelijke taal wat wel en niet kan en welke oplossingen er zijn.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Marcel! Het koppelen van meerdere vestigingen is altijd een uitdaging maar met de juiste tools brengt het zoveel meer. Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Vriendelijke persoonlijkheid met snelle service.

Vanaf het eerste contact tot aan de oplevering en installatie duidelijk en eerlijke begeleiding.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Jeroen, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Betrouwbare telefonie oplossing, snel geholpen!

Was op zoek naar een VoIP oplossing voor privé en zakelijk, goed advies gekregen. Ik wilde privé en zakelijk met kosten scheiden maar toch 1 centrale gebruiken. Prima voorgelicht door Mister Voip en de centrale werkt perfect.

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Dolf, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Snelle en kundige oplossing gevonden op mijn hulpvraag!

Op aanraden bij Mister Voip terecht gekomen voor een vast mobiel oplossing. Perfect, snel en kundig geholpen. Blij met de service die is geboden. Een aanrader dus!

• Gebruik gemaakt van installatieservice Ja

Bedankt voor je beoordeling Wout, fijn om te horen dat de oplossing naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Mister Voip

Over Mister Voip

Wij bieden totaaloplossingen voor hosted VoIP, hardware, connectiviteit, Vast-Mobiel integratie en alles wat daar omheen hoort. Tegen een gunstig tarief, wat wil je nog meer? Wij geloven dat communicatie en bereikbaarheid van essentieel belang zijn voor ieder bedrijf. In een wereld waar iedereen 24/7 online is moet je altijd en overal bereikbaar kunnen zijn. Eenvoud is hierbij een sleutelbegrip, tegen een vast laag tarief kunnen bellen op kantoor, onderweg, via je smartphone of gewoon via je webbrowser. Het kan gewoon! Via Mister Voip. Alles overzichtelijk op 1 maandelijkse factuur.