Boven mijn verwachtingen!

Zo leuk om nu zelf te doen, ontzettend lekker eindresultaat!

vlotte verzending goede producten

vlotte verzending goede producten

Het product, dry adge zakken, kan ik nog niet beoordelen, moet ze nog gaan gebruiken.

Goede klantenservice

Mijn pakket was volgens track en trace afgeleverd alleen helaas niet bij mij, na contact met Drya en mijn uitleg dat ik de artikelen op korte termijn nodig had hebben zij het pakket nogmaals opgestuurd. Later bleek dat het bij de buren was afgegeven zonder briefje in de bus, het tweede pakket heb ik inmiddels netjes teruggestuurd. Dank voor jullie snelle handelen en meedenken

Kan beter

De sealrand in de zakken werken niet goed i.c.m. een professionele vacuummachine. Er blijft zuurstof in de zak komen door de sealrand. Wanneer je hem verwijderd en zelf op nieuw sealt werkt het wel.

De service via de live chat was uitstekend en de mensen bij Drya zijn betrokken bij hun product. Prachtig effect!

Vanaf dat ik het binnen heb gekregen, heb ik gelijk vlees in de dry zakken gedaan. Kan niet wachten op het eind resultaat. Van een vriend geproefd, het is echt heerlijk! Nog nooit zo lekker vlees gehad.

Work in progress

Ontvangst van de box wat super en zag er goed uit. Echter vond ik de manier van werken nog wat onduidelijk. Met gebruik van mijn vacumeer apparaat kreeg ik, mede door de gele strip welke meegeleverd was, het product slecht luchtarm. Hierdoor twijfel ik of het resultaat is wat ik verwacht. In afwachting tot over 20 dagen.

Afwachten

Het vlees zit nog niet de benodigde tijd in de zak om een oordeel te kunnen geven.

Snelle levering goede kwaliteit

Duidelijk en eenvoudig

Had het 16:30 besteld maar helaas niet volgende dag in huis al maakt die ene dag op 90 dagen niet zoveel uit.

Op een efficiënte en low budget heerlijk vlees rijpen.

Goede en snelle service

Snelle service en levering

Snelle bezorging fijn

Missing parts

Dear Sir or Madam I have received my order. I have ordered two starter kit but one rack was missing. It is kindly requested to send that missing part. Kindest Regards Volkan Basol +31629120834

Een geweldig bedrijf met super goede service

ik had 2x 5meter besteld en deze is helaas door DHL verloren geraakt. Toen ik ze contacteerde en vertelde dat er 3.6KG Ribeye lag te wachten om te drogen zei hij gelijk dat gaan we niet verloren laten gaan en heeft gelijk een nieuw pakket opgestuurd, zodat mijn bestelde vlees gedroogd kon worden en niet verloren is gegaan. ik kan iedereen aan raden hier te bestellen is een goed product, goede service en goede mensen

Dry aging is voor mij nieuw maar gemakkelijk gemaakt door goede uitleg van Drya

Vandaag de 1ste zak gebruikt. Door de duidelijke video's op de Drya site ging alles simpel en goed. Nu het resultaat afwachten. Als dat ook goed is ga ik naar 5 sterren.

Was in orde!

Bestelling en levering verliepen perfect.

Netjes bezorgd optijd

Prima optijd bezorgd. Als mijn vlees uitgetikt is bestel ik weer

Ze leveren wat ze beloven. Ook een goede klantenservice voor eventuele vragen.

Gewoon goed en snel.

Snelle levering voor een verjaardags kado.top

Top service en eerlijk

In eerste instantie geen bevestiging gekregen van mijn bestelling dus naar 2 dagen gebeld en er was inderdaad een foutje gemaakt, netjes excuses gemaakt door de medewerker (had niet gehoeven want fout is menselijk) alsnog alles netjes in orde gemaakt en zelfs nog een extra zak gekregen voor het ongemak, dus top service zoals al eerder vermeld.

Klantenservice niet te bereiken.

Na aantal keer de klanten service te proberen te bereiken de moed opgegeven. Er werd niet opgenomen na 10 min wachten. Dit tot 4x toe. Pakket ook pas na een week binnen maar dat ligt eerder aan postnl verwacht ik. Wordt zeket aanbevolen als de klantenservice beter bereikbaar zou zijn.

Zeer slecht

Ik heb van alles geprobeerd. 1x dacht ik dat het gelukt was maar helaas. Vlees bedorven beschimmeld zakje was weer open gegaan.